Wie weet de echte verschillen tussen de motor-typen F7P - 700 , F7P - 704 en F7P 720??
graag hier meer info over
groeten ramon16V
Wie weet de echte verschillen tussen de motor-typen F7P
De F7P-700 is de versie zonder katalysator met 101kw/137pk.
Die andere versies zullen wel de uitvoering met katalysator zijn, goed voor 99kW/135pk, en de uitvoering, met het andere inlaatspruitstuk, bestemd voor de R19 16v.
Of zijn het alleen nummers voor de Clio ?
Die andere versies zullen wel de uitvoering met katalysator zijn, goed voor 99kW/135pk, en de uitvoering, met het andere inlaatspruitstuk, bestemd voor de R19 16v.
Voor zover ik weet heeft de non-kat, in belgie en bv in spanje 140 pk gehad. De kat uitvoeringen hadden 137pk. Heb weleens een non-kat gehad en die had 140pk's op kenteken.speedline schreef:De F7P-700 is de versie zonder katalysator met 101kw/137pk.
Williams heeft als nummer F7R700/710, je hebt nog meer varianten, motor van de megane 16v en spider heeft ook de F7R motor.
F7P - 700 --> zonder kat --> is waar. (ander spruitstuk en voorpijp, maar verder???)
F7P - 704 --> met kat --> ook waar. 99 kw --> OK. Maar die is er in 2 (of meer) uitvoeringen, stalen carterpan, aluminium carterpan, peilstokken zijn verschillend, injectoren kunnen anders zijn, benz. drukregelaar is vaak anders.
of haal ik nu dus inderdaad de 704 en de 720 door elkaar??? of hoort de 720 alleen maar in de Clio en is de 704 alleen maar elke keer gewijzigd?
wie o wie weet dit?
F7P - 704 --> met kat --> ook waar. 99 kw --> OK. Maar die is er in 2 (of meer) uitvoeringen, stalen carterpan, aluminium carterpan, peilstokken zijn verschillend, injectoren kunnen anders zijn, benz. drukregelaar is vaak anders.
of haal ik nu dus inderdaad de 704 en de 720 door elkaar??? of hoort de 720 alleen maar in de Clio en is de 704 alleen maar elke keer gewijzigd?
wie o wie weet dit?
we zijn er uit
dit topic mag gesloten worden
dit topic mag gesloten worden