[clio16v] Zijn er werkplaatshandboeken in omloop?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ben

Zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar een werkplaatshandboek van de clio 16v. Zo ja zou ik het super op prijs stellen als ik hem ff door de kopieer-machine mag rossen of als iemand nog één te koop heeft ontvang ik graag een PM.

MVG

Ben
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Anonymous

:) ja hoor die zijn er ik heb er sinds kort ook eentje. Is wel in het engels. Ik kreeg er een handig vertaalboekje bij (engels-nederlands). Op deze website heb ik em gevonden.

http://www.asnbooks.nl/

Even voor iedereen die dit leest.
Er is op deze pagina voor elke auto wel een handboek te vinden.

SUCCES :wink:
J. Reekers
Contacteer:

Wat staat er eigenlijk allemaal in zo'n boek?
Anonymous

Er staat in hoe je de auto moet onderhouden, en hoe je alle onderdelen kunt loshalen en vastzetten. Alles is heel duidelijk met plaatjes en foto's geillustreerd. + wiring diagrams.

SUCCES
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

je hebt toch allemaal verschillende werkplaatshandboeken: je hebt de engelse Hayens, de vraagbaak en nog een hoop van die duiste boeken. Of is een werkplaatshandboek weer iest anders??
Anonymous

Ja dat klopt. Er zijn verschillende boeken. Ik heb dat boek van Haynes. Staat veel in. Heel handig.
Ben

Ik bedoelde het echte werkplaatshandboek van renault zoals Martijn die toen gecopieerd had.
Plaats reactie