Sunroof info

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Anonymous

Ik wil een sunroof in mijn clio gaan bouwen. Heeft iemand ervaringen (goede en slechte) hiermee ?

Ik weet ondertussen dat het niet goed is voor de stijfheid van de carrosserie en dat het waarschijnlijk wel gaat lekken over een paar jaar.

Maar wat zijn goede merken ? Waar zijn deze te koop ? welke zitten er in je auto en vind je prettig/niet prettig en waarom ?

Alvast bedankt mensen.
martin rs

volgens mij bouwen de meest bedrijven dat in. en de renault dealer besteed dat uit. weet zo een twee drie nbiet meer waarheen maar dat zou je even kunnen vragen bij ze. lijkt me wel dat ze een goed bedrijf ervoor kennen.

de meeste ramen worden ook aangeboden met inbouw als je er een koopt. en jah de merken zou ik niet weten. wel is het handig om er een exrta schuifstuk bij te heben zodat je er niet meer door kan kijken. is weel lekker in de zomer als je niet in de auto zit anders wordt ie zo heet.
Mickael

Als je kan je in ieder geval beter er een nemen die helemaal open gaat. z'n alleen klap raampje heb je niets aan, alleen last.

Als je iemand zoekt die het inbouwd heb ik ook nog wel een adresje en nummer.

Laat het in ieder geval doen door mensen die het vaker gedaan hebben.
Jeroen
Contacteer:

Renault besteed het uit aan Hollandia Vermeulen.

Mijn dakje (Mégane Coupé) heb ik door Hollandia Vermeulen laten doen.

In mijn Clio heb ik het toen laten doen door Carglass.
Was volgens mij een Webasto dakje.

Ga wel voor een electrische, kost misschien wat meer maar is wel zo lekker.

In mijn Coupé heb ik de duurste uitvoering, hierbij is de gehele hemel ook vervangen en het dakje daardoor netjes afgewerkt.
Anonymous

OK, en waar kan ik die hollandia vermeulen vinden ?

Op http://www.vermeulenhollandia.com/ staat niet veel info.

Wel krijg ik de indruk dat Webasto en hollandia iets met elkaar te maken hebben.
Jeroen
Contacteer:

Hollandia Vermeulen heeft Webasto overgenomen.

Toevallig zit vlak bij mij in de buurt een vestiging (Oudenbosch).

Ik zal eens in het boekje kijken waar ze nog meer vestigingen hebben.
Anonymous

He eindelijk gevonden:

http://www.webasto.nl daar staat alles ook adressen.

Bedankt mensen ik ga binnenkort eens langs bij die gasten.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 3 mar 2003 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Contacteer:

Probeer het eens bij:
Sebel Autodaken
Scheepmakersstraat 16
2515 VC Den Haag
070-3815011
~thijs~
Contacteer:

Ploegah schreef:OK, en waar kan ik die hollandia vermeulen vinden ?

Op http://www.vermeulenhollandia.com/ staat niet veel info.

Wel krijg ik de indruk dat Webasto en hollandia iets met elkaar te maken hebben.
Zitten bij mij om de hoek (zo ongeveer) in haarlem in de waarderpolder op de küppersweg:
Hollandia
Kuppersweg 89 2031EB Haarlem
023-5146666

Zijn volgens mij errug goed me pa heb ze dakkie er ook laten doen en kon er op wachten (zo'n 2,5 uur) nooit lekkage gehad
catrinus

als je een zonnedakje neemt neem dan 1 met een afdekscherm van binnenuit. Ik heb vaak dat de zon net in mijn ogen schijnt door het dakraampje heen. En mijn dakraampje is al verduisterd maar ik heb er nog steeds last van.
There will be plenty of time to rest when your dead
Tom
Moderator
Car: MB

Webasto maakt goede degelijke dakjes die jaren lang mee kunnen. Mijn ervaringen met Webasto zijn iig erg goed.

Mag ik eigenlijk vragen wat de reden is voor het zonnedakje ? Ik denk namelijk dat de meester er niet echt om zitten te springen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

Jazeker

Ik wil een zonnedakje omdat dat in de zomer super lekker is om open te hebben. Als je de ramen een beetje open zet en de sunroof bijna helemaal heb je echt een super lekkere wind door je haren.

Ik heb er zelf nog nooit een gehad maar altijd als ik bij een andere in de auto zit met zo'n ding denk ik wat moet dat toch fijn zijn.
Tom
Moderator
Car: MB

heb je wel gelijk in. in de zomer is het zeker lekker. En bovendien zijn de nieuwere dakjes van zeer goede en degelijk kwaliteit. Die lekker gelukkig niet zomaar meerq
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Marcel dLC

Iemand enig idee wat zo'n dakje ongeveer kost?? +inbouw?
Plaats reactie