hallo mensen,
ik ken iemand die heeft volgens mij een probleem temminste dat denk ik.ze heeft een clio 1.4 die verlaagd is en volgens mij met koni schokbrekers, nou is het zo als deze gewoon op de bandjes staan de bovenkant van de schobrekers + ronde plaat boven de auto uitsteken. is dit normaal of horen deze helemaal tegen de auto aan gedrukt te zitten?
groeten ramon16V
[Clio]schokbrekers!!!!
-
- Contacteer:
dit kan ik helaas ook niet helemaal volgen...wat is nu eigenlijk het probleem?
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
ik weet ff niet hoe ik het goed uit kan leggen,maar ik bedeol de dus de de plaat die tussen de carroserie en de schokbreker zit die dus de schokbreker tegen houd dat die niet naar beneden schiet die stteekt boven de carroserie uit.
shit das moeilijk uit te leggen,
shit das moeilijk uit te leggen,
hehe, ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
als je die ronde schijf bedoelt die dan op de boven op de veerkoker rust... ja die hoort er iets boven te 'zweven' ...
mijn auto is (helaas) niet verlaagd en ik heb precies hetzelfde...dacht ook dat dat niet goed was maar het hoort wel zo...
als je die ronde schijf bedoelt die dan op de boven op de veerkoker rust... ja die hoort er iets boven te 'zweven' ...
mijn auto is (helaas) niet verlaagd en ik heb precies hetzelfde...dacht ook dat dat niet goed was maar het hoort wel zo...
is het dan ook normaal dat deze beweegt en herrie maakt als je aan het rijden bent of zou het wat anders kunnen zijn
als de auto op de krik staat en beweeg het wiel dan beweegt de schokdemper + plaat lekker mee.
niet goed???
niet goed???
ik heb net een stukje in de clio gereden en het is zo dat als je een bocht neemt naar rechts dan voel je het stuur trillen en een bonkent geluid vanuit de linksvoor.
wat zou dat kunnen zijn ?
schokbrekers
wiellager
of heeft iemand nog een ander idee of waar ik eventueel noig naar kan kijken???
wat zou dat kunnen zijn ?
schokbrekers
wiellager
of heeft iemand nog een ander idee of waar ik eventueel noig naar kan kijken???