Hee deze belg stond tot een paar maanden geleden op de Tongerseweg naar van Maastricht naar Tongeren (oh ja?) Bij een bandencentrale. Ik ben er een paar keer voor gestopt en gekeken, maar dit is idd een hele wrede punte (let op de plek van de achteruitkijkspiegels)jeroen.k schreef:Ik vraag me af hoe deze dat doet als ie in het donker moet rijden!
[img]http://thibaut.meinsier.free.fr/photo/g ... 210010.jpg[/img]
Maar waar zitten zijn koplampen dan?Rob (R5B) schreef:Hee deze belg stond tot een paar maanden geleden op de Tongerseweg naar van Maastricht naar Tongeren (oh ja?) Bij een bandencentrale. Ik ben er een paar keer voor gestopt en gekeken, maar dit is idd een hele wrede punte (let op de plek van de achteruitkijkspiegels)jeroen.k schreef:Ik vraag me af hoe deze dat doet als ie in het donker moet rijden!
[img]http://thibaut.meinsier.free.fr/photo/g ... 210010.jpg[/img]
Achter die gaten in de motorkap (niet dat ie hiermee door de keuring kwam, zeker de belgische keuring) Maar toch een mooi staaltje van Hobby-ismejeroen.k schreef:Maar waar zitten zijn koplampen dan?Rob (R5B) schreef:Hee deze belg stond tot een paar maanden geleden op de Tongerseweg naar van Maastricht naar Tongeren (oh ja?) Bij een bandencentrale. Ik ben er een paar keer voor gestopt en gekeken, maar dit is idd een hele wrede punte (let op de plek van de achteruitkijkspiegels)jeroen.k schreef:Ik vraag me af hoe deze dat doet als ie in het donker moet rijden!
...hmm, ik heb er zeer zeker zin in ja, maar als ik eerlijk ben, zal ie t halenTjabel schreef:Jochem Ivo en ik zijn zeker ook van plan om te gaan.
Alledrie met de GTT uiteraard!
nou zet jezelf erbij dan in het lijstje!!Tjabel schreef:Jochem Ivo en ik zijn zeker ook van plan om te gaan.
niet nodig....-Ray- schreef:nou zet jezelf erbij dan in het lijstje!!Tjabel schreef:Jochem Ivo en ik zijn zeker ook van plan om te gaan.
en ja die reis en krediet brief gaan we zeker aanvragen. iedereen ook reserve carbs en turbo's en slangen mee??
Ik rijd met mijn "Opelvrienden" meeTom schreef:eh Jesper. GA jij als stichter van deze topic niet mee
-Ray- schreef:omdat jij je eigen er nog niet tussen gezet hebt.