[R5GTT] repareren/montage zijwangen stoelen.
Ik heb een Blue Sport interieur weten te bemachtigen! Maar nu is aan de bestuurderskant een "wang" ernstig beschadigd! Nu is de vraag kan ik een "wang" van een andere stoel eraan maken en gaat dit 123?! En hoe kan ik de stoel anders maken als dit niet werkt!
Clio 16v.....
Jep, dat gaat supersimpel! 
Gewoon effe losmaken, met beleid van het frame halen en de nieuwe erop doen. Heb ik zelf ook gedaan. Werkt perfect. Als je ze dan weer vast wil maken zul je hoogstwaarschijnlijk wel nieuwe stieken nodig hebben, want de huidige zullen uitgedroogd zijn.
Succes!

Gewoon effe losmaken, met beleid van het frame halen en de nieuwe erop doen. Heb ik zelf ook gedaan. Werkt perfect. Als je ze dan weer vast wil maken zul je hoogstwaarschijnlijk wel nieuwe stieken nodig hebben, want de huidige zullen uitgedroogd zijn.
Succes!
Merijn schreef:Jep, dat gaat supersimpel!
Succes!
Stieken???
Clio 16v.....
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ging dit echt simpel dan moet ik mijne ook maar eens onder handen gaan nemen