[Clio16V] Andere velgen; gaat dit passen?

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
Tim B.

Hi RTC'ers,

Even een vraagje aan jullie: Ik heb andere velgen besteld in de maat 8J x 14, ET 15. Maar nu wees die velgenboer mij erop dat dit wellicht niet gaat passen ivm. aanlopen van de remklauw aan de velg....

Wie van jullie weet hoe je dit kan meten? Of iemand die weet of het wel gaat passen? Of eventueel een andere oplossing? ET 06 bv? Of spoorverbreders? Een kameraad van mij heeft t ook en die zei dat het wel past, maar dat je de "loodjes" van het balanceren wel plat moet slaan. Nou heeft hij dezelfde maat velgen, wel een ander merk + type, maar maakt dit wat uit per velg? Of is dit gelijk? Bij hem past t wel namelijk.

Alvast bedankt! :)

Groeten, Tim
catrinus

Ik denk dat het wel gaat passen. Als je dezelfde maten hebt als Arnold (denk dat je die bedoeld :wink: ),en daar past het ook onder dan moet het ook wel bij jou passen. Neem aan dat er geen vreemde bulten of zo in die velgen zitten zodat het niet wil passen.
There will be plenty of time to rest when your dead
catrinus

Ow en welke velgen heb je gekocht. Of is dit nog een verrassing :wink:
Tim B.

Hey Cat..ja idd die bedoel ik...het zijn trouwens velgjes met een tiefbett van 90 mm :D , ik plaats wel ff een pic als ze eronder zitten ;)

Trouwens, je hebt PM.
catrinus

jij hebt ook pm. Delfzijl en omgeving word nu wel verwend met zoveel mooie renaults daar. Zodra de mijne klaar is kom ik ook naar delfzijl voor een fotoshoot. Kan ik die van jullie er ook direct op zetten 8) .
Plaats reactie