ACT: GameConsoles.
Hans, zit je dan in het eerste deel dat je met die Alfa 156 die Rover volgt? Of ben je al in die fabriekshal dat je je kind zoekt? De besturing is even wennen, daarna gaat het best aardig.
Alhoewel het wel lastig is/blijft.. Ik zit nog steeds vast in die kroeg.. Maar ben er ff mee gestopt.
Alhoewel het wel lastig is/blijft.. Ik zit nog steeds vast in die kroeg.. Maar ben er ff mee gestopt.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Die kroeg is idd errug pittig.
En Chris vertel es hoe jij die tussen filmpjes wegklikte....
Ik kreeg dat niet voor elkaar.
En Chris vertel es hoe jij die tussen filmpjes wegklikte....
Ik kreeg dat niet voor elkaar.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Ik kan me vergissen hoor. Ik speel nogal eens wat spelletjes doorelkaar.
Peter, als je de bovenste(3e) etage van de kroeg hebt bereikt, wat moet je dan nog allemaal gaan regelen?! Verder dan daar ben ik nog niet gekomen..
Peter, als je de bovenste(3e) etage van de kroeg hebt bereikt, wat moet je dan nog allemaal gaan regelen?! Verder dan daar ben ik nog niet gekomen..
-
- Contacteer:
Schiet die gasten daar allemaal dood, het zijn er 3 geloof ik.
Eentje achter de deur, komt gelijk naar je toe.
2de zit/staat weer achter de bar.
3de is geloof ik de baas ofzo, zit halfverwege.
Daarna achterin een vuurtje stoken zodat heel de tent affikt.
Toen ben ik naar beneden gestrompeld en werd toen neergeschoten door de politie buiten, dus verder kan ik je niet helpen
.
Eentje achter de deur, komt gelijk naar je toe.
2de zit/staat weer achter de bar.
3de is geloof ik de baas ofzo, zit halfverwege.
Daarna achterin een vuurtje stoken zodat heel de tent affikt.
Toen ben ik naar beneden gestrompeld en werd toen neergeschoten door de politie buiten, dus verder kan ik je niet helpen

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Nee idd, heb 3 x die tent in de fik gezet en naar buiten gestrompeld.
En ik ben toen elke x door de politie neergeschoten.
Ik heb het einde van het level niet gezien, en het ergste is dat je iedere x weer overnieuw mag beginnen
En ik ben toen elke x door de politie neergeschoten.
Ik heb het einde van het level niet gezien, en het ergste is dat je iedere x weer overnieuw mag beginnen

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Chris schreef:Hans, zit je dan in het eerste deel dat je met die Alfa 156 die Rover volgt? Of ben je al in die fabriekshal dat je je kind zoekt? De besturing is even wennen, daarna gaat het best aardig.
Ik ben in die fabriekshal.
Maar ik vind het spel gewoon niks....dus daarom te ruil aangeboden The Getaway voor b.v GTA Vice City of Tekken 4 of een ander goed aanbod
Auto Modellista!!! Het race/tuningspel voor de PS2...
De graphics zijn echt om je vingers er bij af te likken, alleen jammer dat de races soms wat makkelijk uit te spelen zijn en de tuning/stylingkits makkelijk te verkrijgen zijn...
http://gamespot.com/gamespot/filters/pr ... 28,00.html
De graphics zijn echt om je vingers er bij af te likken, alleen jammer dat de races soms wat makkelijk uit te spelen zijn en de tuning/stylingkits makkelijk te verkrijgen zijn...
Doe je t ook voor Tekken Tag Tournament??Hans R. schreef:Na nog een paar pogingen weet ik nu zeker dat The Getaway niks voor mij is, ik vind het een vervelend irritant spel.
Dus te ruil aangeboden: The Getaway
Onbeschadigt en orgineel.
Wat ik er voor terug wil uhh....GTA Vice City of Tekken 4 of roep maar wat

Of anders Half life of Crazy Taxi??
Iets terug in dit topic werd vermeld dat het spel erg tegenviel. Nou heeft ieder uiteraard wel zijn eigen mening..Bartjay schreef:Auto Modellista!!! Het race/tuningspel voor de PS2...
Uiteraard.....niet gezien trouwens dat ie al eerder vermeld was....sorry....Chris schreef:Iets terug in dit topic werd vermeld dat het spel erg tegenviel. Nou heeft ieder uiteraard wel zijn eigen mening..Bartjay schreef:Auto Modellista!!! Het race/tuningspel voor de PS2...
wat versta jij onder 'graphics om je vingers bij af te likken' ?
ik versta eronder als het zo dicht mogelijk bij de realiteit zit, foto kwaliteit zeg maar
daar zit dit spel ver van af, dan is gran turismo echt stukken beter
ik versta eronder als het zo dicht mogelijk bij de realiteit zit, foto kwaliteit zeg maar
daar zit dit spel ver van af, dan is gran turismo echt stukken beter
Je hoeft geen sorrie te zeggen, dit topic is er juist om te discuseren over games.Bartjay schreef:Uiteraard.....niet gezien trouwens dat ie al eerder vermeld was....sorry....Chris schreef:Iets terug in dit topic werd vermeld dat het spel erg tegenviel. Nou heeft ieder uiteraard wel zijn eigen mening..Bartjay schreef:Auto Modellista!!! Het race/tuningspel voor de PS2...

Gran Turismo is ook zekers mooi...Qua 'cartoonachtige' (Cellshaded)uitstraling, vind ik Auto Modellista toch goed gelukt...
Het is een beetje offtopic. Maar mijn broertje heeft Racing evolution gekocht voor de x-box. Zit ook renault in. Je moet dan met je eigen team en ontworpen auto's racen tegen de gevestigde merken. Is nog vrij pittig. Je moet in het begin rijdne tegen een sprot spider. Die dingen zijn alleen snel op het circuit. Graphics zien er weer goed uit. Is wel aardig.
Derby
Derby
-
- Contacteer:
Is niet offtopic hoor
Zijn er nog mensen die Command & Conquer Generals hebben?

-
- Contacteer:
Ja doen we. Kan alleen als je de originele versie hebt trouwens...
Even iets wat niets met een PS2 te maken heeft, maar met een aankomend PC-game dat ik jullie echt niet wil onthouden. Klik op de onderstaande link en sta versteld van de schitterende graphics!
http://www.west-racing.com/news.htm
-
- Contacteer:
Kost maar 39 euro bij de MediaMarkt, en geloof me, het is geweldig om tegen een bekende te spelenoxje schreef:*snif*Rene (Mr. TX) schreef:Ja doen we. Kan alleen als je de originele versie hebt trouwens...

Kewle gameMerijn schreef:Even iets wat niets met een PS2 te maken heeft, maar met een aankomend PC-game dat ik jullie echt niet wil onthouden. Klik op de onderstaande link en sta versteld van de schitterende graphics!

-
- Contacteer:
Huh??! Vertel?Tino schreef:Nee hoorRene (Mr. TX) schreef:Ja doen we. Kan alleen als je de originele versie hebt trouwens...
Tino, mja maar als je een andere versie hebt, dan geeft ie een mismatch bij het connecten.
Ik heb het ook al es tegen een vriend gespeeld over VPN, werkt perfect, maar hij heeft exact dezelfde versie als ik.
Ik heb het ook al es tegen een vriend gespeeld over VPN, werkt perfect, maar hij heeft exact dezelfde versie als ik.
Don't walk the grass... smoke it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gisteravond met een groep vrienden op 4 playstations 2 Gran Turismo 3 gespeelt. Echt Gaaf.
Iedereen zijn eigen TV speelt echt 10x beter dan splitscreen.
Volgens mij is GT3 ook het enige spel waarbij het kan?
Uiteraart gereden met een zwaar opgevoerde Clio V6. Daar kon geen zak japanner tegen op.
Iedereen zijn eigen TV speelt echt 10x beter dan splitscreen.
Volgens mij is GT3 ook het enige spel waarbij het kan?
Uiteraart gereden met een zwaar opgevoerde Clio V6. Daar kon geen zak japanner tegen op.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92