Laatste kans!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

LAATSTE KANS OP HET SCHAALMODEL VAN DE ASTON MARTIN VANQUISH

Hallo Renault-liefhebbers, :)

In het kader van mijn afstudeerscriptie voor de studie communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam voer ik een onderzoek uit naar de relatie tussen waarden van de Nederlander en merkkeuze. Dit onderzoek is gericht op automerken. U zou mij enorm kunnen helpen door de online enquête in te vullen die u kunt vinden op het volgende adres:

http://www.onnovanbraam.com/resources/e ... nquete.php

ALS U NOG NIET MEEGEDAAN HEEFT, DOE DAT DAN SNEL! Ik heb nog enkele Renaultrijders nodig om tot mijn geplande aantal respondenten te komen, dus HELP!

Invullen van deze enquete duurt ongeveer 10 minuten. Als u deze enquête volledig invult, maakt u bovendien kans op een 1:18 schaalmodel van de Aston Martin Vanquish (James Bond uitvoering, t.w.v. 32 euro) die onder de inzenders wordt verloot!

Als u vragen heeft over het onderzoek kunt u contact met mij opnemen via het emailadres waardeonderzoek@yahoo.com.

Iedereen die daar prijs op stelt wordt uiteraard op de hoogte gehouden van de resultaten.

Alvast hartelijk dank voor uw hulp bij dit onderzoek!

Remmert van Braam 8)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Remmert, één topic is voldoende. Je had ook je oude omhoog kunnen halen.

Remmert's enquette topic, klik hier.

- Locked -
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Gesloten