Tom schreef:![]()
. weet jij nog hoe die jongen heette die vroeger vrijdag avond nog wel eens kwam kijken op de FNO
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, wie was dat toch?.........
Tom schreef:![]()
. weet jij nog hoe die jongen heette die vroeger vrijdag avond nog wel eens kwam kijken op de FNO
![]()
![]()
![]()
![]()
Poeh... Eens effe kijken of de financien dat toelaten! Ik laat het je nog weten...mathijs schreef:okee dan, ik ga ook a.s. vrijdag naar zoetermeer, kan je stuurtje meenemenMerijn schreef:Okay dan!Aankomende vrijdag gaan we naar Bodegraven (of Zoetermeer), dus als je zin hebt om mee te gaan... Feel free!
Da's diezelfde vent die bij jullie op zondag altijd het vlees komt snijden.Jesper16v schreef:Tom schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het niet makkelijker als ik jou kom ophalen vanuit mijn werk, effe ergens gaan eten en daarna samen met mijn broer en die andere knuppels naar Rosmalen te rijden?Nielske schreef:zowhey...
Merijn hoelaat moet ik dan in uden zijn?!
pm me ff je adresgegevens, kan ik het plannen...
ik bel je van de week nog, mzzl
Nielske (die er vet veel zin in heb, alleen zo jammer dat de mooiste 16v thuis blijft)
Wat is er nu dan weer aan de hand met je willie??? Of is dit een Quote van Johan?.Tom schreef:ik breng vrijdag mijn clio naar de garage. dus ik weet nog niet of ik hem volgende week vrijdag op kan halen.
Die komt ook al lang niet meer langs............Merijn schreef:Da's diezelfde vent die bij jullie op zondag altijd het vlees komt snijden.Jesper16v schreef:Tom schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net wat merijn zegt gewoon ff nieuwe blokjes voor en rijden maar. En verder om 08.30 op op zaterdag?? dan zit ik ondertussen al weer aan de koffie.. Mag om 07.00 beginnen met werken maar dat houdt mij niet tegen om niet mee te gaanJesper16v schreef:Ik moet toch nog ff kijken, mijn remmen zijn voor op, koppeling is k#t en zaterdag moet ik ook om 08:30
op dusssss, of ik moet met iemand mee kunnen rijden, zou erg fijn zijn als ik toch besluit om te gaan!
Jesper
Kijk, da's een echte die-hard!Frits schreef:Net wat merijn zegt gewoon ff nieuwe blokjes voor en rijden maar. En verder om 08.30 op op zaterdag?? dan zit ik ondertussen al weer aan de koffie.. Mag om 07.00 beginnen met werken maar dat houdt mij niet tegen om niet mee te gaanJesper16v schreef:Ik moet toch nog ff kijken, mijn remmen zijn voor op, koppeling is k#t en zaterdag moet ik ook om 08:30
op dusssss, of ik moet met iemand mee kunnen rijden, zou erg fijn zijn als ik toch besluit om te gaan!
Jesper![]()
Gr. Frits
afgelopen zaterdag weggebracht. maar ze zijn nu eerst een prijs aan het maken. en daarna kijken we wel verder.~Haas~ schreef:Hoe is t met je clio Johan?? zal wel wat gemist hebben, maar je zou m toch afgelopen vrijdag wegbrengen?? of is dat afgelopen zaterdag geworden??
bij mij doetie t gewoon hoorJohan de clio man schreef:afgelopen zaterdag weggebracht. maar ze zijn nu eerst een prijs aan het maken. en daarna kijken we wel verder.~Haas~ schreef:Hoe is t met je clio Johan?? zal wel wat gemist hebben, maar je zou m toch afgelopen vrijdag wegbrengen?? of is dat afgelopen zaterdag geworden??
offtopic:ligt msn er nu uit of ligt het aan mij??
Is goed... Doen we het zo. Dan zorg ik dat mijn auto netjes gewassen is als je aankomt.Nielske schreef:@merijn, ik vindt jou optie ook best, maare heb je eigenlijk wel een beeld van de afstanden onderling
jij: woont in uden en werkt in Den Bosch
Ik: woon in Deurne en werk in Eindhoven(waar ik me eigen de pleuris zweet)
ik denk dat ik beter gewoon na het douchen naar uden kan komen, toch?!