is het ook.Tom schreef:mar ja, idd voor de overige merken is Zoetermeer wel leuker. en met zijn allen naar zoetermeer rijden lijkt me ook wel lachen eigenlijk
Derby
ik denk dat ik dat ook maar doeRobert dB. schreef:kom ook eerst wel ffies naar de Meern om 20:00....dan in volledige stoet naar B'graven.Tom schreef:20.00 uur zijn wij er nog niet denk ik. Wij rijden om 20.00 in de meern weg. Reken dus op 20.30
kee landelijke oproep aan alle Renaultrijders: Kom naar de Meern a.s. vrijdag 20:00uur-Ray- schreef:ik denk dat ik dat ook maar doeRobert dB. schreef:kom ook eerst wel ffies naar de Meern om 20:00....dan in volledige stoet naar B'graven.Tom schreef:20.00 uur zijn wij er nog niet denk ik. Wij rijden om 20.00 in de meern weg. Reken dus op 20.302000 de meern.
als silverdome terrein open is dan ga je een leuk avond krijgen denk ikMerijn schreef:Wij van F.N.O. zeker niet, want de niet-Renault rijders willen heel graag naar Zoetermeer en Bodegraven! En ik eigenlijk ook wel...
nou niet persee maar als meneer bmw cabrio weer langs komt ken je weer een heleboel rubber op snuiveMerijn schreef:Hoezo? Gaat er iets speciaals gebeuren!?
ik ben voorTom schreef:als we naar Zoetermeer gaan dan hoop ik eigenlijk dat we met zijn allen gaan
Ik vrees dat ik alleen ff geen tijd heb om hem rijklaar te maken.. Ik zal eens kijken, eigenlijk wou ik hem niet wekken voor de 15e.Tom schreef:ik hoop dat je er vrijdag ook nog even aan wilt denken. Zou leuk zijn
Hehe, ik vrees geen een momenteel...Tom schreef:ik d8 jij ook rijdende GTT's had. Je moet het natuurlijk zelf weten maar als hij niet al te veel tegen sputterd dan zou het leuk zijn als ie de 28ste al uit zijn winterslaap wil komen
Uenk, zoals ik al eerder zei, je zit zo in Bodegraven vanuit Veenendaal, en dan zie je eindelijk eens wat gezichten ipv namen op een beeldscherm.Uenk schreef:Als jij het zegt.