In mijn clio 16v hoor je bij een maximale stuuruitslag een harde piep, dus ik ff kijken wat er aan de hand was, bleek tot mijn grote verbazing dat de poeli van de stuurbekrachtegingspomp gewoon stil staat, (blokkeerd)

eurootje of 18...Jeroen-16v schreef:thnx iig en ga ff een ander snaartje halen bij de snarenboer, iemand enig idee wat zo'n snaartje kost??
wat distributie en multririem , of alleen multiriem? ik zou voor optie 1 gaan...Ollie schreef:Voor het geld hoef je het dus niet te laten![]()
Nu dus alleen nog een graad of 10 in temperatuur omhoog en dan kan het gaan gebeuren
Dynamo moet volgens mij altijd los als je een multi-riem vervangt hoor!Jeroen-16v schreef:ik had wel al ff gekeken, maar als je de koplamp eruit haalt, en je dynamo los maakt, niet eraf, dan kun je er wel een beetje (BEETJE) bij dus kijk maar ff
nope. clio16V heeft een aparte spanrol. Dynamo hoeft niet los bij vervangen.Dynamo moet volgens mij altijd los als je een multi-riem vervangt hoor! Daar span je hem vaak ook mee namelijk
we gaan eerst een biertje drinken...Ollie schreef:Klinkt alsof het goed te doen is, wanneer gaan we beginnen Pat?