Bedankt. Hier staat hetBen schreef:klik
Renault 5 GT Turbo. Kopen of niet?
Dat is inderdaad niet de bedoelingBen schreef:Kijk thats the spirit
Wil je niet laten schrikken maar mocht het verkeert uitvallen sta je heel wat avond uurtjes er zo bij
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/1/X4.JPG[/img]
Ik zie nu pas dat ik mijn opblaaspop had laten liggen DAMN![]()

-
- Moderator
- Car: MB
owh, wat dan ??Matijs schreef:Nope, geen cupvelgen.Tom schreef:dit zijn idd geen standaard velgen, maar stalen velgen. Deze velgen zijn meestal breder aan de achterzijde, dat klopt. Ik dacht eigenlijk dat het cupvelgjes waren maar dat weet ik niet zekerq
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Is ook maar 13 inch, die op de foto zijn groterMatijs schreef:Nope, geen cupvelgen.
Die zien er zo uit:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/cupvelg_thumb.jpg[/img]
Kweenie wat die voor velgen zijn. Misschien van een AX GT? die hebben redelijk grote stalen velgen met van die ronde gaten.
-
- Contacteer:
anders kan het altijd op een zaterdag want ik ben op de zandhorst mijn 5 cabrio aan het restaureren/omtoverenSimonBalk schreef:Ok mocht ik twijfelen, dan zal ik zeker op je bod ingaan. BedanktMartijnberk schreef:Ik woon zelf in HHW en heb zelf al 1 GTT gerestaureerd en een ander gereden (nu in bezit van zero-X die werkt bij renault dealer HHW) dus als ik met je mee moet PM je me maar....
Ok. heel wat informatie rijker. Hoeveel moet hij gaan kosten denken jullie(wanneer hij in redelijke staat is natuurlijk:))? Op de advertentie staat "TEAB", dus dat kan van alles zijn.
Als hij in goede staat is zou ik inzetten tussen de 1500 en 2000 euro. De tweeduizend haalt hij denk ik niet, omdat niet iedereen gecharmeerd is van de plastic uitbouwstels. Hoewel de verkoper natuurlijk gaat zeggen dat dit hem uniek maakt en daarom heel veel waard is
Maar uniek is hij zeker niet, er zijn er meer, en ook in deze kleur.

ok. ik dacht zelf namelijk al aan 1200-1500. Ik weet dat het geen unieke auto is en hij is natuurlijk al behoorlijk opleeftijd met 14 jaar.
ik wens je in ieder geval veel succes met je koop(mocht je hem kopen), voor vragen zit je op deze site goed
ik zou zelf niet hoger gaan als 1500 pleuros, ik heb twee weken geleden een originele bleu sport'90 in top conditie gekocht voor 1750 pleuros

ik zou zelf niet hoger gaan als 1500 pleuros, ik heb twee weken geleden een originele bleu sport'90 in top conditie gekocht voor 1750 pleuros

Dat bedoel ik ook. 1500-2000 in goede staat -> voor elk minpuntje dat je kan vinden een bedrag aftrekken. En dat zullen er heus wel een paar worden. Dus beginnen bij 1200 klinkt goed, maarja het hangt gewoon erg van de kwaliteit van de auto af. Mijn GT Turbo kostte nog geen 400 euro, maarja, dan heb je er een met veel werk...
was dat die grijze gtturbo die toen bij jeroen lubking stond, toen je naar een williams stondt te kijken die te koop was?Tom schreef:daarom ben ik ook zo benieuwd wat de mijne opgeleverd heeft bij garage Robert. Ik heb er iig 2000 voor "gekregen"

He weer een Heerhugowaarder,,Nou als ik je kan helpen,dan geef je maar een brul...Dan gaan we eff met de hele HEERHUGOWAARDSE GANG kijken
,,dan zeiken we die verkoper zo af ,,dat je hem gratis mee mag nemen 

Dat zou heel mooi zijn natuurlijkZERO-X schreef:He weer een Heerhugowaarder,,Nou als ik je kan helpen,dan geef je maar een brul...Dan gaan we eff met de hele HEERHUGOWAARDSE GANG kijken,,dan zeiken we die verkoper zo af ,,dat je hem gratis mee mag nemen

Als ik je hulp nodig heb, hoor je het wel

Oja je hebt pm
zo, voor morgen avond afgesproken om de auto te komen bekijken. Het klonk allemaal wel relaxed, dus... ik hoop op een goede afloop. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte 

heet die evrkoper ,,mischien Ferry????
Geen idee, ben zijn naam alweer kwijt.ZERO-X schreef:heet die evrkoper ,,mischien Ferry????
-
- Contacteer:
Ehm.. is het niet verstandiger om een auto overdag te bekijken?SimonBalk schreef:zo, voor morgen avond afgesproken om de auto te komen bekijken. Het klonk allemaal wel relaxed, dus... ik hoop op een goede afloop. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte
Ik heb om 17:00 afgesproken. Dan is het nog een uur licht.
Mwoh, je moet het gewoon treffen.Ben schreef:Als je een handige doe het zelfert bent kopen. GTT vereist nog wel eens wat sleutel werk.
Dat was geen turbo en een andere kleur blauw.Turbo-Peer schreef:Ik heb dezelfde auto ongeveer een jaar geleden op internet te koop zien staan (zelfde uitbouw, kleur en wielen. Dus moet haast wel dezelfde zijn). Volgens mij op marktplaats.nl, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ik weet niet of je iets aan deze info hebt, maar ik denk ik zeg 't ff
Als we het over dezelfde hebben..

Succes met zoeken/kopen Simon.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Maar ik weet het wel zeker. deze heeft idd ongeveer een jaar geleden op marktplaats gestaan, alleen dan met een zwarte TL grill. Kostte toen iets van 2500 euro. Ik heb er op mijn harde schijf nog een plaatje van staan, maar heb geen webspace om hem te laetn zien (heb ik eigenlijk wel, maar weet niet hoe dat wekrt)Turbo-Peer schreef:Ik heb dezelfde auto ongeveer een jaar geleden op internet te koop zien staan (zelfde uitbouw, kleur en wielen. Dus moet haast wel dezelfde zijn). Volgens mij op marktplaats.nl, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ik weet niet of je iets aan deze info hebt, maar ik denk ik zeg 't ff
mail dat plaatje eens naar mij, dan zet ik em ff online.
Ik vraag me ook inmiddels af hoe het gegaan is.SimonBalk schreef:Ik heb om 17:00 afgesproken. Dan is het nog een uur licht.
Zou ie geen tijd meer hebbe om te posten, omdat ie de hele dag aan het rondcrossen is in zijn GTT?

Don't walk the grass... smoke it
Op school moet je LEREN en hoor je niet op het forum te zitten!Rob (R5B) schreef:Ik heb hem hier (op school) niet op de harde schijf staan, maar ik zal hem je wel thuis doorsturenMatijs schreef:mail dat plaatje eens naar mij, dan zet ik em ff online.

Clio 16v.....
Sorry voor mijn late reactie. Ik ben nog een beetje aan het onderhandelen. Hij wil abosuult niet lager gaan als 1500. Hij moet deze maand nog gekeurd worden en als ik hem gekeurd wil kopen kost hij 1750.
Ik heb al redelijk grondig naar de auto gekeken en het enige wat ik gezien heb is beetje beschadegingen op de velgen en wat op het poliyester. De moter zag en klonk er goed.
Ik mag hem een keer meenemen om hem op de brug te zetten bij me buurman. Ik koop hem alleen als dit goed gaat.
Ik weet alleen nog niet wat te doen? Als ik hem zonder herkeuring koop en ik ga het zelf doen dan kan ik tegen hoge kosten aanlopen. Maar een grote beurt + APL zonder gote problemen kost ook 250-300 en dan zit ik ook gelijk op de 1750-1800.
Wat is het beste?
Ik heb al redelijk grondig naar de auto gekeken en het enige wat ik gezien heb is beetje beschadegingen op de velgen en wat op het poliyester. De moter zag en klonk er goed.
Ik mag hem een keer meenemen om hem op de brug te zetten bij me buurman. Ik koop hem alleen als dit goed gaat.
Ik weet alleen nog niet wat te doen? Als ik hem zonder herkeuring koop en ik ga het zelf doen dan kan ik tegen hoge kosten aanlopen. Maar een grote beurt + APL zonder gote problemen kost ook 250-300 en dan zit ik ook gelijk op de 1750-1800.
Wat is het beste?
-
- Moderator
- Car: MB
als hij in februarie gekeurd moet worden dan is dat dus zeer snel. Laat hem dat lekker zelf doen (een gekeurde auto verkoopt nu eenmaal veel beter), en gan dan van het weekend (maart) nog eens terug, zeker weten dat je dan wel onder de 1750 uitkomt.
en anders natuurlijk zelf keuren. 250 is belachelijk voor een keuring, daar kun je zelf beter wat olie voor halen om die te verversen ofzo
en anders natuurlijk zelf keuren. 250 is belachelijk voor een keuring, daar kun je zelf beter wat olie voor halen om die te verversen ofzo
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams