Renault 5 GT Turbo. Kopen of niet?
Ik heb toevallig mijn oog laten vallen op een Renault 5 GT turbo uit '89. Hij ziet er nog perfect uit van buiten en ik ben van plan vanavond even de eigenaar te ontmoeten en een testritje te maken.
Wat ik wil weten is of zo'n auto meer een probleem auto is dan andere auto's van dat jaar?
Moet ik het doen of niet(wanneer alles er goed uit ziet)?
Ik ben zo en zo van plan om hem te laten keuren voordat ik hem koop, gezien de leeftijd.
[img]http://www.minemail.net/r5.jpg[/img]
Wat ik wil weten is of zo'n auto meer een probleem auto is dan andere auto's van dat jaar?
Moet ik het doen of niet(wanneer alles er goed uit ziet)?
Ik ben zo en zo van plan om hem te laten keuren voordat ik hem koop, gezien de leeftijd.
[img]http://www.minemail.net/r5.jpg[/img]
mmm.. alles behalve standaard uiterlijk in ieder geval.....
tja, de standaard problemen voor iedere GTT zijn roest, roest en roest, bij de kokerbalken, achterschermen, achterklep, achterlichten, onder de skirts.......
zo te zien is een groot deel van de auto waar jij je oog op hebt laten vallen van polyester, dus het aantal roestende plekken zal wat minder zijn dan normaal.
verder is er natuurlijk de technische staat van de motor, waar je het beste even naar kan zoeken op het forum, want dat past niet ff in 1 post.
als hij goed is heb e wel een superleuke auto te pakken en als je niet bang bent om zelf wat onderhoud te doen is het superleuk.
tja, de standaard problemen voor iedere GTT zijn roest, roest en roest, bij de kokerbalken, achterschermen, achterklep, achterlichten, onder de skirts.......
zo te zien is een groot deel van de auto waar jij je oog op hebt laten vallen van polyester, dus het aantal roestende plekken zal wat minder zijn dan normaal.
verder is er natuurlijk de technische staat van de motor, waar je het beste even naar kan zoeken op het forum, want dat past niet ff in 1 post.
als hij goed is heb e wel een superleuke auto te pakken en als je niet bang bent om zelf wat onderhoud te doen is het superleuk.
there is no spoon.
-
- Moderator
- Car: MB
let vooral op roest !!!! Hierdoor kun je de prijs aanzienlijk laten zakken. Bovendien koop ik liever een motorisch standaard GTT dan een getunede. Check alles dus goed of laat het checken!!!
( een goede goed onderhouden GTT vereist niet perse meer sleutelwerk als een andere auto van die leeftijd. Ik heb twee jaar GTT gereden zonder reparaties die je ook aan een andere auto zou hebben. )
( een goede goed onderhouden GTT vereist niet perse meer sleutelwerk als een andere auto van die leeftijd. Ik heb twee jaar GTT gereden zonder reparaties die je ook aan een andere auto zou hebben. )
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Bedankt voor je reactie. Ik ben geen automonteur, maar ik ben wel redelijk technisch aangelegd. Ik onderhoud mijn auto nu ook zo veel mogelijk zelf.Ben schreef:Als je een handige doe het zelfert bent kopen. GTT vereist nog wel eens wat sleutel werk.
Aan wat voor sleutelwerk moet ik dan denken volgens jou?
-
- Moderator
SimonBalk schreef:Bedankt voor je reactie. Ik ben geen automonteur, maar ik ben wel redelijk technisch aangelegd. Ik onderhoud mijn auto nu ook zo veel mogelijk zelf.Ben schreef:Als je een handige doe het zelfert bent kopen. GTT vereist nog wel eens wat sleutel werk.
Wat voor zwakke punten denk je zelf ??
- Turbo
- koeling
- koppaking
- ......
maar zoals ik zei, als je een goede koopt dan is de hoeveelheid sleutelwerk niet overdreven. Die hoeveelheid groeid echter wel in het kwadraat (of erger) als je flink gaat tunen en het uiterste van je blokje verlangt
Carburateurtje reviseren, waterpompje vervangen, radiatortje, mocht er roest zijn ff lassen 
Mocht je kachel radiator een keer ploffen je dashboard er heel uit zien te krijgen en de rest nog weg slopen. Allemaal tijds rovende werkjes.
Qua onderhoud kan het wel eens in de kosten lopen slangen willen wel eens lek gaan nieuwe slangen zijn prijsig tenzij je 2dehands hier op het forum wat krijgen kan. Remmen vervangen als die op zijn... Tenzij je poen genoeg hebt om alles te laten doen dan is het een makkie maar wel saai
Turbotje die gaat pluimen kan prijsig zijn 
Ga zo maar door.

Mocht je kachel radiator een keer ploffen je dashboard er heel uit zien te krijgen en de rest nog weg slopen. Allemaal tijds rovende werkjes.
Qua onderhoud kan het wel eens in de kosten lopen slangen willen wel eens lek gaan nieuwe slangen zijn prijsig tenzij je 2dehands hier op het forum wat krijgen kan. Remmen vervangen als die op zijn... Tenzij je poen genoeg hebt om alles te laten doen dan is het een makkie maar wel saai

Ga zo maar door.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Welkom Simon op het forum, stel je even voor in het topic wie is wie.SimonBalk schreef:Bedankt voor je reactie. Ik ben geen automonteur, maar ik ben wel redelijk technisch aangelegd. Ik onderhoud mijn auto nu ook zo veel mogelijk zelf.Ben schreef:Als je een handige doe het zelfert bent kopen. GTT vereist nog wel eens wat sleutel werk.
Doe even een search over het forum (boven in link search gebruiken) er staat (dacht ik) ergens een koopwijzer voor de GTT op dit forum
.:: TurboPowerr ::.
Bedankt. Dus ik moet vooral letten op roest(ook onder de polyester platen) en op de staat van de moter.
Ok. bedankt. ik zal me even voorstellen in dat topic en even goed zoeken in het forum.Tino schreef: Welkom Simon op het forum, stel je even voor in het topic wie is wie.
Doe even een search over het forum (boven in link search gebruiken) er staat (dacht ik) ergens een koopwijzer voor de GTT op dit forum

Laatst gewijzigd door SimonBalk op ma 24 feb 2003 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
precies. en zoals dus al zo vaak is gezegd kan het zijn dat jij "verliefd" word op de auto. Neem dus altijd een deskundig iemand mee die van die "verliefdheid" geen last heeft !!
Yup en roest rond ramen en ff bij de deuren kijken ook bij de instapbalk in de hoeken en bij de deur bevestiginspunt wil ook nogwel eens wat roest zitten.
Dorpels en rond achteras, doe de achtekrlep ook ff open en kijk achter de bumper of hij een keer schade gehad heeft.
ROndje rijden en goed het gas een keer in trappen kijken of hij blauwe pluimen geeft. Handig als degene die met je meegaat ff achter de turbo aan mee rijd.
Verder als je een aantal tikken in het blok hoort zou ik al gaan twijfelen kan je meestal je kop vervangen of je kettingspanner vernieuwe en dergelijke allemaal rot werkjes...
En als je het gas in trapt moet je ook bij 2500 a 3000 een harde duw in je rug krijgen zo niet kan je turbo ook op zijn.
EN verder op letten heod roog het blok is ook aan de onderkant pakkingen of keringen willen nog wel eens lekken.
En als de koppeling slipt kanjeje voorbereiden op het eruit halen van je motor want koppeling vervangen met blok erin gaat je denk ik niet lukken.
Kijk of de koplampen recht staan als er 1 iets scheef hangt duid dat vaak op voorschade.
Waar woon je?
Dorpels en rond achteras, doe de achtekrlep ook ff open en kijk achter de bumper of hij een keer schade gehad heeft.
ROndje rijden en goed het gas een keer in trappen kijken of hij blauwe pluimen geeft. Handig als degene die met je meegaat ff achter de turbo aan mee rijd.
Verder als je een aantal tikken in het blok hoort zou ik al gaan twijfelen kan je meestal je kop vervangen of je kettingspanner vernieuwe en dergelijke allemaal rot werkjes...
En als je het gas in trapt moet je ook bij 2500 a 3000 een harde duw in je rug krijgen zo niet kan je turbo ook op zijn.
EN verder op letten heod roog het blok is ook aan de onderkant pakkingen of keringen willen nog wel eens lekken.
En als de koppeling slipt kanjeje voorbereiden op het eruit halen van je motor want koppeling vervangen met blok erin gaat je denk ik niet lukken.
Kijk of de koplampen recht staan als er 1 iets scheef hangt duid dat vaak op voorschade.
Waar woon je?
Laatst gewijzigd door Ben op ma 24 feb 2003 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
tadaa gevonden op de harde schijf
De grote problemen met de Renault 5 GT Turbo:
1. Gammele turbo
2. Defecte koppakking
3. Slippende koppeling
4. Doorgeroeste voordorpels
En verder:
· Roest
· Oververhitting van de motor
· Slecht werkende electronica
· Versleten stoelen
· Lekke kachelradiateur
Dingen om op te letten:
Motor:
· Gammele Turbo. Test 1: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen zodat de turbo naar maximale toeren schiet, turbo mag geen rare geluiden maken. [zie ook Transmissie] Test 2: Accellereer snel naar 80 km/u en laat het gas los, blauwe rook betekent olie in de uitlaatgassen en een stervende turbo. Ook veel blauwe rook bij het koud starten is een indicatie van een turbo die de dood in de ogen kijkt;
· Oliepeil. Erg weinig olie betekend waarschijnlijk slecht onderhoud, of dat de olie uit de uitlaat komt (dat wil je zeker niet). Controleer ook of er geen mayonaise-achtige drek aan de pijstok zit, zo ja, dan is de koppakking eraan;
· Een blauw schijnsel op het staal van de uitlaat verraad olie in de uitlaatgassen, Niet bon!
· Koppakking. Maak een berg toeren en kijk naar de kleur van de uitlaatgassen. Blauw is olie (erg slecht!), wit kan duiden op het einde van de koppakking, zwarte rook is waarschijnlijk het gevolg van een te rijke afstelling van de carburatie (vaak bij autos met verhoogde turbodruk, om pingelen te voorkomen) en kan weinig kwaad;
· Expansie vaatje. Het water moet helder zijn, olie in het expansie vaatje betekent een defecte koppakking;
· Anti-perculatie ventilator. Open na een testritje de motorkap en controleer of de anti-perc fan het doet. Deze moet enkele minuten na het afzetten van de motor de carburator koelen om verdamping van de benzineresten te voorkomen. Zoek naar en licht zoemend geluid links van de motor. Kijk meteen of de ventilator van de radiateur het doet (maakt meestal behoorlijk wat herrie) en of de koppakking niet lekt;
· Oververhitting. Tijdens het rijden mag de temeratuurmeter niet verder dan halverwege komen. Test: Probeer een stuk snel te rijden om de temperatuur omhoog te krijgen en rijd dan langzaam of stop, en kijk wat de temperatuurmeter doet. De ventilatoren moeten hun werk gaan doen en de temperatuur moet zich stabiliseren of dalen. Als de temperatuur blijft stijgen en/of het waarschuwingslampje gaat branden kan de radiateur verstopt zijn;
· Oliedrukmeter. De oliedrukmeter is vaak stuk, zo niet dan moet hij tijdens het rijden ergens tussen de 2 en de 6 staan, bij stilstand valt de druk vaak terug tot bijna nul. Als de druk laag blijft tijdens het rijden dan is de oliepomp waarschijnlijk aan vervanging toe.
· Slangen. Vaak zijn enkele van de vele slangen die we onder de kap van een GT Turbo tegenkomen gescheurd.
Transmissie:
· Slippende koppeling. Testen: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen, snelheidsmeter en toerenteller moet gelijk versnellen;
· Geef vol gas in de 2e versnelling en laat dan het gas los, als de versnelling in neutraal schiet is de versnellingsbak niet goed meer.
Carrosserie:
· Roest rond de achterruit;
· Roest in de achterbak, onder de bekleding;
· Roestende binnendorpels, vooral aan de voorkant;
· Controleer of alle panelen goed passen, grote kieren duiden op ongevalschade;
· Zoek naar laswerkzaamheden in het motorcompartiment, dit zou duiden op een frontale aanrijding, vooral als de bumper niet goed past;
· Kijk uit voor deuren die uit hun scharnieren getild kunnen worden.
Overigen:
· Banden. Moeten op de standaard 13 velgen van de zeldzame en dure maat 195/55 zijn, maar worden vaak vervangen door goedkopere 185/60, waarmee de wegligging en het remgedrag van de auto zeer verslechteren;
· Velgen. Zoals uit het bovenstaande blijkt zijn de standaard velgen erg duur qua banden, andere velgen zijn dus een pluspunt. Velgen groter dan 15 zijn echter af te raden wegens het aanlopen van de banden op de carrosserie;
· De schijfremmen voldoen over het algemeen goed, maar is een kleine kans op het kromtrekken van de voorremmen, dus bekijk het toch even;
· Schokdempers en Veren: duw hard op de hoeken van de auto en kijk hoe hij terugveert, de auto moet inveren en dan weer herstellen, en niet meer dan 1 keer stuiteren;
· Wiellagers. Luister bij 65 km/u naar een monotone brom, indien aanwezig staan nieuwe lagers op het menu;
· Stuurinrichting: Kijk uit voor speling in de stuurinrichting. Draai aan het stuur als de auto stilstaat, de wielen moeten direct bewegen;
· Open dak. Als de auto is voorzien van een opendak (zonnedak) dan lekt dit waarschijnlijk, de meesten doen dit in ieder geval;
· Benzine. De GT Turbo kan prima rijden op super ongelode benzine, hoewel ontworpen voor gelode benzine. Het is ook mogelijk de auto aan te passen voor het gebruik van normale ongelode benzine.
Interieur:
· De bevestigingsframes van de voorstoelen raken los van de vloer, stoelen wiebelen heen en weer. Kan vaak alleen met laswerk worden verholpen;
· De bekleding op de zijsteunen van de stoelen is vaak slecht, dit is vaak een aardige indicatie van de conditie van de hele auto;
· Electrische dingen doen het niet of soms;
· Pas op voor een defecte snelheidsmeter, de hele unit zal vervangen moeten worden, en dat is niet goedkoop;
· Het vervangen van een lekke kachelradiateur vereist de demontage van het complete dashboard, inclusief stuur en stuurkolom, en kost dus veel tijd en/of geld. Deze lekkage is te herkennen aan natte vloerbedekking onder het dashboard, meestal aan de bestuurderskant. Niet te verwarren met lekkage rond het raam door roest aldaar. Koelwater is te herkennen aan zijn specifieke geur.
[/b]
De grote problemen met de Renault 5 GT Turbo:
1. Gammele turbo
2. Defecte koppakking
3. Slippende koppeling
4. Doorgeroeste voordorpels
En verder:
· Roest
· Oververhitting van de motor
· Slecht werkende electronica
· Versleten stoelen
· Lekke kachelradiateur
Dingen om op te letten:
Motor:
· Gammele Turbo. Test 1: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen zodat de turbo naar maximale toeren schiet, turbo mag geen rare geluiden maken. [zie ook Transmissie] Test 2: Accellereer snel naar 80 km/u en laat het gas los, blauwe rook betekent olie in de uitlaatgassen en een stervende turbo. Ook veel blauwe rook bij het koud starten is een indicatie van een turbo die de dood in de ogen kijkt;
· Oliepeil. Erg weinig olie betekend waarschijnlijk slecht onderhoud, of dat de olie uit de uitlaat komt (dat wil je zeker niet). Controleer ook of er geen mayonaise-achtige drek aan de pijstok zit, zo ja, dan is de koppakking eraan;
· Een blauw schijnsel op het staal van de uitlaat verraad olie in de uitlaatgassen, Niet bon!
· Koppakking. Maak een berg toeren en kijk naar de kleur van de uitlaatgassen. Blauw is olie (erg slecht!), wit kan duiden op het einde van de koppakking, zwarte rook is waarschijnlijk het gevolg van een te rijke afstelling van de carburatie (vaak bij autos met verhoogde turbodruk, om pingelen te voorkomen) en kan weinig kwaad;
· Expansie vaatje. Het water moet helder zijn, olie in het expansie vaatje betekent een defecte koppakking;
· Anti-perculatie ventilator. Open na een testritje de motorkap en controleer of de anti-perc fan het doet. Deze moet enkele minuten na het afzetten van de motor de carburator koelen om verdamping van de benzineresten te voorkomen. Zoek naar en licht zoemend geluid links van de motor. Kijk meteen of de ventilator van de radiateur het doet (maakt meestal behoorlijk wat herrie) en of de koppakking niet lekt;
· Oververhitting. Tijdens het rijden mag de temeratuurmeter niet verder dan halverwege komen. Test: Probeer een stuk snel te rijden om de temperatuur omhoog te krijgen en rijd dan langzaam of stop, en kijk wat de temperatuurmeter doet. De ventilatoren moeten hun werk gaan doen en de temperatuur moet zich stabiliseren of dalen. Als de temperatuur blijft stijgen en/of het waarschuwingslampje gaat branden kan de radiateur verstopt zijn;
· Oliedrukmeter. De oliedrukmeter is vaak stuk, zo niet dan moet hij tijdens het rijden ergens tussen de 2 en de 6 staan, bij stilstand valt de druk vaak terug tot bijna nul. Als de druk laag blijft tijdens het rijden dan is de oliepomp waarschijnlijk aan vervanging toe.
· Slangen. Vaak zijn enkele van de vele slangen die we onder de kap van een GT Turbo tegenkomen gescheurd.
Transmissie:
· Slippende koppeling. Testen: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen, snelheidsmeter en toerenteller moet gelijk versnellen;
· Geef vol gas in de 2e versnelling en laat dan het gas los, als de versnelling in neutraal schiet is de versnellingsbak niet goed meer.
Carrosserie:
· Roest rond de achterruit;
· Roest in de achterbak, onder de bekleding;
· Roestende binnendorpels, vooral aan de voorkant;
· Controleer of alle panelen goed passen, grote kieren duiden op ongevalschade;
· Zoek naar laswerkzaamheden in het motorcompartiment, dit zou duiden op een frontale aanrijding, vooral als de bumper niet goed past;
· Kijk uit voor deuren die uit hun scharnieren getild kunnen worden.
Overigen:
· Banden. Moeten op de standaard 13 velgen van de zeldzame en dure maat 195/55 zijn, maar worden vaak vervangen door goedkopere 185/60, waarmee de wegligging en het remgedrag van de auto zeer verslechteren;
· Velgen. Zoals uit het bovenstaande blijkt zijn de standaard velgen erg duur qua banden, andere velgen zijn dus een pluspunt. Velgen groter dan 15 zijn echter af te raden wegens het aanlopen van de banden op de carrosserie;
· De schijfremmen voldoen over het algemeen goed, maar is een kleine kans op het kromtrekken van de voorremmen, dus bekijk het toch even;
· Schokdempers en Veren: duw hard op de hoeken van de auto en kijk hoe hij terugveert, de auto moet inveren en dan weer herstellen, en niet meer dan 1 keer stuiteren;
· Wiellagers. Luister bij 65 km/u naar een monotone brom, indien aanwezig staan nieuwe lagers op het menu;
· Stuurinrichting: Kijk uit voor speling in de stuurinrichting. Draai aan het stuur als de auto stilstaat, de wielen moeten direct bewegen;
· Open dak. Als de auto is voorzien van een opendak (zonnedak) dan lekt dit waarschijnlijk, de meesten doen dit in ieder geval;
· Benzine. De GT Turbo kan prima rijden op super ongelode benzine, hoewel ontworpen voor gelode benzine. Het is ook mogelijk de auto aan te passen voor het gebruik van normale ongelode benzine.
Interieur:
· De bevestigingsframes van de voorstoelen raken los van de vloer, stoelen wiebelen heen en weer. Kan vaak alleen met laswerk worden verholpen;
· De bekleding op de zijsteunen van de stoelen is vaak slecht, dit is vaak een aardige indicatie van de conditie van de hele auto;
· Electrische dingen doen het niet of soms;
· Pas op voor een defecte snelheidsmeter, de hele unit zal vervangen moeten worden, en dat is niet goedkoop;
· Het vervangen van een lekke kachelradiateur vereist de demontage van het complete dashboard, inclusief stuur en stuurkolom, en kost dus veel tijd en/of geld. Deze lekkage is te herkennen aan natte vloerbedekking onder het dashboard, meestal aan de bestuurderskant. Niet te verwarren met lekkage rond het raam door roest aldaar. Koelwater is te herkennen aan zijn specifieke geur.
[/b]
Ok. zet ik ook ff allemaal op me lijstje. Ik woon in Heerhugowaard (regio Alkmaar).Ben schreef:Yup en roest rond ramen en ff bij de deuren kijken ook bij de instapbalk in de hoeken en bij de deur bevestiginspunt wil ook nogwel eens wat roest zitten.
Waar woon je?
Inderdaad. Mijn buurman is auto monteur en wou hem eigenlijk even vragen om mee te gaan.Ben schreef:Da's me te ver anders had ik wel met je mee gegaan. Ik heb uit ervaring wel geleerd dat je absoluut neit verliefd meot zijn en je niet verkijken op een aantal klein lijkende probleempjes
Dit heb ik ff uitgeprint. BedanktTom schreef: tadaa gevonden op de harde schijf .....

En ja laat hem zelf keuren bij een strenge keur meester dan wee tje ook al wat meer nooit door de eigenaarzelf laten keuren want iedereen kent wel een apk meester die erg soepel is of door de vingers kijkt.

Mooie uitwerkingSimonBalk schreef:Dit heb ik ff uitgeprint. BedanktTom schreef: tadaa gevonden op de harde schijf .....

Laatst gewijzigd door Ben op ma 24 feb 2003 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Toch handig dat ik dat een keer allemaal ingetiept heb 
-
Ik heb dezelfde auto ongeveer een jaar geleden op internet te koop zien staan (zelfde uitbouw, kleur en wielen. Dus moet haast wel dezelfde zijn). Volgens mij op marktplaats.nl, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ik weet niet of je iets aan deze info hebt, maar ik denk ik zeg 't ff
Laatst gewijzigd door Turbo-Peer op ma 24 feb 2003 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@ tom,ben.
als ik zo naar de velgen kijk zijn het geen standaard gtt velgen of wel?? anders gezegd waar moet onze vriend simon op letten als deze niet origineel zijn?? en achter lijkt breeder als voor of is dat gezichts bedrog?
Gr. Frits
als ik zo naar de velgen kijk zijn het geen standaard gtt velgen of wel?? anders gezegd waar moet onze vriend simon op letten als deze niet origineel zijn?? en achter lijkt breeder als voor of is dat gezichts bedrog?
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Spoor verbreders haha ander skomt hij neit door de apk als ze dikker zijn dan 1,5mm????Frits schreef:@ tom,ben.
Gr. Frits
Bedankt. Dat zal ik in mijn achterhoofd houdenTurbo-Peer schreef:Ik heb dezelfde auto ongeveer een jaar geleden op internet te koop zien staan (zelfde uitbouw, kleur en wielen. Dus moet haast wel dezelfde zijn). Volgens mij op marktplaats.nl, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Achter zijn ze inderdaad een stuk breeder dan voor. Of het orginele velgen zijn?? Geen idee.Frits schreef:@ tom,ben.
Gr. Frits
Het zijn zo te zien stalen velgen, dus zeker geen originele. En het lijkt er inderdaad op dat er achter een paar forse spacers op zitten.
-
- Contacteer:
Ik woon zelf in HHW en heb zelf al 1 GTT gerestaureerd en een ander gereden (nu in bezit van zero-X die werkt bij renault dealer HHW) dus als ik met je mee moet PM je me maar....
-
- Moderator
dit zijn idd geen standaard velgen, maar stalen velgen. Deze velgen zijn meestal breder aan de achterzijde, dat klopt. Ik dacht eigenlijk dat het cupvelgjes waren maar dat weet ik niet zekerq
Waar is dat "wie is wie" topic? ik kan hem nergens vindenTino schreef: Welkom Simon op het forum, stel je even voor in het topic wie is wie.
...

Ok mocht ik twijfelen, dan zal ik zeker op je bod ingaan. BedanktMartijnberk schreef:Ik woon zelf in HHW en heb zelf al 1 GTT gerestaureerd en een ander gereden (nu in bezit van zero-X die werkt bij renault dealer HHW) dus als ik met je mee moet PM je me maar....

Kijk thats the spirit
Wil je niet laten schrikken maar mocht het verkeert uitvallen sta je heel wat avond uurtjes er zo bij
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/1/X4.JPG[/img]
Ik zie nu pas dat ik mijn opblaaspop had laten liggen DAMN

Wil je niet laten schrikken maar mocht het verkeert uitvallen sta je heel wat avond uurtjes er zo bij
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/1/X4.JPG[/img]
Ik zie nu pas dat ik mijn opblaaspop had laten liggen DAMN

Laatst gewijzigd door Ben op ma 24 feb 2003 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Nope, geen cupvelgen.Tom schreef:dit zijn idd geen standaard velgen, maar stalen velgen. Deze velgen zijn meestal breder aan de achterzijde, dat klopt. Ik dacht eigenlijk dat het cupvelgjes waren maar dat weet ik niet zekerq
Die zien er zo uit:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/cupvelg_thumb.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Matijs op ma 24 feb 2003 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.