Welke Radio moet ik nemen.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Ik ga dus de winkel in want ik wil een andere radio kopen voor mijn twingo'tje. Zegt die verkoper dat ik het beste Pioneer kan nemen omdat de radio bijna verticaal staat en die niet zo gevoelig zijn voor schokken. Maar wat is nou de beste radio die ik kan nemen voor mijn twingo tje.

Mijn pa heeft een VDO cd3300 en wil die waarschijnlijk wel kwijt. Ik zelf vind blauwpunkt er wel erg cool uitzien.

De enige eisen zijn dat er een cd in kan en het een beetje leuk geluid geeft.
Ik heb maar 2 boxen voor van 10 cm en misschien dat ik in de toekomst er achter nog 2 inbouw.

Welke boxen van 10 cm zijn het beste om daar bij te monteren ?? Voor voor bedoel ik dan he.
Robke
Car: Lexus IS250

Het beste kun je inderdaad een Pioneer of een Alpine kopen, die kunnen in zulke schuine hoeken gewoon goed werken.

Wat betreft de luidsprekers moet je zlef gewoon luisteren wat je het beste vind klinken, maar verwacht niet al te veel geluid uit een 10 cm speakertje.
marco

ik heb dus ook een twingo'tje gehad,en daar had ik mijn pioneer ingebouwd,speelde perfect,allen het geluid wat uit die miezerige originele kleine speakertjes kwam was om te :-* ,dat was echt drie maal niks,vervormd als de pest als je hem wat opendraait,laat staan de bass en zo :( ,en nou is het ook niet echt zo makkelijk om in je twingo wat geluid te bouwen,op dat gebied hadden ze wel ff wat verder mogen denken bij de bouw van het auto'tje,maar ik zou zekers voor een pioneer gaan , en dan op een of andere manier proberen ergens een paar vette boxen weg te duwen

greetz marco
Riël
Über-Spammer

Als je een wisselaar erbij neemt ben je van de schuine stand probleem af en heb je nog meer keuze :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
hitman

heb nog wel een pioneer liggen is de 1400rb
blauwe display(van v.w.).
maar een beetje ver rijden voor een radio neem ik aan

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

De Halfords heeft de oude modellen (pioneer, jvc etc)in de aanbieding. Enige verschil is bijv een antraciet frontje ipv zwart ;)
Anonymous

k had hem vandaag al gezien ja bij halforts oude model 169 nieuwe 199

maar bij de block staat die oude voor 149

maja k zal wel eens even kijken welke ik neem. word bijna zeker een pioner. ik neem geen wisselaar omdat ik daar geen ruimte voor heb. is alleen jammer dat bijna niemand blauwpunkt verkoopt.
jean-paul

Pioneer is prima, maar als je echt top geluid wil hebben, zou ik Alpine nemen!
dan praten we wel over een hele goede radio/cd!!!
Laatst gewijzigd door jean-paul op zo 23 feb 2003 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
DJ-Jasper

Heb zelf al 2 jaar een Pioneer radio in me Twingo zitten, en werkt prima! Nog nix geen gezeik mee gehad, speelt als een zonnetje elk CD'tje! Heb wel 2 hoedeplank speakers want die originele dingen voorin heb ik opgeblazen :)

Kga maandag ff kijken voor nieuwe versterker + woofer...Suc6 !
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
GTTprutser

Ik zou gewoon voor een Alpine gaan.
Het is even duur maar dan heb je ook wat.
Ik heb een Alpine CDA-7873R 4x60 watt in combinatie
met philips GTM,s dit werk echt perfect :p .
Voor 10 cm speakers zou ik eens langs autogarages gaan.
Die hebben meestal wel wat ouder spul liggen maar nieuw in doos en veel goedkoper ondat ze er meestal vanaf willen.
Zou zelf dan zoeken naar Philips PRS serie luidspr.

Succes :D .
Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Mijn Clarion draait ook erg goed en staat ook onder een hoek van ongeveer 45 graden, schat ik. Nergens problemen mee!

Wel aan de prijs, maar wel goed spul...
[B4RTK3]

Ik heb ook erg goede ervaringen met mn eerste JVC,

de KD-SH77R

vet ding, kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat !
Plaats reactie