- Ray, R5GTT
- Jean-Paul, R5GTT
- Robert, Willi (onder voorbehoud)
- Bart, R19-16V
- Maus, MegII (onder voorbehoud)
- Jeroen.k (onder voorbehoud)
- Tom willi (waarschijnlijk wel)
vul maar aan

Voorlopige lijst Meeting Frankrijk:
- Roy, R5GTT (onder voorbehoud)
- Ray, R5GTT
- Jean-Paul, R5GTT
- Robert, Willi (onder voorbehoud)
- Bart, R19-16V
- Maus, MegII (onder voorbehoud)
- Jeroen.k R19 1.7 (onder voorbehoud)
- Tom willi (waarschijnlijk wel)
- Stephan, Clio RSI (onder voorbehoud)
- Maarten, 5 GTT (onder voorbehoud)
kunnen ze eens zien we de echte Die-hards zijn. ik heb hun namelijk nog nooit gezien op een meeting in NederlandMrtn schreef:Dat is toch niet cool meer, sta jij daar met je relatief normale bakkie tussen die extravagante voitures waar hele jaarsalarissen in gestoken zijn en waar Pininfarina (or whatever) zich niet voor hoeft te schamen![]()
Deze kleur geeft licht in het donker zo fel, die gozer heeft niet eens koplampen nodig manjeroen.k schreef:Ik vraag me af hoe deze dat doet als ie in het donker moet rijden!
[img]http://thibaut.meinsier.free.fr/photo/g ... 210010.jpg[/img]
Letterlijk en figuurlijk*Stephan_RSI* schreef: trouwens deze megane is ook super vet![]()
[img]http://thibaut.meinsier.free.fr/photo/g ... 220120.jpg[/img]
Let in de binenstad en de boulevard goed op Renault Tuning Club stikkers..Marcel dLC schreef:Sja, dan zit ik in Chersonissos
als je een kalender hebt met meetings, please pmNick (germanstyle) schreef: Ik heb het toch al erg druk met meetings. Nu al bijna elke weekend van maart t/m september aan meetings volgepland
Beide. Maar de keus tussen een weekendje frankrijk en een weekendje duitsland is ff moeilijk voor mij. Frankrijk trekt mij het meest tot nu toe omdat ik er al 2 jaar heen wil en er nooit van gekomen is. Maar ik zal het nog ff overleggen met moeder de vrouw als ze terug komt.Chris schreef: Cat, ga je naar Gronau of de R5 meeting? Of beide?
Dan hebben we het er tzt wel ff over.catrinus schreef:Beide. Maar de keus tussen een weekendje frankrijk en een weekendje duitsland is ff moeilijk voor mij. Frankrijk trekt mij het meest tot nu toe omdat ik er al 2 jaar heen wil en er nooit van gekomen is. Maar ik zal het nog ff overleggen met moeder de vrouw als ze terug komt.Chris schreef: Cat, ga je naar Gronau of de R5 meeting? Of beide?
Dat zijn alleen Seat (VAG) meetingsMichel Meganefreak schreef:als je een kalender hebt met meetings, please pmNick (germanstyle) schreef: Ik heb het toch al erg druk met meetings. Nu al bijna elke weekend van maart t/m september aan meetings volgepland
jawoor komt u maar!!Hans R. schreef:f*ck f*ck f*ck dan ben ik op vakantie![]()
Kan ik iemand 2 weken Kos aanbieden?![]()