Ik wilde hem verkopen met een nieuwe apk en de rest van de kosten op mijn nek te nemen. Anders van je geen reet voor een gtt. Ga jij maar in je advertentie zetten dat remleidingen vervangenmoeten worden, achteras eronder uit moet, stuurkogel vervangenmoet worden dat verkoopt niet.
Tom ik heb een clio 16v voor weinig kunnen kopen.
Dit kwam wat beter uit omdat mijn vriendin ook d'r rijbewijs heeft en ik geen vrouw in een gtt laat rijden en ze wilde het zelf ook niet. Aangezien we deze zomer frankrijk door trekken met de auto wilde ik dat tevens ook niet met een gtt doen, daar vertrouw ik ze simpel weg niet voor. En als het vrouwtje niet rijden wilt ben ik altijd de bob terwijl zei meestal niet drinkt. Dus de keus was snel gemaakt met veel tegenzin van mij hoor want een gtt is mijn lust en leven. Over een jaar ben ik klaar met mijn studie en dan komt er weer 1 in dezelfde kleur. En dan krijgt zij de 16v. Heb nu alleen geen geld om 2 auto's te onderhouden.
En de gtt is nu in goede handen

Hij had al heel wat plannen, als alles doorgaat gaat hij lijken op de k-tec gtt die paarse maar dan in alpine blauw.
T is een kwestie van smaak maar hij is er zuinig op.