Ik heb in mijn clio gordels zittn van 12 jaar oud en ze rollen niet ze makkelijk meer op.
Dit is best irritant aangezien je ze elke keer goed moet doen bij het uitstappen (op de stoel gooien, of oprollen) en bij het instappen (van de stoel afgooien)
DIt vergeet je weleens zodat hij klem zit tussen de deur = niet goed voor de lak.
Nu vroeg ik me af of dit makkelijk te fixen is (nieuw veertje oid) of dat je gewoon nieuwe gordels moet halen. En in het geval van nieuwe gordels, wat is wijsheid, de dealer of tweedehands ?
Het gaat om veiligheid vandaar dat ik niet gelijk aan de slag ga.
Oude gordels
wijsheid is niet klooien met gordels.
nieuw kopen of LATEN repareren. gordels die al eens een crash hebben gehad (van de sloop dus) zijn ook niet zo betrouwbaar meer.
nieuw kopen of LATEN repareren. gordels die al eens een crash hebben gehad (van de sloop dus) zijn ook niet zo betrouwbaar meer.
there is no spoon.
Waarom niet meteen vierpunts bij je mooie Recaro's?
ja dag
dan past er niemand meer achterin en dan ben ik helemaal uren bezig om in en uit te stappen
dan past er niemand meer achterin en dan ben ik helemaal uren bezig om in en uit te stappen
-
- Über-Spammer
Helemaal mee eensDerby schreef:nieuw kopen op zeker. Zeker van wege de veiligheid.

-
En wat kosten die dingen dan ?
Want ik heb precies hetzelfde probleem.

Want ik heb precies hetzelfde probleem.
Als je wijs bent doe je dat dus wel!