druk te hoog. meter gaf 0.9-1 aan. maar bijuitbouw bleek er een scheeu in die slang tezitten die naar de turbodrukmeter gaatJeroen Lubking schreef:Foute onsteking??
Brandstof te kort??
Te hoge druk??
Verkeerde bougies??
Dit zijn allemaal dingen die ik eerst na zou kijken voor dat ik een ander blok zou inbouwen!!
Zoek eerst naar een oorzaak!
Anders is het volgende blok ook een kort leven beschoren.
Slechte week voor mijn GTT
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
- Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
- Contacteer:
Hmmmmmmmm beetje jammer!!
Tis zonde.maarja als je het nu goed doet heb je wel een vers blokkie in je gtt.
Gelijk even alles er omheen nakijken en vervangen.
Koppeling,startmotor,dynamo.
Zet het blok ook gelijk in elkaar met een competitie koppakking,dan weet je zeker dat deze er ook niet meer tussen uit klapt.
Evt het onderblok voorzien van nieuwe lagerschalen en keerringen.
Dan kan je er weer voor een hele tijd tegen aan!!
Dit is een kleine inverstering maar zeker de moeite waard!
Je kan jezelf voor je kop schieten als achteraf iets niet goed blijkt te zijn!
Tis zonde.maarja als je het nu goed doet heb je wel een vers blokkie in je gtt.
Gelijk even alles er omheen nakijken en vervangen.
Koppeling,startmotor,dynamo.
Zet het blok ook gelijk in elkaar met een competitie koppakking,dan weet je zeker dat deze er ook niet meer tussen uit klapt.
Evt het onderblok voorzien van nieuwe lagerschalen en keerringen.
Dan kan je er weer voor een hele tijd tegen aan!!
Dit is een kleine inverstering maar zeker de moeite waard!
Je kan jezelf voor je kop schieten als achteraf iets niet goed blijkt te zijn!
Advertentie in de buurt ophangen: 'Gratis op te halen: frontje radio 'xxx''. De meeste sumpele boeven trappen daar wel inAbel schreef:frontje lag in de auto. niet gedekt dus. :-*

Motor is vervangen. andere turbo, andere carb.Jeroen Lubking schreef:Hmmmmmmmm beetje jammer!!
Tis zonde.maarja als je het nu goed doet heb je wel een vers blokkie in je gtt.
Gelijk even alles er omheen nakijken en vervangen.
Koppeling,startmotor,dynamo.
Zet het blok ook gelijk in elkaar met een competitie koppakking,dan weet je zeker dat deze er ook niet meer tussen uit klapt.
Evt het onderblok voorzien van nieuwe lagerschalen en keerringen.
Dan kan je er weer voor een hele tijd tegen aan!!
Dit is een kleine inverstering maar zeker de moeite waard!
Je kan jezelf voor je kop schieten als achteraf iets niet goed blijkt te zijn!
startmotor was goed, en dynamo hebben we maar overgezet, maar was nat van de olie. deze is dus waarschijnlijk niet goed meer.
gisteren starten en lopen. vandaag vanochtend starten afslaan. doet hij altijd. opnieuw starten accu dood. klik klik klik....
dus dynamo moet nog vervangen worden. Fuck 5 dagen aan het werk geweest. voor nop. motor draait niet fijn. krukas was perfect. lagerschalen vervangen. cylinders gehoond. maar dat was denk ik niet zo'n goed idee. oliepomp was perfect.
kop is goed. oude motor kop was ook stuk.
maar nu duidelijk last van een kantelende zuiger. irri lawaai
...ehhm, wat vertel je ons nu Abel??
Wat is er in G
dsnaam gebeurt met je GTT??
Ik weet niet wat ik lees man, echt super klote voor je zeg!
Dit wens je natuurlijk niemand toe, als ie nog maar net zn auto heeft.
Tja, t enige zinnige wat ik kan zeggen is:
Veel sterkte met t opknappen van de GTT
En veel fijne Megane km's toegewenst.
Ivo
Wat is er in G

Ik weet niet wat ik lees man, echt super klote voor je zeg!
Dit wens je natuurlijk niemand toe, als ie nog maar net zn auto heeft.
Tja, t enige zinnige wat ik kan zeggen is:
Veel sterkte met t opknappen van de GTT
En veel fijne Megane km's toegewenst.
Ivo