Hehehe, succes dan maar! Hou ons ff op de hoogte!Robert dB. schreef:jaja, maar tis vrijdag valentijn dus heb ik wel betere dingen te doen!
Friday Nightmeeting Bodegraven. I
Goed, ik heb ff geen zin om 121 pagina's door te lezen.
Ik begrijp dat de belachelijke hobbels en aanhoudende controles bij B. er toch toe hebben geleid dat julle/wij nu vrijdag's samen komen in Zoetermeer??
Ik bedoel, Bodegraven was al niet ver weg........
kan ik nog vaker naar Z. komen 
Ik begrijp dat de belachelijke hobbels en aanhoudende controles bij B. er toch toe hebben geleid dat julle/wij nu vrijdag's samen komen in Zoetermeer??
Ik bedoel, Bodegraven was al niet ver weg........

-
jep je hebt gelijk, kom voorlopig nog maar naar Z'meer.Goof schreef:Goed, ik heb ff geen zin om 121 pagina's door te lezen.
Ik bedoel, Bodegraven was al niet ver weg........kan ik nog vaker naar Z. komen
-
ja inderdaad,ik ben volgende week weer van de partij. Kijken wat het wordt tegen die tijd.Chris schreef:Robert, ben benieuwd hoe het nu verder gaat in Zoetermeer...
van wat ik allemaal gehoord heb is ie behoorlijk wat van plan 

helaas,ik moet me mond houden van wobie 

-
heel goed mijn jongjean-paul schreef:helaas,ik moet me mond houden van wobie
Was van plan om naar zoetermeer te komen voor de eerste keer.
helaas heb ik andere dingen
Volgende week dan maar....
helaas heb ik andere dingen

Volgende week dan maar....
Op .nl werd al voorgesteld om eerst naar Bodegraven te komen (ca. 20.30 uur) en daarna eventueel door te gaan naar Zoetermeer... Ik ga voor Bodegraven!Chris schreef:Maar, wordt het vanavond nou Zoetermeer of Bodegraven?
De politie zal Zoetermeer wel weer afzetten waarschijnlijk..
Een beetje vreemd is best lekker
woehahahaRoy schreef:Weer die zure Emmelotstyle![]()

bodegraven? word het nog een beetje druk?
Immer wieder die verdammte Holländer
gaan NU weg daar naar toe. Maccen 

there is no spoon.
-
- Contacteer:
ff een vraag voor de mensen die afgelopen vrijdag naar F.N.B zijn geweest is het nou al weer een beetje druk daar of niet ?
Ivo, was jij ooit eens bij de Mac dat op een zondag die gasten uit Terneuzen er waren??
Één van hun is hier nu op het forum verzeild geraakt, MCDennis. Hij had toen een zwarte phase 1, en nu een alpineblauwe. Zie Wie=Wie. Lachen zeg.
Één van hun is hier nu op het forum verzeild geraakt, MCDennis. Hij had toen een zwarte phase 1, en nu een alpineblauwe. Zie Wie=Wie. Lachen zeg.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Klopt, ja, check Wie is wie, hij is aarig wat aan het spenderen bij BB Tuning..
Leuke dag was dat overigens, ik zat er laatst nog wat foto's van te bekijken.. Nils met zijn Polo erbij.

Leuke dag was dat overigens, ik zat er laatst nog wat foto's van te bekijken.. Nils met zijn Polo erbij.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
We zullen zien, wachten vol spanning af, komt er weer 1 bij binnen de club.
Ik hoop dat ie er een vind naar zn zin, hij zei, als ie motorisch maar okay is vind ik t goed....
Hij zal er wel 1 kopen, maar wanneer??
Ik hoop dat ie er een vind naar zn zin, hij zei, als ie motorisch maar okay is vind ik t goed....
Hij zal er wel 1 kopen, maar wanneer??
-
Komen de FNO'ers nog eerst langs Bodegraven? Ik ben daar vanaf een uurtje of 21:00. Wie komt er gezellig een bakkie mee doen?
-
yo gezellig...keb dan ook nog een vraagje voor je