Mistlampen Clio 16V

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Tune2burn

Ik had een lampje kapot van mijn mistlamp. Doordat de auto uit belgie komt past een H3 lampje er niet in. Ik heb toen de opening waar het lampje door moet vergroot waardoor waarschijlijk de isolatie laklaag beschadigd is geraakt. Waarschijlijk kortsluiting gemaakt.Nu doen beide mistlampen het niet meer en ook het linker dimlicht. De zekeringen zijn niet kapot. Volgens mij heb ik ook geen spanning meer bij de mistlamp aansluiting.

Ik hoop dat iemand me kan helpen want moet a.s vrijdag 21 feb op keuring bij de RDW, en werkende lampen is dan wel het minste.

Greetz Tune2burn
Laatst gewijzigd door Tune2burn op za 15 feb 2003 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen Lubking
Contacteer:

Voor de rdw keuring beide mistlampen eruit halen en het knopje in het dashboard verwijderen.
Dan word die daar niet op afgekeurd.
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
Tune2burn

Bedankt Jeroen Lubking, daar had ik zelf ook al aangedacht, maar dan heb ik nog steeds defecte mistlampen.
Jeroen Lubking
Contacteer:

Ja okee,maar je komt iig wel door de keuring. :D

Ik zou eerst maar eens gaan kijken of je ergens spanning hebt,anders moet je het toch ergens in de bedrading gaan zoeken.
En kijk de zekeringen goed na!!Kan best zijn dat hij toch kapot is maar je het net niet goed kan zien.
Succes
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Jeroen Lubking schreef:
En kijk de zekeringen goed na!!Kan best zijn dat hij toch kapot is maar je het net niet goed kan zien.
Succes
Dat van die zekering is zeker waar! Dat is soms echt moeilijk te zien, gewoon voor de zekerheid een nieuwe erin... dan weet je het zeker
Cleaned Style
Projecttopic
bruno @af
Contacteer:

Tune2burn schreef:Doordat de auto uit belgie komt past een H3 lampje er niet in.
???????????????????? Bij ons is het in ieder geval ook een H3 in het clio-mistlicht !!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) Je weet toch dat je een h3 maar op 1 manier kan plaatsen ?????
Tune2burn

Ja, maar de diameter van het peertje was te groot.
Dus als er kortsluiting optreed is meestal de zekering kapot?
-=Chuckie=-
Contacteer:

Ik heb vocht in de mistlampen zitten kan ik daar nog gezeik over krijgen?
Plaats reactie