Zooo heee..! Oh man, ik kan wel janken.. kerel dit is de nachtmerrie van elke 5gtt bezitter..en bij jouw is ie waarheid geworden...
Ik ben blij dat jou niks ernstigs is overkomen, maar wat een klapper..klote, sucks, janken en later schelden zeker? Tja, ik weet mijn klappie nog en als ik dit zie, dan valt het bij mij nog mee geloof ik.. Succes met repareren/ellende verwerken... ik leef met je mee Stephan...
Dirk (CRX) schreef:Tja... je kunt het wel allemaal zielig vinden, maar hij zal vast te hard door de bocht gegaan zijn, anders haalt je achterkant je niet in!
Dus of a) fuckbanden
b) hoge snelheid
c) niet kunnen rijden
of een combinatie van de drie..
het is vast ontzettend sneu, dat de auto kapot is, maar wel EIGEN SCHULD.
Ik kan niet anders dan het met Dirk eens zijn..... blijft shit maar je bent er zelf bij he
Dirk (CRX) schreef:Tja... je kunt het wel allemaal zielig vinden, maar hij zal vast te hard door de bocht gegaan zijn, anders haalt je achterkant je niet in!
Dus of a) fuckbanden
b) hoge snelheid
c) niet kunnen rijden
Mag ik effe?! SHUT THE FUCK UP... Dit kan niemand hier gebruiken op dit moment. Zeker Stephan niet! En wat als hij te hard de bocht is ingegaan? Wat als het zijn eigen schuld is? Dan zal hij dat zelf wel weten en daar lering uit trekken.
Je lijkt nu verdacht veel op een politie-agentje die gniffelend een bon uitschrijft en er nog effe inpepert dat je dat niet had moeten doen... Heb je niks aan...
Dus of a) fuckbanden
b) hoge snelheid
c) niet kunnen rijden d) slecht zicht
e) olie op de weg
f) autotechnisch probleem
of een combinatie van de zes..
Zoveel dingen kunnen, om te zeggen EIGEN SCHULD is wat overdreven. Mij gebeurde hetzelfde. Je gaat never moedwillig een vangrail opzoeken o.i.d. Je hebt op zo'n moment gewoon pech, want je doet altijd je best het te voorkomen. En daarbij kunnen ook andere factoren ervoor zorgen dat iets gebeurt, en daarom, als je 't zelf niet geweest ben of gezien hebt, moet je niet zo stom 'eigen schuld' gaan roepen. Roepen we dan wel allemaal als jij je ergens op rijdt. [/b]
Dus of a) fuckbanden
b) hoge snelheid
c) niet kunnen rijden
...Tja, je weet t nooit he, t kan zo maar gebeuren...
Dus of a) fuckbanden
b) hoge snelheid
c) niet kunnen rijden d) slecht zicht
e) olie op de weg
f) autotechnisch probleem
of een combinatie van de zes..
Zoveel dingen kunnen, om te zeggen EIGEN SCHULD is wat overdreven. Mij gebeurde hetzelfde. Je gaat never moedwillig een vangrail opzoeken o.i.d. Je hebt op zo'n moment gewoon pech, want je doet altijd je best het te voorkomen. En daarbij kunnen ook andere factoren ervoor zorgen dat iets gebeurt, en daarom, als je 't zelf niet geweest ben of gezien hebt, moet je niet zo stom 'eigen schuld' gaan roepen. Roepen we dan wel allemaal als jij je ergens op rijdt. [/b]
Jij weet nooit wat een ander (ooit) eens gezien heeft
Je lijkt nu verdacht veel op een politie-agentje die gniffelend een bon uitschrijft en er nog effe inpepert dat je dat niet had moeten doen... Heb je niks aan...
Merijn schreef:Ach ja... Het is ook zo lekker belangrijk om iemand effe in te peperen dat het zijn/haar eigen schuld dat 'ie net zijn auto in de prak heeft gereden.
Ja beetje onzinnig idd.
>>
Heel veel Sterkte Stephan en beters zien we je binnen een korte tijd weer rijden met je GTT