Clio 16v drijfstang lager vervangen

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Jesper V

Ik heb iemand gevonden die mijn moter wil maken. Mijn drijfstang lager was (is) er uitgelopen.

Nu de vraag. Kan je als je de Carterpan er onder vandaan haalt hier ook van de onderkant bij , of moet je de kop er af halen.

Is dit trouwens te doen voor iemand die niet extreem veel gereedschap heeft maar wel 10 jaar monteur is geweest al is het wel 20 jaar terug...want dan kan me pa me helpen :)
Beire

Is best te doen langs onderen hoor. Met standaard gereedschap kom je er wel denk ik. Weet niet exact meer wat voor boutjes er in krukaslagerkappen zitten.

Suc6
Anonymous

Vergeet neit dat het vaak niet alleen bij het vervangen van de lagers blijft, denk aan krukas slijpen. Misschien heb de drijfstangen zelf ook een flinke tik gehad...Low budget opknappen is niet altijd even goed.
Beire

Dat is juist, zeker en vast de drijfstangen etc goed controleren als carter er vanonder is.

Hopelijk blijft het bij de lagers, anders staat er veel meer werk te wachten...
Abel
Über-Spammer

krukas moet 99% zeker geslepen worden en dat kost toch gou een dikke 200 euro :evil:
Nielske

Abel schreef:krukas moet 99% zeker geslepen worden en dat kost toch gou een dikke 200 euro :evil:
en als je een beetje pech hebt dan is ie 'te' diep ingesleten en kun je een nieuwe gaan zoeken, voor nog veeeeeeeeel meer pleuros :(
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Jesper V

Volgens mij is het er allemaal niet zo heel erg aan toe het begint allemaal pas te ratelen boven 3500 rpm
Sander
Contacteer:

Jesper V schreef:Volgens mij is het er allemaal niet zo heel erg aan toe het begint allemaal pas te ratelen boven 3500 rpm
Als je nu zeker je krukas wilt slijpen dan moet gewoon door rijden met de auto!

S :D nder
Jesper V

Haha zo slim ben ik ook nog wel. UItereraard ben ik niet meer gaan rijden met de auto.
Plaats reactie