ik zit ook onder de 10 sec. helaas wel bij 50km/h

tom
Een hele seconde, dus 9-1 = 8 seconden. Dus volgens jou net zo snel als een GT Turbo? Vergeet het maar.Smasher schreef:mwoaaah, was een beetje aant bladeren in oude autokampioenen. sprint van een clio Rsi in 9 sec.
doe daar maar een halve a hele seconde vanaf hoorrrrr
0-100 in 8,9 sec... denk dat de RSi toch de GTT best aardig kan bijbenen.. GTT uiteindelijk wel rapper, maar de RSi is niet te onderschatten (ook qua tussenaccelleraties, 80-120 (4e) slechts 1 sec langzamer dan de Willie)Rudo schreef:Een hele seconde, dus 9-1 = 8 seconden. Dus volgens jou net zo snel als een GT Turbo? Vergeet het maar.Smasher schreef:mwoaaah, was een beetje aant bladeren in oude autokampioenen. sprint van een clio Rsi in 9 sec.
met droog weer ga ik het ook s proberen...Roy schreef:Ik kom met mn gtt naar Rosmalen. Ff kijken of je richting de 8 sec. komt
haha, maar als je met een Williams haast hebt kan je 't grapje ook nog ff in z'n 3 doen, of zelfs een stukje in 2. Dan is 't verschil met een RSi echt groterrrrrrrrr.turboman schreef:(ook qua tussenaccelleraties, 80-120 (4e) slechts 1 sec langzamer dan de Willie)
Menno schreef:haha, maar als je met een Williams haast hebt kan je 't grapje ook nog ff in z'n 3 doen, of zelfs een stukje in 2. Dan is 't verschil met een RSi echt groterrrrrrrrr.turboman schreef:(ook qua tussenaccelleraties, 80-120 (4e) slechts 1 sec langzamer dan de Willie)
Een gtt is ook niet te onderschatten...turboman schreef: 0-100 in 8,9 sec... denk dat de RSi toch de GTT best aardig kan bijbenen.. GTT uiteindelijk wel rapper, maar de RSi is niet te onderschatten (ook qua tussenaccelleraties, 80-120 (4e) slechts 1 sec langzamer dan de Willie)
hey kicke man ik schakel net naar de 3e versnelling als ik bij de 120 benturboman schreef:0-100 in 8,9 sec... denk dat de RSi toch de GTT best aardig kan bijbenen.. GTT uiteindelijk wel rapper, maar de RSi is niet te onderschatten (ook qua tussenaccelleraties, 80-120 (4e) slechts 1 sec langzamer dan de Willie)Rudo schreef:Een hele seconde, dus 9-1 = 8 seconden. Dus volgens jou net zo snel als een GT Turbo? Vergeet het maar.Smasher schreef:mwoaaah, was een beetje aant bladeren in oude autokampioenen. sprint van een clio Rsi in 9 sec.
owja wat weet jij hiervan?Menno schreef:haha, maar als je met een Williams haast hebt kan je 't grapje ook nog ff in z'n 3 doen, of zelfs een stukje in 2. Dan is 't verschil met een RSi echt groterrrrrrrrr.turboman schreef:(ook qua tussenaccelleraties, 80-120 (4e) slechts 1 sec langzamer dan de Willie)
En jij je maar afvragen waarom je auto zo stottert.... dat heet: toerentalbegrenzerrasit.. schreef:hey kicke man ik schakel net naar de 3e versnelling als ik bij de 120 benturboman schreef:0-100 in 8,9 sec... denk dat de RSi toch de GTT best aardig kan bijbenen.. GTT uiteindelijk wel rapper, maar de RSi is niet te onderschatten (ook qua tussenaccelleraties, 80-120 (4e) slechts 1 sec langzamer dan de Willie)Rudo schreef:Een hele seconde, dus 9-1 = 8 seconden. Dus volgens jou net zo snel als een GT Turbo? Vergeet het maar.Smasher schreef:mwoaaah, was een beetje aant bladeren in oude autokampioenen. sprint van een clio Rsi in 9 sec.
Ik moet wel op 5sec kunnen zittenIvo8hoven schreef:Maar uh Jean-Paul, wat zegt u nou:
met audio onder de 6,5 sec. ?
En jij Roy...??
Met een voorwiel aangedreven auto is dat heel lastig.Maik (WOOFER) schreef:naja traves van ktec die haalt ook 3,89 zeg 4sec voor de 100km/u
Maar idd. ik zeg ook niet dat ik het haal. maar het zou moeten kunnen.
tzt ga ik het wel testen.
en een rollerbankje en dan is iedereen blij
Dit snelheidsgevoel brengt je zeer snel op het verkeerde been. In m'n 205'je leek 100km/h wel alsof je 180km/h reed. In de 19 is 100km/h een leuke toersnelheid. Daarom lijkt het waarschijnlijk ook alsof 5 gtturbo's zo ongelooflijk hard gaan als je erin zit.[rsi]peerke schreef:Al dat secondengezeur he![]()
Het belangrijkste vind ik toch het snelheidsgevoel wat je hebt in een auto.
Pas proefgereden in een gtt, en het is gewoon veel "explosiever" dan mijn Rsi, terwijl het volgens de boekjes maar 0.9 seconden scheelt van 1 - 100(das twee keer met je ogen knipperen). Qua comfort is de Rsi echter de turbo weer veruit de baas.