KM teller bak

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Christian

is dit ook verkrijgbaar in de clio in plaats van die buiten temp ? ik weet niet hoe ikd at display moet niemen maar zit in het midden boven aan :D

[img]http://www.renaultfreak.nl/DSC00031.JPG[/img]
Bart V

Boordcomputer is niet geleverd op de clio volgens mij. Als je zelf een tankvlotter bouwt voor de clio die het juiste signaal afgeeft is het wel in te bouwen, je hebt namelijk een andere vlotter nodig dan voor je analoge meter. Deze boordcomp heb ik ook achteraf in mn 19 gezet, dat is wel te doen, alleen daarvoor had ik wel de tankvlotter van een 19 waar al zon boordcomp inzat, dat is belangrijk, anders klopt niks.

Gr Bart
Christian

en als ik nou een tankvlotter van een 19 16V er in zet kan dat niet?
Steven
Car: M536

Zo'n verbruiksmeter werkt toch via een 'flow-meter' das zeg maar een pompje wat kijkt hoeveel benzine er per seconde doorheen gaat en daar een verbruik op realiseert, wat niet altijd reeel is trouwens, maar dit terzijde.

Dit is een 21T(Q) zeker?
Bart V

Steven (Fiets) schreef:Zo'n verbruiksmeter werkt toch via een 'flow-meter' das zeg maar een pompje wat kijkt hoeveel benzine er per seconde doorheen gaat en daar een verbruik op realiseert, wat niet altijd reeel is trouwens, maar dit terzijde.

Dit is een 21T(Q) zeker?
Nope, dit is een 19 16V. Het verbruiksisgnaal komt van de inspuitcomputer, en dat is dus best nauwkeurig. Alleen de renaults met carburateur met boordcomp hebben een flow meter.
Laatst gewijzigd door Bart V op wo 12 feb 2003 22:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Bart V

Christian schreef:en als ik nou een tankvlotter van een 19 16V er in zet kan dat niet?
Lijkt me niet, want een clio heeft een andere tank (19 55 liter) en die zal ook wel andere afmetingen hebben, dus zouden je waardes nooit kloppen.

Gr Bart
Plaats reactie