Wat kan dit zijn ? Errug vervelend dit.

Groeten Willem (en Iris

Ik heb zo te voelen goeie druk maar de meter komt maar tot ongeveer 0.3 bar, erg laag dus , maar ja dit hoeft natuurlijk niet de eigenlijke druk te zijn.Steven (Fiets) schreef:Willem, watvoor druk staat erop? (slaat de druk meter in het dichte gebied?) klinkt als een druk probleem. Het kan bijvoorbeeld je overdrukbegrenzing zijn. (heel makkelijk testen, als je 1 van die 2 stekkertjes van je slang tussen turbo en intercooler afhaalt zou ie het niet meer moeten doen).
Oh, dat klinkt mischien als een kapotte actuator of Turbo.WillemD schreef:
Ik heb zo te voelen goeie druk maar de meter komt maar tot ongeveer 0.3 bar, erg laag dus , maar ja dit hoeft natuurlijk niet de eigenlijke druk te zijn.
De carb ook al doorgeblazen en schoon gemaakt, helpt niets. Ik denk ook niet dat het het de carb is. Maar dat van die overdruk is intressant daar ga ik gelijk even naar kijken !
Groeten
Willem
Hallo Jeroen,Jeroen Lubking schreef:Probeer eens om de brandstof druk regelaar te vervangen.Deze zit rechts onderin tegen je kokerbalk gemonteerd.Ik heb dit wel vaker gehad 1 en 2 volgas optrekken en dan in 3 bij 3000 toeren gaan stotteren.
Is waarschijnlijk het membraam gescheurd.
succes
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/164668/in ... gelaar.jpg[/img]WillemD schreef:Hallo Jeroen,Jeroen Lubking schreef:Probeer eens om de brandstof druk regelaar te vervangen.Deze zit rechts onderin tegen je kokerbalk gemonteerd.Ik heb dit wel vaker gehad 1 en 2 volgas optrekken en dan in 3 bij 3000 toeren gaan stotteren.
Is waarschijnlijk het membraam gescheurd.
succes
Waar zit dat ding precies,boven onder de moter?Ik kan het niet vinden?![]()
Heb je misschien een tekening daarvan waar ik het kan vinden.
Groeten Willem&Iris