Tijden van renaults van 0 tot 100 km/u
- Geert Claes
http://home.tiscali.nl/~ahmerts/models.html
in hoeverre kloppen deze tijden die men opgeeft voor de snelheden van 0-100
Zo kan ik bijvoorbeeld lezen dat een GTT dus evensnel is als een Willi, in hoeverre klopt dit?
in hoeverre kloppen deze tijden die men opgeeft voor de snelheden van 0-100
Zo kan ik bijvoorbeeld lezen dat een GTT dus evensnel is als een Willi, in hoeverre klopt dit?
Beetje aardig schakelen en onder de 8 lukt makkelijk.
-
- Moderator
- Car: MB
maar niet met een standaard GTT van meer dan 10 jaar oud !!!!! bovendien moet je zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer je best doen om in de buurt te komen van de opgegeven tijd (je wilt niet weten wat er allemaal kapot gaat om 0.1 seconde sneller te zijn in de boeken !!!)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ow, heb je dan ook jongere gtt's? Die blauwe van mij haalde dat wel hoor. Maja, als die van jullie dat niet halen 

ik geloof dat die van de 19 ook niet echt klopt 8.5 sec daar ga ik echt onder komen 

ach weet je wat met die tijd ,aan die tijd van 0/100 indicatie heb je zo niks , en waarom niet het ligt eraan wie achter het stuur zit
,een willi en een gt zijn aan elkaar gewaagt weet ik zekers,bedoel ik wel met sprintjes,op autobaan heeft gt het nakijken op top snelheid,voor de rest zou ik me niet bedenken om mijn gt naast een willi te zetten bij eens toplicht en eens goed gas te geven

-
- Moderator
- Car: MB
Tuurlijk zijn ze aan elkaar gewaagd. Ik vind alleen een GTT en een 1.8 16V net iets meer aan elkaar gewaagd 0-100 maakt het idd niet zoveel. Op de snelweg kun je een willi echter niet bijhouden.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik heb al moeite om met mijn 19 16v de eerste de beste oma in haar klapperjap-boodschappenwagentje bij de houden. Laat staan dat je die 8.5 seconden haalt.ramon16V schreef:ik geloof dat die van de 19 ook niet echt klopt 8.5 sec daar ga ik echt onder komen
Dat ligt dan aan jouw en/of je auto, want mijn 19 zit zeker in 8.5 sec op de 100.Arjen schreef:Ik heb al moeite om met mijn 19 16v de eerste de beste oma in haar klapperjap-boodschappenwagentje bij de houden. Laat staan dat je die 8.5 seconden haalt.ramon16V schreef:ik geloof dat die van de 19 ook niet echt klopt 8.5 sec daar ga ik echt onder komen
Dit blijft gewoon een eindeloze discussie jongens..., de 1 weet t weer veel beter dan de ander, en niemand gelooft elkaar natuurlijk
Ik ben zelf een keer naast een Clio Sport gebleven tot 175km/h, en heb op de bumper gezeten van een Willie (oude eigenaar van Willie RobertdB
), met mijn GTT
Het ligt er gewoon aan wie er in rijdt, hoe je schakelt, en nog meer factoren die een rol spelen...
Alle snelle types zijn aardig aan elkaar gewaagd

Ik ben zelf een keer naast een Clio Sport gebleven tot 175km/h, en heb op de bumper gezeten van een Willie (oude eigenaar van Willie RobertdB

Het ligt er gewoon aan wie er in rijdt, hoe je schakelt, en nog meer factoren die een rol spelen...
Alle snelle types zijn aardig aan elkaar gewaagd

?????? ben het spoor nu even kwijt Peut = benzine
of zie ik het verkeerd van jou kant
of zie ik het verkeerd van jou kant

Laatst gewijzigd door Foeke op wo 12 feb 2003 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Hehe ik dacht al dat ik je in verwarring zou brengen.
Jij bedoelt gas/benzine
en ik had het even over de mate van gasgeven
Trouwens peut is in de volksmond ookwel bekend als petroleum, nou doe mij dan toch maar 98 met Loodvervanger hoor
Jij bedoelt gas/benzine
en ik had het even over de mate van gasgeven

Trouwens peut is in de volksmond ookwel bekend als petroleum, nou doe mij dan toch maar 98 met Loodvervanger hoor

Owie peut pleur dat hollands, hier is 't gewoon wat sjpriet tenke en den zup er 't weer op.F 16Valve schreef:doe mij maar 98 zonder loodvervanger en een bakje pleur
benzine is in mijn mond sap.
maar dat zit ook in de accu van me gsm
maar dat zit ook in de accu van me gsm

Immer wieder die verdammte Holländer
Er komt af en toe een leuke blauwe walm uit, maar het olieverbruik valt best mee (1 liter op 2500-3000km). Wel heeft ie al een leuke boodschap gedaan (270.000km). Maar toen ik hem kreeg had ie pas 169.000km gelopen. En ik vindt het nu niet echt een racewagen. Wel zal mijn 19 wat zwaarder zijn dan gemiddeld, door de stereo en de gastank. Maar het blijft inderdaad een eeuwige discussie (en het klinkt ook zo mooi als je in de kroeg kunt zeggen: de mijne is wel 200 meter......o nee, ik bedoel mijn auto zit in 7 sec op de 100.Steven (Fiets) schreef:Arjen heeft toch al iets van 230.000 op de klok staan en het blok verbruikt ook al de nodige olie dacht ik

Ach mijn 1.7 mpi zou er uit mn hoofd iets van 11 seconden over moeten doen. Ruimte voor verbetering dus!
Ik denk trouwens dat je met een standaard blok van een x aantal jaren oud die tijd sowieso nooit meer haalt. (compressieverlies, slijtage, etc., etc.) daarbij hebben we (bijna) allemaal lekker grote/dikke velgen onder de auto (in verg. met standaard) en dat snoept ook wel wat van die tijd af. Als je echt zeker wil weten hoe snel jij in jouw auto op kan trekken zul je met een sprintwedstrijd mee moeten doen lijkt me! 

-
- Contacteer:
Ja, bijvoorbeeld de mijne.....Riël schreef:Ow, heb je dan ook jongere gtt's?
Helemaal gelast, overgespoten, en een vers helemaal (ver)nieuw(d) blokje er in.... En zo zijn er nog meerdere binnen de club. De auto van Ed pret, die jongen met die ruilmotor etc etc...

Drive it like you stole it
-
ik hoop het maar...Ivo8hoven schreef:...op de bumper gezeten van een Willie (oude eigenaar van Willie RobertdB), met mijn GTT
![]()
Het ligt er gewoon aan wie er in rijdt...

Jammer Rick...RickGT TURBO schreef:Ja, bijvoorbeeld de mijne.....Riël schreef:Ow, heb je dan ook jongere gtt's?
Helemaal gelast, overgespoten, en een vers helemaal (ver)nieuw(d) blokje er in.... En zo zijn er nog meerdere binnen de club. De auto van Ed pret, die jongen met die ruilmotor etc etc...
Alle GTŽs zijn minimaal 12 jaar oud. De laatsten zijn in Ž90 van de band gerold, en dáár gaat het om.
Ik vind persoonlijk een 19 16v traag. Als ik die van mijn broer en ouders vergelijk met mijn 5je dan vind ik ze maar wat sloom. Die van mijn ouders begint pas goed te trekken bij 4500 toeren. Vind het eigenlijk een beetje tegenvallen dat vermogen van een 19 16v maar ja, zal wel zoals gewoonlijk aan mij liggen.Arjen schreef:Er komt af en toe een leuke blauwe walm uit, maar het olieverbruik valt best mee (1 liter op 2500-3000km). Wel heeft ie al een leuke boodschap gedaan (270.000km). Maar toen ik hem kreeg had ie pas 169.000km gelopen. En ik vindt het nu niet echt een racewagen. Wel zal mijn 19 wat zwaarder zijn dan gemiddeld, door de stereo en de gastank. Maar het blijft inderdaad een eeuwige discussie (en het klinkt ook zo mooi als je in de kroeg kunt zeggen: de mijne is wel 200 meter......o nee, ik bedoel mijn auto zit in 7 sec op de 100.Steven (Fiets) schreef:Arjen heeft toch al iets van 230.000 op de klok staan en het blok verbruikt ook al de nodige olie dacht ik)
There will be plenty of time to rest when your dead