Ook ik heb er aan moeten geloven. Ik kom vanmiddag van me werk af en wil de A9 opdraaien, en daar zitten 2 bochten in de oprit. De tweede werd fataal. Ineens komt me kont me voorbij en ik schiet met een grote klap de vangrail in, en na een tweede 360 graden spin, kom ik in de berm terecht, net waar de vangrail ophoud...
Nu eerst de verzekering afwachten en dan een besluit nemen. Ben er zelf zonder iets vanaf gekomen gelukkig, op zulke momenten denk je toch wel even anders over je leven...
Maar tis en blijft triest voor me 5je. Hij staat me in de straat zielig en alleen aan te kijken. Sorry mate!! Maar t komt goed. Ik hou jullie op de hoogte.
Tom schreef:dit is zeker balen. Ik ben benieuwd wat je nu gaat doen met hem..............
Weet je ook al wat er ongeveer kapot is ??
bumper, radiator, intercooler, voorschermen, motorkap.............??
Geen idee, wil het ook nog ff niet weten. Ik heb een groot zeil over ze neusie getrokken en wacht t allemaal even rustig af. In principe is het plan om m te repareren uiteraard, alleen ik wacht even af wat de expert zegt. Dussss we zien wel.
ik ver8 een minder leuke medeling voor je van de expert (zegt ook niet alles ).
Je moet idd eerst maar eens even rustig afwachten een geen foute beslissingen nemen waar je eventueel spijt van kunt krijgen. Enne, was er niet nog zoŽn grijze GTT in jullie familie
(de mijne (waar jij laatst in Zoetermeer in hebt gezeten) staat nog steeds te koop, is dezelfde kleur dus mischien moet je hier eens aan denken)
Aiaiai da's kut. Ken dat is je blok niet naar achteren gekomen? dat had ik toen!
Zeg als je balken wil hebben aan de voorkant, dan flex ik mijn carroserie wel ff uitmekaar. Laat maar wat horen, staat toch te wachten op oud-ijzer meneer.
Riël schreef:Aiaiai da's k#t. Ken dat is je blok niet naar achteren gekomen? dat had ik toen!
Zeg als je balken wil hebben aan de voorkant, dan flex ik mijn carroserie wel ff uitmekaar. Laat maar wat horen, staat toch te wachten op oud-ijzer meneer.
Maar, succes ermee hé!
Op het eerste gezicht is het blok niet 'geraakt', maar je weet het nooit met die rare klappen. Als er nieuws is komt het hier te staan.
Fuck hey Damn sjit .. das me best een klap geweest denk ik, ik heb het namelijk met martijn's auto gehad na speed(jaja das bekend denk ik) dat was ook al best een klap maar dit ziet er veel erger uit .. gelukkig heb je zelf nix
Shit man, wat is dat tegenwoordig toch.
Nu lijkt het mij ofdat die geraakt is net boven het chassis. Ik zou zeggen haal alle kapotte delen er eens af. Ik denk dat er dan aan de carosserie nog niet heel veel stuk is. Natuurlijk de kader voor de koplampen enzo wel. Maar je balk ofzo lijkt mij nog redelijk in orde.
In elk geval sterkte in deze sombere tijden.
Zonde Stephan.. Maar wees inderdaad blij dat jezelf niets hebt..Succes met de afwikkeling..
Ik las het hierboven net ook al een keertje, maar bij een eigen schade komt er geen expert bij je auto kijken, tenzij je hem all risk hebt verzekerd.
Dus als je auto WA verzekerd is, zal het geen verzekeringswerk worden.
Dat is mooi klote. Gelukkig dat je zelf niks hebt. Ziet er toch uit als een harde klap. Geen last van je nek?
Ach, je kan het ook anders bekijken. Je hebt het nu gehad. Dus statistisch gezien ben je weer een hele tijd veilig. En je kan je GTT nog verder naar je eigen smaak opknappen.