Ik kan wel voor echt carbon gaan maar ik ben ook maar een arme student ondanks dat niet te merken is aan de kleur die erop zit maarja ik wil eerst de velgen doen en daarna kan ik altijd nog zeggen van dat ik de motorkap over doe met echt carbon..
Ik dacht eerst aan Toora Strada's 16" maar die heb ik onder een Mazda 323 gezien en toen vond ik ze afgezien van de auto toch niet zo mooi als ik dacht dus nu denk ik Mille Miglia Evo, ook 15 of 16" maar ook dat staat niet vast natuurlijk maar de kans is groot
Heb ik gedaan en dat staa wel netjes kan hem hier alleen niet neerzetten omdat ik geen webspace heb en vanaf een msn fotoalbum kan je niet linken heb zelfs de Dawson voorbumper eronder proberen te fixen hehe staat wel stoer maar erg nep omdat ik nog niet de fijne kneepjes weet over dat photoshop knutselen.
Remco T. schreef:Heb ik gedaan en dat staa wel netjes kan hem hier alleen niet neerzetten omdat ik geen webspace heb en vanaf een msn fotoalbum kan je niet linken heb zelfs de Dawson voorbumper eronder proberen te fixen hehe staat wel stoer maar erg nep omdat ik nog niet de fijne kneepjes weet over dat photoshop knutselen.
die staan op dawson-cars.co.uk ofzo die heb ik ook gebruikt die dawson vind ik gewoon MEGA stoer en op die bumper is het effect van de kleur extreem aanwezig denk ik
Ik heb mij al aangemeld op jouw site.
Alleen ik heb problemen met de link.
Ik kom niet meer op die site.
Ik weet namelijk niet of ik nu fot's heb toegevoegd ja of de nee, trouwens een leuk initiatief alleen moet er meer actie komen,..vind ik.
Mooie velgen Tijn maar niet mijn smaak eigenlijk.
Meerspaaksvelgen laten je auto kleiner ogen dan 5 spaaks velgen en hij moet juist aggressief overkomen
17" ??.. kheb geen geldboom in mn tuin hoor Bij 17" moet ik dingen gaan uitkloppen en veranderen en dat vind ik nou net iets te ver gaan en teveel kosten. De velgen zijn wel erg mooi maar erg dicht en dat vind ik persoonlijk nou niet zo super mooi.
Maar van die Mille Miglia's weet ik dat het haalbaar is qua prijs voordat speed voor de deur staat, maar de velgen zijn idd mooi merijn zelfs voor redelijk dichte velgen.
Ben je ook aanwezig in Utrecht op de meeting? Want ik wil die auto van jou wel eens in het echt zien! Op de foto's ziet het er aardig NEP uit! Dat neigt naar Photoshop!