Bestaat een R19 Chamade cabrio?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bart V

Mijn moeder beweert dat ze vandaag een renault 19 chamade CABRIO gezien heeft :lol: :lol: :lol: Ik zeg dus: Ma die bestaat NIET. Ze was zo overtuigd dat we een weddenschap hebben afgesloten met inzet :-D

Nu zit ze op internet naar plaatjes van een 19 chamade cabrio te zoeken om dr gelijk te bewijzen :-D :lol: :lol:

Wie helpt ff mee om mn moeder te overtuigen dat er geen 19 chamade cabrio bestaat, want anders zit ze over een week nog te zoeken.

Gr Bart
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Als tie wel bestaat,
is tie:
1.... Zeer bijzonder
2.... Zeer ruig :D

Maar ik geloof niet dat er zoiets uit de reno fabriek gerold is
Cleaned Style
Projecttopic
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Het lijkt misschien wel zo, want de kont is wat langer dan de gewone 19. Maar ja... Je kunt dat als een Charmade kunnen zien, maar officieel bestaat die niet. Toch!?!?
Bart V

Chamade is een 5 deurs sedan. Het zou dus neer komen op een 5 deurs sedan met een cabrio kap :-D en DIE bestaat dus niet. weet ik echt 1000% zeker.
Hans R.

Mijn moeder zegt altijd "moeders hebben altijd gelijk" ......dus ik begin nu wel te twijfelen of de chamade cabrio toch wel echt bestaat. :lol:
gille
Contacteer:

als je bij ECB eentje laat maken kan het wel ,die hebben ook al een clio 16 V cabrio gemaakt
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

het is niet vreemd dat ze dat zegt
want al kijk je goed naar de cabrio heeft die een kontje met een klep zoals de chamade
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Bart V

gille (mountainbike) schreef:als je bij ECB eentje laat maken kan het wel ,die hebben ook al een clio 16 V cabrio gemaakt
Het gaat erom of renault hem gemaakt heeft, onder die voorwaarde geld de weddenschap.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik wil er wel 1 hebben :D :lol:
jeroen.k

Denk hetzelfde wat Sfen zegt, cabrio lijkt op chamade door de kont. Volgens mij nooit gemaakt!
Geert Claes

gille (mountainbike) schreef:als je bij ECB eentje laat maken kan het wel ,die hebben ook al een clio 16 V cabrio gemaakt
Ik denk dat je EBS bedoelt :D
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

orgineel zijn er geen chamade cabrio's geleverd,en gemaakte tellen niet mee :D :D
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Vos

chris-r19 schreef:
orgineel zijn er geen chamade cabrio's geleverd,en gemaakte tellen niet mee :D :D
Dat klopt niet helemaal wat je zegt, want dan heeft zijn moeder wel degelijk een chamade cabrio gezien, zelf gemaakt of niet! :wink:
Clio 16v.....
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Bart V schreef:Chamade is een 5 deurs sedan. Het zou dus neer komen op een 5 deurs sedan met een cabrio kap :-D en DIE bestaat dus niet. weet ik echt 1000% zeker.
4 deurs
want de koffer deksel is geen deur volgens de begrippen geen deur
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Plaats reactie