eindelijk mijn gtt bleu sport :-)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Steven (Fiets) schreef:Wat is dit nou weer voor slap geouwehoer?

Wie zegt dat je in dat register de staat uitgebreid neer moet zetten?
Nee dat zeg ik niet, dat zegt niemand maar het moet wel verkomen worden :) Jullie zouden het bijv ook niet leuk vinden als je schitterend GRIJZE GT in het Grijze register komt en ze gaan van Ray zeuren dat z'n ramen perfect geblindeerd zijn omdat het gewoon mooi staat bij de auto dat is namelijk een persoonlijke menig van degene die de auto heeft gespot........ soort van O.B.R.
Laatst gewijzigd door Anonymous op za 8 feb 2003 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven
Car: M536

Dat is toch ook helemaal niet intressant om neer te zetten?

ut blijft slap :p
-Ray-
Contacteer:

hiero, en ik heb geeneens geblindeerde ramen!!!
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

Steven (Fiets) schreef:Dat is toch ook helemaal niet intressant om neer te zetten?

ut blijft slap :p
Lees jij zeker de O.B.R nooit ????? Daar gebeurt dat namelijk ook nog wel eens.....
Anonymous

-Ray- schreef:hiero, en ik heb geeneens geblindeerde ramen!!!
Je kunt echt niet lezen dus.......... was een voorbeeld....... je hapt nu al....... laat staan met een register waar je het niet mee eens bent..........
-Ray-
Contacteer:

geef dan een goed voorbeeld.
Anonymous

-Ray- schreef:geef dan een goed voorbeeld.
OK goed voorbeeld....... jij hebt je auto een week niet gewassen met dit weer....... je velgen zijn zwart en er heeft iemand voor tegen te auto aangetikt met inparkeren........ je hebt nog geen tijd gehad dit te laten fixen en je kachelt lekker rond want voor jouw is het gevoel van de GT het belangrijkste.... hij moet er ook mooi uitzien maar dat kan ff niet....... boeie denk jij........ iemand ziet jou rijden en regt dat ding op zo'n register en die vat het net verkeerd op.

Ik zag dinsdag een grijze GT, errug vies (velgen waren ook bijna zwart) Helaas had de auto schade voor. Staat redelijk.

Jij weet ook beter....... je GT is altijd top... zou jij dit leuk vinden ?? Ik denk dat mensen zich vrijwillig aan moeten melden en dat er geen posts gedaan kunnen worden door mensen die zichzelf al geregd hebben en iedere grijze GT die ze zien reggen

Do you get the point ?
Laatst gewijzigd door Anonymous op za 8 feb 2003 14:16, 2 keer totaal gewijzigd.
-Ray-
Contacteer:

nee ik begrijp er niks van.
Anonymous

-Ray- schreef:nee ik begrijp er niks van.
........ :lol:

zeg maar gewoon dat je aan het slijmen bent bij een van de organisatoren :)

Maar je hebt gelijk ( :lol: )
Laatst gewijzigd door Anonymous op za 8 feb 2003 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Robert dB.

graag nu weer on-topic.
Anonymous

Nou Chris dat weet ik wel hoor, maar het blijft een grote groep he, onthoud dat goed ;)

(moet je je post niet weghalen he ;))
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mathijs, vanaf de foto ziet ie er strak uit!
Jammer dat ik je gister in Zoetermeer niet gezien heb.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Anonymous

Chris schreef:Mathijs, vanaf de foto ziet ie er strak uit!
Zal wel lekker aan het toeren geweest zijn in z'n nieuwe aanwinst...... geef hem groot gelijk :D
Marcel B.

Steven (Fiets) schreef:Bleu sport is de afscheidseditie voor de GTT geweest, hiervoor hebben ze em wat specialer uitgevoerd met een nieuwe special kleur (bleu sport) een interieur met grijze vloerbedekking, en blauwe driehoekjes ipv rode van de fase 2 op de zwarte stoelen en bank.
Er zitten fase 2 velgen op die in de kleur zijn meegespoten en een gepolijst velgrandje hebben.
Verder had ie het optiepakket standaard met electrische ramen, CV en de stoffen deurpanelen.
En de tellerbak is iets gewijzigd met nummertjes bij de tankmeter bijvoorbeeld.

Oja ze zijn dus alleen in 1990 gebouwd (logisch anders kan het ook geen afscheidseditie zijn :) )
Ah, vandaar :)
Nou dat is voor mij wel een goede reden om een nog bijzonderederereree auto te zijn dan dat de GTT al is,

gefeliciteerd met de aanwinst!
Don't walk the grass... smoke it
Ivo
Über-Spammer

Tjabel schreef:Ik zat er aan te denken om een Gtt Bleu Sport register op te zetten.Dan bedoel ik echt alleen originele van fabriek afgeleverde Bleu Sport's.
Is dat wat?
Dus ook met foto's en staat enzo.
Laat maar wat horen als er meer mensen zijn die hier wat voor voelen.

Mooie wagen trouwens.
groet Tjabel.
Ohja, vind jij dat wat??
Nou dan kan je ook wel een Alpine Blauw register opzetten :D :D :D

Leuke Blue Sport trouwens, en had deze nou echt zoveel km gereden???
Anonymous

Ivo8hoven schreef:
Tjabel schreef:Ik zat er aan te denken om een Gtt Bleu Sport register op te zetten.Dan bedoel ik echt alleen originele van fabriek afgeleverde Bleu Sport's.
Is dat wat?
Dus ook met foto's en staat enzo.
Laat maar wat horen als er meer mensen zijn die hier wat voor voelen.

Mooie wagen trouwens.
groet Tjabel.
Ohja, vind jij dat wat??
Nou dan kan je ook wel een Alpine Blauw register opzetten :D :D :D

Leuke Blue Sport trouwens, en had deze nou echt zoveel km gereden???
ALs het de auto van iemand in de buurt van R-dam die hem weg deed omdat hij iedere dag heel veel KM's naar z'n werk moest rijden en wat comfortabelers wilde wel :)
mathijs

Chris schreef:Mathijs, vanaf de foto ziet ie er strak uit!
ja zekers was op weg naar zoetermeer, en net buiten den haag worden we aangehouden door een moterwout die beweerde dat we aan het streetracen waren, werdt van een van ons zijn rijbewijs ingevorderd :( :-*
was meteen de lol eraf :(
maar ja volgende keer beter :)
om een paar vragen te beantwoorden, mijn antreciet grijze gtt hou ik ook maar daar ben ik mee bezig, deze bleu sport hou ik origineel voor het woon werkverkeer :)
mathijs

het is trouwens niet de bleu sport die jullie bedoelen met veel km's deze heb ik in de buurt van almelo opgehaald :) staan trouwens wel wat km's op de teller 220.000 ongeveer, maar je ziet het er niet vanaf 8)
Anonymous

mathijs schreef:het is trouwens niet de bleu sport die jullie bedoelen met veel km's deze heb ik in de buurt van almelo opgehaald :) staan trouwens wel wat km's op de teller 220.000 ongeveer, maar je ziet het er niet vanaf 8)
ziet er netje uit idd :) en wat mag dat kosten als i vragen mag ?? Hbe je hem ook bij een dealer gekocht ??
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Zo dan ik zet even een voorstel neer en 1 dag later haast ruzie door mijn reactie? :evil: :D

Voor de duidelijkheid het lijkt mij leuk voor degene die dat wil om net zoals een Williams register een Bleu Sport register op te zetten,even voor de ECHTE liefhebbers daar bedoel ik alleen mee:

-originele nederlands geleverde Bleu Sport's

-dus met Y.-..-.. kenteken of V.-..-..

jammer dat er dan zo gereageerd word..
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Nou het register krijgt mijn steun :) .
Auto :r5gtt bleu sport
:YR-88-VS
:162435km
:bouwjaar okt.1990
Zo goed ?
mathijs

Matthijs schreef:
mathijs schreef:het is trouwens niet de bleu sport die jullie bedoelen met veel km's deze heb ik in de buurt van almelo opgehaald :) staan trouwens wel wat km's op de teller 220.000 ongeveer, maar je ziet het er niet vanaf 8)
ziet er netje uit idd :) en wat mag dat kosten als i vragen mag ?? Hbe je hem ook bij een dealer gekocht ??
ik ken degene waarvan ik hem gekocht heb, hij werkt ook bij het min. van def.
hij heeft een leuk prijsje gemaakt :)
ik heb hem gekocht voor 1750 pleuros :p
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

[quote="Tjabel"]Zo dan ik zet even een voorstel neer en 1 dag later haast ruzie door mijn reactie? :evil: :D

tja jij ook met je stomme opmerkingen . :D

wie is er nou geintresseerd in de meest gecopieerde kleurencode auto onder de reno's ? van die wannabeeees . . . . . :lol: :D :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:

geintje , als je dat wilt moet je dat doen en zoals al gezegd is : je kan er aan meedoen of je doet er niet aan mee .
Anonymous

mathijs schreef:
Matthijs schreef:
ik ken degene waarvan ik hem gekocht heb, hij werkt ook bij het min. van def.
hij heeft een leuk prijsje gemaakt :)
ik heb hem gekocht voor 1750 pleuros :p
:)
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Bedankt Wilco nu staan er 2 in het register die van jou en die van mij. :lol: :lol:
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Dan moet er geen meer bij zetten dan lijkt hij zeldzamer. :lol:
Rudo

wilco blue schreef:Nou het register krijgt mijn steun :) .
Auto :r5gtt bleu sport
:YR-88-VS
:162435km
:bouwjaar okt.1990
Zo goed ?
Nog eentje:

*Blue Sport
*YH-44-VD
*300.000+ km! (is niet meer te achterhalen hoeveel precies, er is jaren geleden met de teller gekloot :evil: )
*april 1990
*omgeving Haarlem

Huidige staat: deze blue sport is anderhalve week geleden tijdens de gladheid professioneel op een vangrail geparkeerd! Belangrijkste schade is een gat in de behuizing van de versnellingsbak. Binnenkort wordt de bak waarschijnlijk vervangen.
Ivo
Über-Spammer

T is en blijft een mooie en aparte wagen hoor die Blue Sport :D
Maar even wat anders (eff met Tjabel meedenken), heeft iemand een idee hoeveel org. nederlands geleverde Blue Sports er nog rondrijden....?
Anonymous

Ivo8hoven schreef:T is en blijft een mooie en aparte wagen hoor die Blue Sport :D
Maar even wat anders (eff met Tjabel meedenken), heeft iemand een idee hoeveel org. nederlands geleverde Blue Sports er nog rondrijden....?
Het zijn er iig meer dan je denkt denk ik zo
- Monique -
Contacteer:

Ik vind het ook een leuk idee, dus...

YH-46-YZ
189.000 km
mei 1990
Plaats reactie