Zo heb hem in de verzekering geknalt en rij lekker zonder APK rond. Ik ga echt niet fietsen in deze kou. Morgen avond gaan we remschijven en blokkken vervangen, heb er al nieuwe banden om laten leggen. En dan is hij klaar voor de APK.
Verder heb ik nog nieuwe bougie kabels besteld, nieuwe bougies, verderkap, koppeling,spanrollen en distributie riem en die kleine micro snaar, olie filter, nieuwe olie, gaskabel etc...
Die spanrollen zijn fuuckn duur man 110 euro per stuk bij brezan. En nog maar niet te hebben over de spullen die ik alleen bij renault halen moest. 700 euro lichter vandaag. en had al 400 euro in de gtt gestoken om die netjes te verkopen dus gtt opbrengst geld is al bijna op.
Ik vind de clio wel lekker rijden alleen 50 rijden is kut met dat ding, als ik me poot lekker relaxed heb liggen zit ik op de 70.
Ik heb de clio vandaag ff op de brug gehad en er zit geen roest op de dorpels of waar dan ook aan de onderkant dus da's mooi.
Verder zijn we er achter gekomen dat 75% van de auto al eens over gespoten is wat niet super netjes gedaan is want sommige stukken krap je er zo af. Dus moet wel ff sparen voor de spuiter.
Eerdaags hebben we een oud gemeente pand (oude gemeente onderhouds pand voor hun vrachtwagens) dat niet meer gebruikt wordt tot ons beschikking met spuitkabine en de rest wat nodig is om lekker te sleutelen. En dan kunnen we de clio rustig strippen om hem een nieuw jasje te geven. Nu nog een goede spuiter vinden die bereid is daar te gaan spuiten
En dan ga ik of een tijde in een oude alfa gtv rond knorren of ik pak de 5 tl totdat de clio gespoten is.
Wat betalen de clio rijders hier van 21 jaar oud aan verzekering? Ik zit op de +800 euro in het jaar in het gooi :-*