hij is volledig dealer onderhouden, altijd op de snelweg gereden

fotos komen eraan!!
Als goede vriend van Jean Paul, maar wel Opel minded,mathijs schreef:eindelijk heb ik na 2 weken te moeten wachten, mijn bleu sport opgehaald![]()
hij is volledig dealer onderhouden, altijd op de snelweg gereden![]()
f
otos komen eraan!!
eeej Marco jij ook hier onlinejean-paul schreef:Als goede vriend van Jean Paul, maar wel Opel minded,
kan ik alleen maar zeggen TOP, ziet er goed uit!
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
See Ya, Marc"o"
dat waren toch 'gewone' OZ tourismo's die bijna overal verkrijgbaar zijn?!Steven (Fiets) schreef:Jah en waar zijn die velgen van onder die grijze?Robert dB. schreef:Mooie aanwinst Matthijs! Maaruh waar is je grijze nu, of heb ik iets gemist?!
Vind het allemaal weer wat overdreven....... Maarja wie ben ik ?Tjabel schreef:Ik zat er aan te denken om een Gtt Bleu Sport register op te zetten.Dan bedoel ik echt alleen originele van fabriek afgeleverde Bleu Sport's.
Is dat wat?
Dus ook met foto's en staat enzo.
Laat maar wat horen als er meer mensen zijn die hier wat voor voelen.
Mooie wagen trouwens.
groet Tjabel.
Ach waarom ?? ik zit er niet zo op te wachten dat iedereen weet hoe alles is....... ben het ook niet altijd eens met De Onbekende Renault...... iedereen loopt hier te zeiken over kentekens die je kunt zien op foto's enzo...... doe dat dan ook niet..........(bijv een reply van....... REED IK VANDAAG OP DE WALLEN EN ZAG DAAR EEN VETTE CLIO MET KENTEKEN 12-AB-34 ofzo)Robert dB. schreef:zeg dan nix.
Het is toch leuk een register op te zetten. Als het voor een T1 of 2 was geweest dan was je nu aan het springen geweest van blijschap
Het is leuk om te weten maar je hoeft er niet mee tekoop te lopen en te posten op het forum bijv of in een register van dit is goed, dat is slecht.... Het nadeel daarvan is namelijk als jullie er een tegenkomen pleuren de heleboel in het register en er staat bij dat de auto vreselijk rookte enzz enzz en die jongen of meisje laat hem reviseren en dergelijke, de auto staat later tekoop en met kijkt in het overweldigende register denken ze meteen dat het een K*T auto is terwijl dat ding nog ff helemaal nieuw is gemaakt.......Robert dB. schreef:niet mee eens, het is gewoon leuk om te weten hoeveel auto er nog rond rijden van hetzelfde type waarin je zelf rijdt. Dat dat jou niet uitmaakt is jou mening....maar zeker nog geen onzin!