he gozer ben je van de straat afgeraakt?chris-r19 schreef:ik kan helemaal neit vanaaf,mn ouders vertrekken om 1 uur.maar volgende week probeer ik echt te komen,mischien komt mn vriendin dan ook mee![]()
![]()
thxxxxgille (mountainbike) schreef:he gozer ben je van de straat afgeraakt?chris-r19 schreef:ik kan helemaal neit vanaaf,mn ouders vertrekken om 1 uur.maar volgende week probeer ik echt te komen,mischien komt mn vriendin dan ook mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed voor je kerel.
ik ook maar nie voor 22 uurkevinb schreef:Wij komen, en deze keer niet vroeger of later.
lolLennard schreef:Ik was er ook ff
Koopt ne mens al is ne nieuwe auto voor wat zeker te zijn, tsja, had men geld toch beter in een nieuwe clio of megane gestoken.gille (mountainbike) schreef:ik ook,en dan moesten we bijna nog een nieuwe auto van iemand(duits gedoe FORD![]()
![]()
)aanduwen,want het ding starte bijna nie,meestal staat er ergens een RENAULT in panne,maar ja het mag anders ook
Goed idee van dat GRATIS....kevinb schreef:wij zitten hier "live" in de Quick te Schoten, hier kan je momenteel draadloos surfen (gratis!!!!)
jippie!![]()
--ps: waar blijft de rest?