dan schakelde ie zeker bij 4500 RPM net overThijs RSI schreef:Met een sprintwedstrijdje tegen een 16V heb ik al meerdere malen gewonnen (almaar dezelfde 16V, misschien lag het aan zijn auto)
Clio RSi in AUTOWEEK
Don't walk the grass... smoke it
Zie je, zie je, zie jeSmasher schreef:ik heb het al 2 keer meegemaakt tegen een 16v,2 maal een andere clio, 2 maal een andere bestuurder, 2 maal gewonnen!![]()
![]()

Late we het maar daarop houdenoxje schreef:dan schakelde ie zeker bij 4500 RPM net overThijs RSI schreef:Met een sprintwedstrijdje tegen een 16V heb ik al meerdere malen gewonnen (almaar dezelfde 16V, misschien lag het aan zijn auto)

Ik vind dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Gille vind dat "zo rap is dat ding(RSI) nu ook nie he" en ik denk dat de gemiddelde Porsche rijder het helemaal met Žm eens is, maar de gemiddelde Astra rijder zal zichzelf nog eens achter de oren krabben.Smasher schreef:hmmmm ben het met thijs eens lijkt verdacht veel op afzeiken en tuurlijk ken ik tegen een grapje![]()
later
Wat je wél of niet snel vindt is dus heel subjectief. Dat is voor iedereen weer anders.
Met een snelheid van 7,5 x het geluid door de dampkring vliegen, dás pas snel!!!! (alleen jammer dat het wel eens fout gaat).
Laatst gewijzigd door Rudo op vr 7 feb 2003 12:43, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Thijs RSI schreef:Gaan we hier nou een beetje de RSi afzeiken, over het algemeen is de Rsi net zo snel misschien nog wel iets sneller kwa optrekken dan een 16V alleen de topsnelheid ligt iets lager dan de 16V, maar ja who cares
Thijs...
Volgens mij is een 16V op alle fronten gewoon sneller dan een RSI hoor.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat een RSi sloom zou zijn. Vooral het verassingseffect voor "leken" is nogal groot bij stoplichtsprintjes.
Hou 'm heel !!
Das waar rudo, ik til er ook niet zwaar aan, ik vond het alleen jammer ik bedoel respect is everythingRudo schreef:Ik vind dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Gille vind dat "zo rap is dat ding(RSI) nu ook nie he" en ik denk dat de gemiddelde Porsche rijder het helemaal met Žm eens is, maar de gemiddelde Astra rijder zal zichzelf nog eens achter de oren krabben.Smasher schreef:hmmmm ben het met thijs eens lijkt verdacht veel op afzeiken en tuurlijk ken ik tegen een grapje![]()
later
Wat je wél of niet snel vindt is dus heel subjectief. Dat is voor iedereen weer anders.
Met een snelheid van 7,5 x het geluid door de dampkring vliegen, dás pas snel!!!! (alleen jammer dat het wel eens fout gaat).
Tuulijk hou ik um heel[rsi]peerke schreef:Thijs RSI schreef:Gaan we hier nou een beetje de RSi afzeiken, over het algemeen is de Rsi net zo snel misschien nog wel iets sneller kwa optrekken dan een 16V alleen de topsnelheid ligt iets lager dan de 16V, maar ja who cares
Thijs...
Volgens mij is een 16V op alle fronten gewoon sneller dan een RSI hoor.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat een RSi sloom zou zijn. Vooral het verassingseffect voor "leken" is nogal groot bij stoplichtsprintjes.
Hou 'm heel !!

-
Ziet er dan niemand mijn woordgrapje???
VER ASSINGSEFFECT (1 R ipv 2 R'ren)
Of vinden jullie het gewoon geen humor?
ah hahoxje schreef:ohja das waar ook, een RSi heeft buitengewoon veel koppel...
zou idd nog best es lastig kunnen zijn
Ach, heel veel bezoekers hier hebben wat moeite met de juiste Nederlandse spelling, dus ik kijk nergens meer van op.[rsi]peerke schreef:Ziet er dan niemand mijn woordgrapje???

Altijd toch!!! behalve voor opel rijdersoxje schreef:Zie je, kom er al op terugThijs RSI schreef:ah hahoxje schreef:ohja das waar ook, een RSi heeft buitengewoon veel koppel...
Respect

Mijn vader rijdt opelThijs RSI schreef:Altijd toch!!! behalve voor opel rijdersoxje schreef:Zie je, kom er al op terugThijs RSI schreef:ah hahoxje schreef:ohja das waar ook, een RSi heeft buitengewoon veel koppel...
Respect![]()
![]()
![]()
![]()

Don't walk the grass... smoke it
Pas op hoor rudo anders wordt het 3 tegen 1Rudo schreef:Slijmbaloxje schreef:ohja das waar ook, een RSi heeft buitengewoon veel koppel...

Goed, gewoon een beetje minder respect danoxje schreef:Mijn vader rijdt opelThijs RSI schreef:Altijd toch!!! behalve voor opel rijdersoxje schreef:Zie je, kom er al op terugThijs RSI schreef:ah hahoxje schreef:ohja das waar ook, een RSi heeft buitengewoon veel koppel...
Respect![]()
![]()
![]()
![]()

Waarom gaat ie kleiner rijden, omdat jij je eigen auto heboxje schreef:Nee een normale astra, en binnenkort nieuwe corsa...
Geen GSI, me vader is neit zo GSI'erig
Ik moet eerlijk bekenen, dat toen ik me rijbewijs net had ik ook naar een goedkoop opeltje heb gekeken, maaruh ik heb nou een Reno, en das goed
-
- Contacteer:
jongens ik moet jullie wat bekennen...... niet kwaad worden he
ik heb een jaar een astra gsi gehad. een en al ellende met dat ding. koppakking rot, schijfremmen rot, boardcomputer naar de donder, ga zo maar door.
Ik heb nu al weer 2 jaar mn Rsi en die bevalt echt stukken beter moet ik zeggen!!
mzzls

ik heb een jaar een astra gsi gehad. een en al ellende met dat ding. koppakking rot, schijfremmen rot, boardcomputer naar de donder, ga zo maar door.
Ik heb nu al weer 2 jaar mn Rsi en die bevalt echt stukken beter moet ik zeggen!!
mzzls
the power of goodbye
Hier een collega van Jean Paul, 100% Opel rijder!!!Thijs RSI schreef:Altijd toch!!! behalve voor opel rijdersoxje schreef:Zie je, kom er al op terugThijs RSI schreef:ah hahoxje schreef:ohja das waar ook, een RSi heeft buitengewoon veel koppel...
Respect![]()
![]()
![]()
![]()
Rij zelf een Opel Astra Station......Turbo 335PK, 480NM, hoe bedoelt U Opel rijders geen koppel?
-
Toen was je nog jong smasher, al doende leert men.
Het is je vergeven
Het is je vergeven
Heb je mij wat horen zeggen over geen koppel!! (ik heb je bak een keer zien staan bij pro-line volgens mij)jean-paul schreef:Hier een collega van Jean Paul, 100% Opel rijder!!!Thijs RSI schreef:Altijd toch!!! behalve voor opel rijdersoxje schreef:Zie je, kom er al op terugThijs RSI schreef:ah hahoxje schreef:ohja das waar ook, een RSi heeft buitengewoon veel koppel...
Respect![]()
![]()
![]()
![]()
Rij zelf een Opel Astra Station......Turbo 335PK, 480NM, hoe bedoelt U Opel rijders geen koppel?

-
- Contacteer:
achja kan je een ding vertellen.
1 keer opel gereden maar echt never nooit meer
tuurlijk heb je met een turbo-motertje veel koppel, maar wie beweerd er dat slopels niet veel koppel hebben?
later
tuurlijk heb je met een turbo-motertje veel koppel, maar wie beweerd er dat slopels niet veel koppel hebben?
later
the power of goodbye
Ach, de 1 houd van kaas de ander van ham, ik van Opel en jij Renault, als we maar lol met elkaar hebben, daar doen we het toch voor!Smasher schreef:achja kan je een ding vertellen.
later
See ya!!! Marc"o"
Hee Marco heb jij me toen niet geholpen met de caliberkabels, die toen mijn Renootje zat af te zeikenjean-paul schreef:Ach, de 1 houd van kaas de ander van ham, ik van Opel en jij Renault, als we maar lol met elkaar hebben, daar doen we het toch voor!Smasher schreef:achja kan je een ding vertellen.
later
See ya!!! Marc"o"

Als ik jou "nootje" heb afgezeken is dat niet moedwillig gebeurd! Respect you know!
See Ya! Marc"o"

Thijs RSI schreef:Hee Marco heb jij me toen niet geholpen met de caliberkabels, die toen mijn Renootje zat af te zeikenjean-paul schreef:Ach, de 1 houd van kaas de ander van ham, ik van Opel en jij Renault, als we maar lol met elkaar hebben, daar doen we het toch voor!Smasher schreef:achja kan je een ding vertellen.
later
See ya!!! Marc"o"![]()
![]()
Ut was toen ook meer een in de zeik neem actiejean-paul schreef:Als ik jou "nootje" heb afgezeken is dat niet moedwillig gebeurd! Respect you know!See Ya! Marc"o"
Thijs RSI schreef:Hee Marco heb jij me toen niet geholpen met de caliberkabels, die toen mijn Renootje zat af te zeikenjean-paul schreef:Ach, de 1 houd van kaas de ander van ham, ik van Opel en jij Renault, als we maar lol met elkaar hebben, daar doen we het toch voor!Smasher schreef:achja kan je een ding vertellen.
later
See ya!!! Marc"o"![]()
![]()
[TOPPIE!!! Vanavond naar Sweet Lake City?See Ya! Marc"o"quote="Thijs RSI"]
zo van Jean Paul weer zo'n gast met een reno voor jou, dus no offence[/quote]
Ut was toen ook meer een in de zeik neem actiejean-paul schreef:Als ik jou "nootje" heb afgezeken is dat niet moedwillig gebeurd! Respect you know!See Ya! Marc"o"
later
See ya!!! Marc"o"![]()
![]()
Ooohh de quote stond boven aan 

wat een gelul over een rsi'tje(dat geen bal vooruit gaat
)
koop je een mountinbike gozers,want dat arm rsi'tje is nie sneller (de eerste 20 meter)

koop je een mountinbike gozers,want dat arm rsi'tje is nie sneller (de eerste 20 meter)

Ja oke maar ik snap 'm niet ...[rsi]peerke schreef:Ziet er dan niemand mijn woordgrapje???