Renault Clio RSI 1.8 (1996)
Tóch fijn, die garantie
In december 2000 kocht Jaap Hubert een snelle Clio, de 1.8 RSi. De dealer deed m als Top Occasion de deur uit en dat betekent bij Renault twee jaar garantie. Die loopt op de dag van onze keuring bijna ten einde. Alle reden om de Clio te screenen.
Mrtn schreef:Kheb 't ook zojuist gelezen. Leuk stukje en de eigenaar noemt 't een wolf in schaaps kleding
Een Renaultgek zegt ie zelf
no offence maar een wolf in schaapskleren is de echte bijnaam voor een 21Turbo in FRANKRIJK.
dus ja kies maar zelf uit he,zo rap is dat ding(RSI) nu ook nie he
hmmm dat een rsi een wolf in schaapskleren is hoor je mij niet zeggen maar een clio rsi is bijna zo snel als een 16v.
3x een sprintje getrokken tegen een clio16v en alledrie de keren gewoon gelijk opgaand.
Ben het helemaal met peerke eens!en gille moet zelf weten waar ie het mee vergelijkt :-*
Smasher schreef:hmmm dat een rsi een wolf in schaapskleren is hoor je mij niet zeggen maar een clio rsi is bijna zo snel als een 16v.
3x een sprintje getrokken tegen een clio16v en alledrie de keren gewoon gelijk opgaand.
Ben het helemaal met peerke eens!en gille moet zelf weten waar ie het mee vergelijkt :-*
Tsja turbo motoren zijn nou eenmaal sneller dan atmosferische motoren en de vergelijking is natuurlijk niet echt logisch. Maar ik zit er niet mee, ik vind de rsi perfect rijden en SNEL ook . Maar smasher je hebt zeker mooie velgen ja .
Smasher schreef:Ach ja ik zit er ook niet mee maarja respect is everthing zeggen ze toch?
thnx die spaakvelgies staan echt superz dat hoor ik wel vaker.
Gaan we hier nou een beetje de RSi afzeiken, over het algemeen is de Rsi net zo snel misschien nog wel iets sneller kwa optrekken dan een 16V alleen de topsnelheid ligt iets lager dan de 16V, maar ja who cares
Mrtn schreef:Kheb 't ook zojuist gelezen. Leuk stukje en de eigenaar noemt 't een wolf in schaaps kleding
Een Renaultgek zegt ie zelf
no offence maar een wolf in schaapskleren is de echte bijnaam voor een 21Turbo in FRANKRIJK.
dus ja kies maar zelf uit he,zo rap is dat ding(RSI) nu ook nie he
Dit is toch wel een beetje afzeiken in mijn ogen, en tuurlijk kan ik tegen een grapje
Thijs RSI schreef:Gaan we hier nou een beetje de RSi afzeiken, over het algemeen is de Rsi net zo snel misschien nog wel iets sneller kwa optrekken dan een 16V alleen de topsnelheid ligt iets lager dan de 16V, maar ja who cares