Doe mee aan online enquete en win 1:18 Aston Martin Vanquish
In het kader van mijn afstudeerscriptie voor de studie communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam voer ik een onderzoek uit naar de relatie tussen waarden van de Nederlander en merkkeuze. Dit onderzoek is gericht op automerken. U zou mij enorm kunnen helpen door de online enquête in te vullen die u kunt vinden op het volgende adres:
http://www.onnovanbraam.com/resources/e ... nquete.php
Invullen van deze enquete duurt ongeveer 10 minuten. Als u deze enquête volledig invult, maakt u bovendien kans op een 1:18 schaalmodel van de Aston Martin Vanquish (James Bond uitvoering, t.w.v. 32 euro) die onder de inzenders wordt verloot!
Als u vragen heeft over het onderzoek kunt u contact met mij opnemen via het emailadres waardeonderzoek@yahoo.com.
Alvast hartelijk dank voor uw hulp bij dit onderzoek!
Remmert van Braam
Invullen van deze enquete duurt ongeveer 10 minuten. Als u deze enquête volledig invult, maakt u bovendien kans op een 1:18 schaalmodel van de Aston Martin Vanquish (James Bond uitvoering, t.w.v. 32 euro) die onder de inzenders wordt verloot!
Als u vragen heeft over het onderzoek kunt u contact met mij opnemen via het emailadres waardeonderzoek@yahoo.com.
Alvast hartelijk dank voor uw hulp bij dit onderzoek!
Remmert van Braam
heeeey, nog een enquete. bij deze ingevuld 
Consider it done!!
Maar op welke doelgroep richt je je eigenlijk.
Kreeg de indruk dat ik daar niet bij hoorde, als doelgroep zijnde dan. Meer op de oudere consument (vanaf 25) met een redelijk besteedbaar inkomen.
Maar op welke doelgroep richt je je eigenlijk.
Kreeg de indruk dat ik daar niet bij hoorde, als doelgroep zijnde dan. Meer op de oudere consument (vanaf 25) met een redelijk besteedbaar inkomen.
Mrtn = Maarten
-
- Contacteer:
ook done!
heb je er nog meer? 

Hee jongens,
bedankt voor het invullen!
Mrtn: De doelgroep bestaat uit Renault bezitters, dus dat kan iedere leeftijdsgroep zijn. Ter controle heb ik ook data nodig van mensen die geen Renault bezitten. Dat betekent dus eigenlijk dat mijn doelgroep bestaat uit alle Nederlanders van 18+
Als mensen na het invullen opmerkingen, klachten of natuurlijk lovende woorden
hebben, hoor ik het graag via dit forum!
Nogmaals dank,
Remmert
bedankt voor het invullen!
Mrtn: De doelgroep bestaat uit Renault bezitters, dus dat kan iedere leeftijdsgroep zijn. Ter controle heb ik ook data nodig van mensen die geen Renault bezitten. Dat betekent dus eigenlijk dat mijn doelgroep bestaat uit alle Nederlanders van 18+

Als mensen na het invullen opmerkingen, klachten of natuurlijk lovende woorden
Nogmaals dank,
Remmert
-
done
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
bij het invullen gebeurd er iets raars met de cijfers 

-
- Contacteer:
Klaaro
Netjes gemaakt trouwens

-
- Moderator
- Car: Megane
ik heb hem gemaakt ik vond het best leuk eigenlijk!
alleen salaris invullen en postcode niet ingevult vind ik te prive sorry
alleen salaris invullen en postcode niet ingevult vind ik te prive sorry
Hatsjiekiedeej, ik ben ook de beroerdste niet 

-
goed opgezet....ben benieuwd wat de resultaten en conclusies zijn!
Ik ben zelf ook erg benieuwd naar wat jullie invullen! Jullie worden via dit forum zeker op de hoogte gehouden over de resultaten. Degenen die daar prijs op stellen krijgen ook een kopie van de scriptie via email opgestuurd.
Eerst even wachten totdat alle data binnen zijn. De enquête staat nog wel even online dus als je nog niet hebt meegedaan...
Eerst even wachten totdat alle data binnen zijn. De enquête staat nog wel even online dus als je nog niet hebt meegedaan...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En nog weer een er bij.
Gr. Frits
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Gistermiddag kwam ik thuis, en wat stond er op mij te wachten... De Vanquish! 
Hij ziet er erg gelikt uit, en heeft z'n plekje gevonden naast me 1:18 model van de Clio V6, zal vanavond even een foto'tje maken met mijn nieuwe Canon Powershot A70 en em hier plaatsen

Hij ziet er erg gelikt uit, en heeft z'n plekje gevonden naast me 1:18 model van de Clio V6, zal vanavond even een foto'tje maken met mijn nieuwe Canon Powershot A70 en em hier plaatsen

Don't walk the grass... smoke it
-
- Moderator
- Car: MB
leuk johoxje schreef:Gistermiddag kwam ik thuis, en wat stond er op mij te wachten... De Vanquish!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Je bent jaloers he?Tom schreef:leuk johoxje schreef:Gistermiddag kwam ik thuis, en wat stond er op mij te wachten... De Vanquish!

Ja wie niet...oxje schreef:Je bent jaloers he?Tom schreef:leuk johoxje schreef:Gistermiddag kwam ik thuis, en wat stond er op mij te wachten... De Vanquish!

Plz... foto...

ach ik heb die onzichtbare versie al

-
- Contacteer:
Hij is leuk!
Niet verwacht dat de Vanquish ook nog daadwerkelijk verstuurd zou worden.. Mijn vertrouwen in de mensheid is weer wat toegenomen