Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Merijn schreef:Er bestaat een kans dat ik niet met mijn eigen auto kom. Hij gaat als het goed is vanavond naar de garage om de koppeling te laten vervangen. Ik hoop dat 'ie voor vrijdag klaar is, maar dat is dus effe afwachten.
Ik hoop voor jou dat ik jouw willi vaker ga zien dan dat ik je GTT ga zien...Ik wil geen negatieve melding maken, maar je GTT heb ik maar 1 x gezien...je willi tot nu toe ook...Waarom eigenlijk een nieuwe koppeling?? Wassie aan vervanging toe of uit voorzorg??
Helaas is ie wel redelijk aan vervanging toe. En dan vervang ik 'm liever nu, dan over een paar weken. Ik heb 'm dagelijks nodig voor vervoer, dus kan ik het me niet permiteren om nogmaals langs de weg te staan met iets wat ik had kunnen voorkomen. Dus vandaar...
En die Willie ga jij, hopelijk, echt wel vaker zien dan mijn GT!
Merijn schreef:Er bestaat een kans dat ik niet met mijn eigen auto kom. Hij gaat als het goed is vanavond naar de garage om de koppeling te laten vervangen. Ik hoop dat 'ie voor vrijdag klaar is, maar dat is dus effe afwachten.
Ik hoop voor jou dat ik jouw willi vaker ga zien dan dat ik je GTT ga zien...Ik wil geen negatieve melding maken, maar je GTT heb ik maar 1 x gezien...je willi tot nu toe ook...Waarom eigenlijk een nieuwe koppeling?? Wassie aan vervanging toe of uit voorzorg??
Helaas is ie wel redelijk aan vervanging toe. En dan vervang ik 'm liever nu, dan over een paar weken. Ik heb 'm dagelijks nodig voor vervoer, dus kan ik het me niet permiteren om nogmaals langs de weg te staan met iets wat ik had kunnen voorkomen. Dus vandaar...
Oke, dan is het goed
Merijn schreef:En die Willie ga jij, hopelijk, echt wel vaker zien dan mijn GT!
Merijn schreef:Vanaf aankomende vrijdag gaan Tom en ik onze Renault-toekomst in onder de naam: "The Willy Pimps"
Het is maar dat jullie het weten...
Als jullie dan ook naar elke FNO genoeg snolletjes meenemen, maken jullie de naam waar en zijn jullie die ook waard. Pas dan zullen we jullie bij deze naam noemen en jullie daarvoor het benodigde respect geven
Hey... Ik heb Class-A bitches in huis en die heb ik zelf al goed ingewerkt... Dus nu kan het incasseren beginnen. Ik merk alweer dat er geen animo is om te betalen voor 'een leuke avond'!
Ik verwacht dat ik vrijdag niet met de Willi zal zijn, dames... Gisteren is er helaas niks aan gedaan, door de drukte bij het bedrijf. Helaas. Ik verwacht niet dat het vrijdagmiddag klaar is.
Merijn schreef:Ik verwacht dat ik vrijdag niet met de Willi zal zijn, dames... Gisteren is er helaas niks aan gedaan, door de drukte bij het bedrijf. Helaas. Ik verwacht niet dat het vrijdagmiddag klaar is.
Merijn schreef:Ach ja... Jullie krijgen er wel een schitterende rode VW Passat station voor terug! En wel 1 uit 1989, 240.000 km, en enorm vette velgen!