inbouwmogelijkheden in clio V6
ik moet een offerte maken voor inbouw van een beetje muziek in een kennis van een klant van mij . deze heeft voor z'n 18e verjaardag van big-bucks-papa een nagelnieuwe clio v6 cadeau gekregen . Nu wil hij er een deftige install. in maar ik heb er geen zicht op of er iets in de achterruimte kan gebouwd worden van subs ... ?? Iemand een idee, of pics van het achterste van de v6 (binnenin dan) ???
Bruno
Bruno
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
pfoebruno @af schreef:ik moet een offerte maken voor inbouw van een beetje muziek in een kennis van een klant van mij . deze heeft voor z'n 18e verjaardag van big-bucks-papa een nagelnieuwe clio v6 cadeau gekregen . Nu wil hij er een deftige install. in maar ik heb er geen zicht op of er iets in de achterruimte kan gebouwd worden van subs ... ?? Iemand een idee, of pics van het achterste van de v6 (binnenin dan) ???
Bruno
zou daar nog veel ruimte zijn tussen de voorstoelen en de motor?
-
dan moet je even het komende clubblad afwachten...
:D meer zeg ik niet.
als je nog geen lid bent van de RTC heb je er nu weer een reden bij.

als je nog geen lid bent van de RTC heb je er nu weer een reden bij.
-
of contact opnemen met Proline in Haarlem: tel +3123 531 67 78.
-
duhh....w88 op het clubblad!Steven (Fiets) schreef:Moet je Jean-Paul ff vragen, die heeft ook destijds een V6 installed met audio.
Maar er is iig geen plaats voor een extreme boomcar...

helaas heb je (te)weinig ruimte achterin voor een flinke sub,maar er zijn zat andere mogelijkheden...bruno @af schreef:ik moet een offerte maken voor inbouw van een beetje muziek in een kennis van een klant van mij . deze heeft voor z'n 18e verjaardag van big-bucks-papa een nagelnieuwe clio v6 cadeau gekregen . Nu wil hij er een deftige install. in maar ik heb er geen zicht op of er iets in de achterruimte kan gebouwd worden van subs ... ?? Iemand een idee, of pics van het achterste van de v6 (binnenin dan) ???
Bruno

tja is weggegooid geld want een 18 jarige met een V6 leeft n ie lang(auto of hem zelf)
gille (mountainbike) schreef:tja is weggegooid geld want een 18 jarige met een V6 leeft n ie lang(auto of hem zelf)
Om die reden heb ik op m'n 18e verjaardag de Porsche inclusief grote strik maar terug aan m'n pa gegeven.

hoeft geen boom-car te worden . Wil alleen een goed deuntje kunnen spelen ...
zeg dat hij auditie doet voor IDOOL 2004.bruno @af schreef:hoeft geen boom-car te worden . Wil alleen een goed deuntje kunnen spelen ...
kan hij zelf zingen is een pak goedkoper

zeg maar kun je daar nie wat versterkers en boxxen in kwijt,daar is toch iets wat plaats in zekers
daarom denk ik ook aldat die 18 jarige het idee van die V6 nie snapt,maar ja de oude baan GENT ANTWERPPEN staan schoon bomen met zo een weer byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee clio V6kevinb schreef:waarom hebben ze die motor nu op de achterbank gegooid?
Toch om naar de lekkere sound van die V6 te luisteren zekers?
,maar ja, daar heb jij nattuurlijk niets aan als audio verkoper.
die zijn rijke pa zou die arme(snel dode) jongen een rally cursus beter cado doen,'t zou zijn leven kunnenredden.
maar BRUNO zet daar maar iets boem boem in joh,maar maak goed faktuur dat ge die nest nie meer overpakt na een crash

en de i-meeuw is onderweg..... 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Is de originele reno audio niks? Renault levert namelijk ook een versterker die je tussen je radio en een kleine sub kan plaatsen.
Deze versterker kan gewoon ergens achter een paneel verdwijnen.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
welk paneel?RenaultclioII16v (Peter) schreef:Is de originele reno audio niks? Renault levert namelijk ook een versterker die je tussen je radio en een kleine sub kan plaatsen.
-
- Contacteer:
Ik dacht gewoon ergens achter het dashboard, maar dat weet ik niet zeker.....
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
helaas,geen ruimteRenaultclioII16v (Peter) schreef:Ik dacht gewoon ergens achter het dashboard, maar dat weet ik niet zeker.....

OK,
thanks voor de mail ... 13cm dus
thanks voor de mail ... 13cm dus

-
- Contacteer:
tuurlijk wel.... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
?RenaultclioII16v (Peter) schreef:tuurlijk wel....
-
- Contacteer:
achter het dashboard is altijd ruimte!
Kijk maar es aan de passagierskant onder het dashboard
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
heb jij hem wel eens open gehad dan?RenaultclioII16v (Peter) schreef:achter het dashboard is altijd ruimte!
daar zit geen ruimte,ik had al moeite om de centrale van het alarm weg te bouwen....
Om hier nog ff op terug te komen; in NL krijg je, bij aanschaf van een nieuwe V6, een dagcursus cadeau van de Renault Driving Course.gille schreef:die zijn rijke pa zou die arme(snel dode) jongen een rally cursus beter cado doen,'t zou zijn leven kunnen redden.

-
- Moderator
- Car: MB
in frankrijk op die meeting zag je ook een aantal auto's waarbij men op een mooie manier gebruik heeft gemaakt van het dak van de auto. Als je het goed doet moet je daar ook wel op een mooie manier wat speakers in kwijt kunnen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
helaas wel fotoŽs van die v6 maar niet van het ice gedeelte.Maus schreef:Heb je (of heeft iemand) daar nog foto's van gemaakt?
Misschien ray of martijn
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Ik zou gewoon een paar boxen op de imperiaal zetten 

Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details