De Onbekende Renault.
-
- Moderator
- Car: Megane
zojuist bij renault van marwijk
-r5gtt donker grijs zeer grote velgen ik denk 16inch
-en een renault alpine in opbouw VET!!!
-r5gtt donker grijs zeer grote velgen ik denk 16inch
-en een renault alpine in opbouw VET!!!
-
he, dan weet ik wie jullie zijn.
Ik werk namelijk bij van marwijk, en heb jullie dan ook gesproken, lache zeg!!!
Die alpine is van een collega en word van top tot teen helemaal opgeknapt.

Ik werk namelijk bij van marwijk, en heb jullie dan ook gesproken, lache zeg!!!
Die alpine is van een collega en word van top tot teen helemaal opgeknapt.

van Marwijk Passion.
-
Damn! Gespot.Tim B. schreef:Volgens mij zag ik vanochtend een grijze 19 uit Hoogezand door Appingedam heen blazen...

-
Bas Rsi of Monique misschien?Jasper clio 16v schreef:vanochtend gespot bij de renault dealer in assen
gtt bluesport ? wel die kleur iig
xf-31-..
met rtc sticker op de geblindeerde achterraam
-
- Moderator
jaja ik weet van wie die is die kwam of uit zoetermeer of ging er naar toe, dit is de meneer van marwijk him selfBart V schreef:jaja, gisteren gespot op de A12 bij Den Haag een zilveren Clio V6, hij was wel beetje vies, maar damn wat is dat ding mooi zeg.
Gr Bart
Mag jij geen Chris (Van Marwijk) zeggen??P@TB@D schreef:jaja ik weet van wie die is die kwam of uit zoetermeer of ging er naar toe, dit is de meneer van marwijk him selfBart V schreef:jaja, gisteren gespot op de A12 bij Den Haag een zilveren Clio V6, hij was wel beetje vies, maar damn wat is dat ding mooi zeg.
Gr Bart
BTW, er rijden wel eens vaker V6en op de A12 Patbad..

Zojuist gespot, omstreeks 22:00.
- Lokatie: Parkeerplaats Silverdome.
- Model: Clio 16V.
- Kleur: Blauw.
- Kenteken: FN-JR-97.
- Tuning: Verlaagd, dikke wielen, sportuitlaat.
- Staat: Netjes.
- Bijzonderheden: Er ree achter je een dikke Astra nieuw model, die zat dicht op je bumper, helaas reageerde je niet. Later op de avond zat er een stikker onder je ruit.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
clio 1.2 in "ray"rood
uit de bocht gegeleden en op een paaltje blijven hangen
ben zo aardig geweest om 112 te bellen en de mevrouw met haar zoontje in mijn auto op de tuutenmans te laten wachten
THAT'S THE REAL RENAULT SPIRIT !!!!
uit de bocht gegeleden en op een paaltje blijven hangen
ben zo aardig geweest om 112 te bellen en de mevrouw met haar zoontje in mijn auto op de tuutenmans te laten wachten
THAT'S THE REAL RENAULT SPIRIT !!!!
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Moderator
rode clio 16v 5spaak velgen maar kon geen kenteken zien in rotterdam cs
Vanmiddag rond kwart voor 3:
Type: Renault Clio 16v
Kleur: Baby blauw
Waar: N265 tussen Nistelrode en Uden
Kenmerken: RS voorbumper en volgens mij een verse respray.
Vette wagen! Ik zwaaide nog, maar volgens mij had ie dat niet helemaal in de gaten.
Vette wagen! Ik zwaaide nog, maar volgens mij had ie dat niet helemaal in de gaten.
-
Ik vandaag op de N279 van Den Bosch naar Veghel een mooie blauwe lage Clio 16V die me tegemoet kwam. Ik zag hem ook naar mijn wagen kijken dus misschien was het iemand van hier?
keb hem ook al vaker in de buurt gezien, maar weet bijgod nie wie het is.Merijn schreef:Vanmiddag rond kwart voor 3:
als je hem 's-avonds tegen komt is het net een kerstboom, maar verders is tie heel swiiiingg

Ik heb em een goed bekeken toen hij in Nisteldorf geparkeerd stond.
Yay ik heb de hele avond mijn gtt naast een clio v6 gehad. De buren van mijn oom hebben er sinds kort 1.
Ik zal hem eens vragen of hij zin heeft naar een meeting te komen. Was ik vergeten te vragen, maar ik mag een keer met die v6 blazen en dat wil ik ook
Dit was in Huizen 4de kwadrant
Ik zal hem eens vragen of hij zin heeft naar een meeting te komen. Was ik vergeten te vragen, maar ik mag een keer met die v6 blazen en dat wil ik ook

Dit was in Huizen 4de kwadrant

Laatst gewijzigd door Ben op za 1 feb 2003 23:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Gisteravond, uurtje of 11, bij de kruizing Damsterdiep in Groningen: donkere Clio 16V met stalen cup velgen.
Vanavond op de ring groningen: donkere 16V met schoepenvelgen.
Bij ColinMcRae 2, in Frankrijk: een Renault 4F6 langs de baan
Vanavond op de ring groningen: donkere 16V met schoepenvelgen.
Bij ColinMcRae 2, in Frankrijk: een Renault 4F6 langs de baan

rev it like a rental
gisteren gespot: een renault 5 gtt donker blauw.
kwam mij voorbij gereden op de straatweg in rheden.
zo te zien orgineel.
ook gisteren een clio v6
grijs en zo te zien ook orgineel, in arnhem vlak bij de kerk.blijft toch wel leuk zo'n ding
vandaag in leuvenheim: een donkerblauwe 19 16v.
nette bak,met volgens mij ook stickers op de ramen en bestuurder heeft me ook gezien keken alle 2 elkaar ff na
tom
kwam mij voorbij gereden op de straatweg in rheden.
zo te zien orgineel.
ook gisteren een clio v6

vandaag in leuvenheim: een donkerblauwe 19 16v.
nette bak,met volgens mij ook stickers op de ramen en bestuurder heeft me ook gezien keken alle 2 elkaar ff na

tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Vanochtend om kwart voor 6 op de A9 richting A'dam ter hoogte van Heemskerk:
Een witte GTT(/E) (was beetje moe
) Zat een wat oudere man in met een bril.
Staat was op het oog redelijk, hoewel ie wat vies was.
Kon maar kort kijken want we hadden flink de sokken erin omdat we de taxi uithingen
Een witte GTT(/E) (was beetje moe

Staat was op het oog redelijk, hoewel ie wat vies was.
Kon maar kort kijken want we hadden flink de sokken erin omdat we de taxi uithingen

Vanmiddag om ongeveer 13.45 uur. Een lichtpaarse Fuego met in zŽn kielzog een Williams-blauwe Clio 16V. Gespot op de provinciale weg tussen Enkhuizen en Hoorn. Iemand(en) van hier?
Bij Renault Obdam in Enkhuizen: een zilvergrijze Clio V6 in de showroom

Bij Renault Obdam in Enkhuizen: een zilvergrijze Clio V6 in de showroom

-
Heb je wel eens die bordeaux rode Clio V6 gezien in leiden? was ook van Chris maar is verkocht.P@TB@D schreef:Chris schreef:P@TB@D schreef:Bart V schreef:jaja, gisteren gespot op de A12 bij Den Haag een zilveren Clio V6, hij was wel beetje vies, maar damn wat is dat ding mooi zeg.
Gr Bart
Die vind ik persoonlijk een heel stuk mooier!!!

van Marwijk Passion.
-
- Moderator
ja idd die is echt vet ook deze clio v6 is door chris een keer gespot in de showroomrichard_cabrio schreef:P@TB@D schreef:Chris schreef:P@TB@D schreef:Heb je wel eens die bordeaux rode Clio V6 gezien in leiden? was ook van Chris maar is verkocht.Bart V schreef:jaja, gisteren gespot op de A12 bij Den Haag een zilveren Clio V6, hij was wel beetje vies, maar damn wat is dat ding mooi zeg.
Gr Bart
![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vrijdag avond in Vianen, een Clio Williams.
Stond daar voor een huis geparkeert.
Geen RTC-stickers te zien dus vast niet iemand van hier of wel soms?
Stond daar voor een huis geparkeert.
Geen RTC-stickers te zien dus vast niet iemand van hier of wel soms?
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Deze clio v6 staat inderdaad daar in de showroom ja, iedere keer als ik er voorbij rij, draait mijn nek toch weer even meeP@TB@D schreef:richard_cabrio schreef:P@TB@D schreef:Chris schreef:ja idd die is echt vet ook deze clio v6 is door chris een keer gespot in de showroomP@TB@D schreef:Heb je wel eens die bordeaux rode Clio V6 gezien in leiden? was ook van Chris maar is verkocht.Bart V schreef:jaja, gisteren gespot op de A12 bij Den Haag een zilveren Clio V6, hij was wel beetje vies, maar damn wat is dat ding mooi zeg.
Gr Bart
![]()

Don't walk the grass... smoke it
-
vanochtend rond kwart voor negen, Rotterdam Blaak
cliootje 16v, anthraciet, tj-zj.**
iemand van hier?
cliootje 16v, anthraciet, tj-zj.**
iemand van hier?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ik heb gister ook een 19 16v gespot kleur was donker maar kan ook williamsblauw zijn geweest.
Kwam rond 13.15/13.30 het dorp(rheden dus) binnen over het spoor vanaf de kant van Velp. ongeveer een half uur laterben ik hem nog een keer tegen gekomen bij het station.
Kenteken enz. kon ik verder niet goed zien, er was er een flink aan het hijgen en de ramen waren dus beslagen.
Iemand bij ons in het dorp geweest gister?? Normaal zie ik er hier geen namelijk.
gr. Frits
Kwam rond 13.15/13.30 het dorp(rheden dus) binnen over het spoor vanaf de kant van Velp. ongeveer een half uur laterben ik hem nog een keer tegen gekomen bij het station.
Kenteken enz. kon ik verder niet goed zien, er was er een flink aan het hijgen en de ramen waren dus beslagen.
Iemand bij ons in het dorp geweest gister?? Normaal zie ik er hier geen namelijk.
gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Liep gister met me vriendin in Goes, spotte daar een 19 16V ph II, kleur williamsblauw, nummerbord weet ik niet meer?? Niemand van hier geloof ik of wel?? De auto zag er erg mooi uit overigens, bijna geheel standaard en zat echt super in de lak..

staat wel vaker voor een gebouw aan de weg tussen takenhofplein en wijchen (weet niet meer hoe die straat heet). Heb m al een tijdje niet meer zien staan...misschien eigenaarswissel??red_Turbo schreef:vorige week woensdag in nijmegen een gtt met kleuren geel blauw?
zag er wel geinig uit.
iemand van hier toevallig?