Ja sorry, maar ik kan het op 1 punt niet met jullie eens zijn: Ik vind Gone in 60 seconds een slechte film. Slecht verhaal, overdreven. Ook vindt ik die Abgelina Jolie een beetje een leip wijf, kweet niet waarom. Toen ik deze film zag, snapte ik niet dat zon goede acteur als Nic. Cage zich leende voor zon film.
Bullit vindt ik wel een goeie film.
Bullit heb ik ooit 1 keer gezien, maar is al wel 10 jaar geleden denk ik. Die achtervolgingsscene is nog ooit gebruikt voor de Ford Puma reclame.
Is toch die film dat Stevie getaway-driver wordt van een stel bankovervallers, of zit ik nou met een andere Steve McQueen film in de war?
O, en Le Mans is ook een mooie ja, was niet lang geleden nog een keer op TV.
Ik heb toch een zwak voor oude films: m.i. zijn de beste/mooiste tussen pakweg 1970 en 1985 gemaakt.
Ook vindt ik die Abgelina Jolie een beetje een leip wijf, kweet niet waarom.
tot ze aan je deur staat om haar bakje
te reviseren
tot ze aan je deur staat om haar bakje

ubergeil, die angelina jolie...gille (mountainbike) schreef:Ook vindt ik die Abgelina Jolie een beetje een leip wijf, kweet niet waarom.
tot ze aan je deur staat om haar bakje![]()
te reviseren

(jammer dat ze zulke slechte tekst heeft, maar zoals ze op dat pookje gaat zitten :Yummy:)
Mja toch moet ik toegeven dat die zulu-lippen van dat mens mij ook een beetje op de zenuwen werken.
-
Mja toch moet ik toegeven dat die zulu-lippen van dat mens mij ook een beetje op de zenuwen werken.
kijk, DAT bedoel ik nou! Met jou kan ik praten Mathijs! Je bent zeker een Brabander

moet je eens weten wat ze daar allemaal mee kan !canonballman schreef:kijk, DAT bedoel ik nou! Met jou kan ik praten Mathijs! Je bent zeker een BrabanderMja toch moet ik toegeven dat die zulu-lippen van dat mens mij ook een beetje op de zenuwen werken.![]()

Heej nou niet schelden he?!canonballman schreef:kijk, DAT bedoel ik nou! Met jou kan ik praten Mathijs! Je bent zeker een BrabanderMja toch moet ik toegeven dat die zulu-lippen van dat mens mij ook een beetje op de zenuwen werken.![]()

-
moet je eens weten wat ze daar allemaal mee kan !
Vertel vertel vertel....!!!

-
Heej nou niet schelden he?! Maak daar maar Utrechter van Alleen hebben ze in mu staatsjie geen Technische universiteit... vandaar.
Pffff... een Utrechter...... :-*
Kwis wel dat je geen echte was !
ik ozu iets kunne photoshoppen maar dat zou in stijd zijn met de huisregels :-Dcanonballman schreef:moet je eens weten wat ze daar allemaal mee kan !
![]()
![]()
-
canonballman wrote:
Quote:
moet je eens weten wat ze daar allemaal mee kan !
ik ozu iets kunne photoshoppen maar dat zou in stijd zijn met de huisregels
Doen doen doen!!!!!

[img]http://www.nabou.com/celebrities/angeli ... res_12.jpg[/img]
[img]http://www.dchandler.org/meets/2002/str ... banana.jpg[/img]
Ik neem aan dat je dit verder wel zelf inelkaar kan photoshoppen?
[img]http://www.dchandler.org/meets/2002/str ... banana.jpg[/img]
Ik neem aan dat je dit verder wel zelf inelkaar kan photoshoppen?

-
En nee ik vind haar echt niet geweldig!
Die jongen op het bed daarentegen..............Mmmmm!
Die jongen op het bed daarentegen..............Mmmmm!
Immer wieder die verdammte Holländer