Crossen in de Sneeuw
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
nou ik vind het echt gevaarlijk man ik ben naar rdam geweest maar het was erg scary op de weg er reed een opel astra achter mij en die gleed in 1 keer tegen de vangrail
het mag van mij snel weer weg die sneew

het mag van mij snel weer weg die sneew

hier ligt ook echt een berg sneeuw
[img]http://home.conceptsfa.nl/~oxygen/sneeuw2.jpg[/img]
Wel leuk, net even buiten gespeeld
[img]http://home.conceptsfa.nl/~oxygen/sneeuw2.jpg[/img]
Wel leuk, net even buiten gespeeld

Don't walk the grass... smoke it
-
- Moderator
- Car: Megane
overigens kwam ik the finz nog tegen en die zag ik ook een behoorlijk glijer maken met zijn clio
ook maar even uit het raam en pic gemaakt, leve de digicam 
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/sneeuw.jpg[/img]

[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/sneeuw.jpg[/img]
Immer wieder die verdammte Holländer
Hmmm, Quadra... 

Morgenvroeg gaan, dan zallut wel glad zijn
ben ik verdekke jaloers,kwijl kwijlMenno schreef:ow, is die sneeuw glad? nog nix van gemerkt![]()
Errug fijn, zo'n quadra met Michelin Pilot Alpin's. Das pas wintersport

-
[img]http://217.122.101.24/files/fotoarchief ... wnacht.jpg[/img]

Ik ga dalijk nog effe scheuren
Btw, met een GTT kun je geweldig goed crossen in de sneeuw. Vorig jaar en het jaar daarvoor had ik op een gegeven moment precies de goede balans gevonden, kon ik gewoon zigzaggend driftend tussen lantaarnpalen door op een parkeerterrein, 1x helemaal om mijn as en weer terug, zonder de handrem te gebruiken, gewoon gassen en remmen. Perfect voor in de sneeuw een GTT imo
Zometeen pak ik echter de express, GTT blijft lekker binnen

Ik ga dalijk nog effe scheuren

Btw, met een GTT kun je geweldig goed crossen in de sneeuw. Vorig jaar en het jaar daarvoor had ik op een gegeven moment precies de goede balans gevonden, kon ik gewoon zigzaggend driftend tussen lantaarnpalen door op een parkeerterrein, 1x helemaal om mijn as en weer terug, zonder de handrem te gebruiken, gewoon gassen en remmen. Perfect voor in de sneeuw een GTT imo

Zometeen pak ik echter de express, GTT blijft lekker binnen
Ik houd van de sneeuw; Heb de hele avond met mijn Expres (jawel Express) op een parkeerterrein handrem bochtjes zitten doen!! Met genoeg snelheid heb je zo een 360!! Was geweldig!!! Is een aanrader voor iedereen!!
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
@ray
waarom heb je je kenteken weggehaald?

staat dat kadettje niet bij jou in de straat?

-
Nee, als je op de juiste manier gasgeeft dan blijft je auto slippen en kun je nog wel meer dan 1x om je as. Handrem alleen in het begin héél effe gebruiken.Steven (Fiets) schreef:Een 360 op de handrem?
Jij bedoelt dat je omkeerd dan als je achterstevoren glijd je stuur nog een x omgooid (en wat bijremt) dattie terugkeerd?
Helaas gaat dat met een (mijn) express wat moeilijk, want die glijdt heel erg over de voorwielen, maar met mijn GTT gaat dat perfect

Eigenlijk had ik winterbanden voor op de express moeten leggen, dan was het pas leuk

-
Die klote sneeuw heeft mij vandaag een bumper,koplamp en knipperlicht gekost
. Ga je ook ff benzine tanken
. Ow sta onder mijn broer zijn naam
Gr cat

Gr cat
Ik moest uit Leiden vanaf m'n werk naar huis fietsen (thuis=Zoetermeer) deed er verd*mme 1,5 uur over en normaal een halfuurtje!!
Met een race fiets kom je nergens in de sneeuw hoewel ik wel alle auto's in haalde langs de weg.
Met een race fiets kom je nergens in de sneeuw hoewel ik wel alle auto's in haalde langs de weg.

-
- Contacteer:
Ik ben vanavond op een parkeerplaats hier in de buurt ook effe mijn auto gaan testen... Er ligt hier wel een flink pak (verse) sneeuw, dus das flink lachen... Flink gassen, stuur omgooien en eens remmen... Ik had wel lol...

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Vandaag ben ik wezen testen wat 205 banden doen in de sneeuw,moet zeggen dat het dus nog meer glibberen en glijen is
we hebben hier genoeg parkeer tereinen waar je je sporen kan achterlaten

we hebben hier genoeg parkeer tereinen waar je je sporen kan achterlaten
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Nou ik wilde er ook maar eens van profiteren. Heb verdomme eerst een uur kunnen zoeken naar een geschikte plek. (zoiets als die parkeerplaats in enschede-cinestar)
Op elk bedrijventerrein reden van die bewakers
rond. Uiteindelijk ben ik bij de rijnhal terecht gekomen. Daar lekker grote ruimte en helemaal vlak ondergesneeuwd
Na een half uur had ik het wel weer gezien, uitstekende locatie. Onthouden!
Op elk bedrijventerrein reden van die bewakers

Na een half uur had ik het wel weer gezien, uitstekende locatie. Onthouden!
Hmmmmz... Net terug van een uurtje sporten bij de MAKRO in Breda! (voor die gene die op 1e meeting zijn geweest weten wat voor lap dat dat daar is):D
Eruhg fijn.hehe
Jammer genoeg is de 5 geschorst. Maar een beetje pret ik m'n alfa 145QV is ook nooit weg
.. die +-150 pk is meeeeeeeeeer als genoeg in de sneeuw
En natuurlijk blijft het een alfa! begon na een uurtje m'n abs lampie te branden..
En idd die werkte niet meer!
oplossing motor ff afzetten, 5 min wachten, starten, en hij werkt weer!!
Ikkuh niet snap... maargoed, rem heb je ook niet echt nodig dacht ik zo, handrem was meeeeer als genoeg
Zal er maar es een keertje na moeten kijken, wil wel weten of die klote abs nu werkt of nie uiteindelijk....

Eruhg fijn.hehe
Jammer genoeg is de 5 geschorst. Maar een beetje pret ik m'n alfa 145QV is ook nooit weg

En natuurlijk blijft het een alfa! begon na een uurtje m'n abs lampie te branden..

En idd die werkte niet meer!

oplossing motor ff afzetten, 5 min wachten, starten, en hij werkt weer!!

Ikkuh niet snap... maargoed, rem heb je ook niet echt nodig dacht ik zo, handrem was meeeeer als genoeg

Zal er maar es een keertje na moeten kijken, wil wel weten of die klote abs nu werkt of nie uiteindelijk....

Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja maar de handrem gaat ernog regelmatig op , vooral in de woonwijken (wel zachtjes natuurlijk ) want daar is nog niet gestrooid
en gisteren van s'middags tot ( ff eten )en met s'avonds de polo lekker dwars gooien op het industrie terrein . samen met nog een paar idioten , natuurlijk ook weer gecontroleerd want op schade zit niemand te wachten .

en gisteren van s'middags tot ( ff eten )en met s'avonds de polo lekker dwars gooien op het industrie terrein . samen met nog een paar idioten , natuurlijk ook weer gecontroleerd want op schade zit niemand te wachten .

-
- Contacteer:
SNEEUW IS WEGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
Hmmmz, de sneeuw is hier vrijwel helemaal weg...
Helaas, winter is dus weer voorbij....

Helaas, winter is dus weer voorbij....