die stoelen van opel uit de sport editie zitten niet bijster goed. Daar zit je mer op dan in zal ik maar zeggen (en ik kan het weten want wij hebben hier ook een 170pk sterke astra sport voor de deur staan).
De recaro stoelen die in de golf v6 4motion geleverd worden (en volgens mij ook in de leon met dezelfde motorisering) die zijn ook prachtig en zitten heerlijk. Ben alleen bang dat ook die de hoofdprijs gaan kosten
[Clio] Subaru impreza stoelen
-
- Über-Spammer
LOL oooooPOL.

en paul ? geslaagd ?
mijn gevoel zegt van wel.....

mijn gevoel zegt van wel.....

there is no spoon.
een voorBANK uit een citroën 2PKPloegah schreef:heb iets moois te pakken,

Ik heb ook recaro in de gtt omdat mijn stoelen versleten waren en mijn oom nog een nieuwe (7jaar oud) nooit gebruikte recaro's had liggen. Ik vind ze voor geen meter zitten veel te hard. Als ik het goed zag zelfde model als die op dat plaatje met de golf alleen die van mij zijn blauw met diagonaal witte strepen.
Als ik ooit weer aan een mooi gtt stoelen setje komen kan voor weeeiiinig
dan gaan die er direct weer in.
Als ik ooit weer aan een mooi gtt stoelen setje komen kan voor weeeiiinig

Zo zeer zeker helemaal top geslaagd.
Vandaag met Tijn (en monteur van 333 Events) een Soebje uit 1999 leeg staan trekken
Heb nu twee heeeeeeeerlijke kuipstoelen/normale stoelen, echt precies wat ik zocht.
Tijn ik heb net een interieur reiniger eroverheen gehaald en superrrrrnetjes, ben echt helemaal het heertje. B-)
Heb het hele internet afgezocht maar geen interieurfoto's gevonden van een subaru impreza GTT MY99 dus jullie zullen geduld moeten hebben tot 2 maart.
Vandaag met Tijn (en monteur van 333 Events) een Soebje uit 1999 leeg staan trekken

Tijn ik heb net een interieur reiniger eroverheen gehaald en superrrrrnetjes, ben echt helemaal het heertje. B-)
Heb het hele internet afgezocht maar geen interieurfoto's gevonden van een subaru impreza GTT MY99 dus jullie zullen geduld moeten hebben tot 2 maart.
@Ploegah: deze misschien?
met google:
[img]http://www.iwoc.co.uk/images/iwocmembers/bava3.jpg[/img]
of deze?
[img]http://www.wrxownersclub.com.au/gallery ... nside1.jpg[/img]
anders deze?
[img]http://www.xs4all.nl/~endhoven/logo-front.jpg[/img]
met google:
[img]http://www.iwoc.co.uk/images/iwocmembers/bava3.jpg[/img]
of deze?
[img]http://www.wrxownersclub.com.au/gallery ... nside1.jpg[/img]
anders deze?
[img]http://www.xs4all.nl/~endhoven/logo-front.jpg[/img]
De laatste zijn het !!
De tweede is het STI interieur, de eerste zijn nieuwer.
Die twee draaiknoppen op de tweede foto zijn om de zitting in hoogte te verstellen, en zit ook op mijn bestuurdersstoel. Eentje voor de voorkant en eentje voor de achterkant.
De tweede is het STI interieur, de eerste zijn nieuwer.
Die twee draaiknoppen op de tweede foto zijn om de zitting in hoogte te verstellen, en zit ook op mijn bestuurdersstoel. Eentje voor de voorkant en eentje voor de achterkant.
-
Zitten ze goed (vast
) ??????
-
goeie keus Paul, geen dank voor de tip 
Vet man, ik ben beniewd hoe dat er uit gaat zien.
-
Heb je al foto's Paul?
huh??Ploegah schreef:ja ze zitten goed
@robertDB goeie trip !

Immer wieder die verdammte Holländer
Voor mijn GT had ik in eerste instantie het volledige stoelframe "doorgelast" en geproplast, hier en daar een extra stripje, etc. De zij-frames aan de zitting heb ik ook verbreed en versterkt omdat ik slapende benen kreeg op lange ritten. Ook moest aan de bestuurderszijde het verstel en kantelframe er aan geloven. Ook heb ik de zitting iets steiler laten aflopen richting leuning door de hechtpunten te verlagen. De zitting verlengen voor meer steun voor de onderbenen is dan ook een koud kunstje.
Dit is een goede oplossing in mijn opinie. Iig, voor de korte termijn. Als je kwalitatief goed kunt lassen zou je de rugleuning kunnen versterken en verlengen om de hoofdsteun op hoogte te krijgen !
Maar ik had nog een beter (?) idee om een stoel uit een Clio 2 of ander model aan te passen en hier sportstoelen van te maken door zijframes aan de zittingen te lassen. En ook de leuning van extra framewerk te voorzien voor meer zijdelingse steun. Vullingmateriaal kun je los kopen en op maat snijden.
Voor lange personen is het een prachtige oplossing omdat de hoofdsteunen veel hoger gezet kunnen worden. Verder is er op de duurdere stoelframes een hoogteverstellng aanwezig en kan het verstelframe lager gemaakt worden.
Dus alleen laskosten en originele stoelen ?! Al kan een andere stoel natuurlijk bijdragen aan de interieur-stilering ?!
Als je twijfelt over je laskwaliteiten niet doen want dit kan levensgevaarlijke verwondingen veroorzaken in geval van extreme belasting door een ongeluk of anderzijds.
Dit is een goede oplossing in mijn opinie. Iig, voor de korte termijn. Als je kwalitatief goed kunt lassen zou je de rugleuning kunnen versterken en verlengen om de hoofdsteun op hoogte te krijgen !
Maar ik had nog een beter (?) idee om een stoel uit een Clio 2 of ander model aan te passen en hier sportstoelen van te maken door zijframes aan de zittingen te lassen. En ook de leuning van extra framewerk te voorzien voor meer zijdelingse steun. Vullingmateriaal kun je los kopen en op maat snijden.
Voor lange personen is het een prachtige oplossing omdat de hoofdsteunen veel hoger gezet kunnen worden. Verder is er op de duurdere stoelframes een hoogteverstellng aanwezig en kan het verstelframe lager gemaakt worden.
Dus alleen laskosten en originele stoelen ?! Al kan een andere stoel natuurlijk bijdragen aan de interieur-stilering ?!
Als je twijfelt over je laskwaliteiten niet doen want dit kan levensgevaarlijke verwondingen veroorzaken in geval van extreme belasting door een ongeluk of anderzijds.
Ja maar die zitten nog in mijn cameraMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Heb je al foto's Paul?

(gaat nog ouderwets bij mij)
Ik maak een fotoreportage van het inbouwen, en die komt op .nl