Ik zoek deze stoelen voor in de clio. Zijn keurige recaro's precies wat ik zoek, en volgens mij past het wel met het nodig hak en beuk werk. de passagiersstoel moet iig omhoog te klappen zijn.
evt met achterbankje (als het past)
Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 2 feb 2003 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
en denk je die hier te vinden?
Ik kan me vergissen en dat doe ik nogal eens maar. De mensen die hier komen rijden vaak geen opel. Oorzaak is mijn onbekend.
Kijk het problweem is als volgt: ik zoek stevige sportieve stoelen voor de clio maar geen kuipstoeltjes. Liefst recaro. Nieuw is dat de hoofdprijs dus ik ben ff nagegaan welke merken die standaard hebben. Ik moet zeggen dat de recaro's in de OPC en de sport edition erg lekker zitten.
- zijn nog steeds te laag hoofdsteun komt tot mijn scouders/nek
- niet stevig genoeg
- ik vind ze niet mooi in een standaard 16v
Maar ze zijn al wel heel wat beter dan die crap die er standaard in een 16v zit, waardeloze seats als je langer dan 1.60 bent en zewaarder dan 50 kilo. (om over de vijf nog maar te zwijgen, daar lag ik al op de achterbank voordat ik er een meter in had gereden )
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 30 jan 2003 13:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Tijn schreef:volgens mij vragen ze voor een OPC interieur ook de hoofdprijs hoor, als het tenminste net zo gaat als met een golf gti recaro interieur ...
Ja OPC interieur wel.
maar de sport edition stoelen zien er niet zo stoer en speciaal uit, daar gok ik dus ff op.
Ploegah schreef: waardeloze seats als je langer dan 1.60 bent en zewaarder dan 50 kilo. (om over de vijf nog maar te zwijgen, daar lag ik al op de achterbank voordat ik er een meter in had gereden )
Tijn schreef:heb je wel eens een Golf 2 GTI interieur gezien ? :-*
jij hebt zeker nog nooit recaro stoel voor de golf 2 gezien? Zien er niet verkeerd uit
in een 'vage' periode heb ik er zo een gehad, met een leren recarco interieur en dat vond ik toen eigenlijk het mooiste en fijnste aan de hele auto......zitten wel iets harder dan de megane stoelen die eigenlijk helemaal perfect zijn (op de lengte na maar wat wil je met 1,97 )
in mijn mobilhome(VW LT 31) had ik opel kadett 16V recaro's gemonteerd,vermits ik ook 1m89 en 100kilo zwaar ben was dat dus lekker te doen op vakantie.
ik had geen last meer van rugpijn,en ik reed toch duizenden kilometers op vakantie