Effe Voorstellen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Tune2burn

Ben Remco en kom uit de omgeving van Roermond. Ben 20 jaar. Studeer aan de HTS in Eindhoven Werktuigbouwkunde.

Heb voorheen een Renault Clio Williams #3086 gehad.
Deze auto was getuned door achterbergen motorsport bekend door het tunen van Rally Clio's. De auto had toen op de rollenbank 208 Pk! Daarnaast zijn de schokdempers vervangen door instelbare Spax dempers met oliereservaar. Van voor tot achter een Devil uitlaat systeem + Devil spruitstuk. Helaas moest het noodlot toeslaan en reed ik mijn Willie totaal loss op een kruising doordat de gemeente Roermond het weer eens af liet weten met het snoeien van de struikgewassen in de berm :( :evil: . Ik heb de auto toen in zijn geheel verkocht voor een goede prijs waar ik echter nog steeds spijt van heb.

Inmiddels vier maanden later ben ik momenteel bezig met de aanschaf van een Clio 16V uit 1993. Hij komt uit Belgie en heeft een km-stand van 159.000. De voorgeschiedenis van deze auto is bekend door dat ik de garage ken waar hij de laatste 6 jaar in onderhoud is geweest. Hij is met. zwart, leder interieur, schijfdak,ramen en spiegels elektrisch. Sportuitlaatje en zeer mooie 16" vijf spaaks velgen. Natuurlijk gruwelijk verlaagd. Er is twee jaar geleden een nieuw blok en versnellingsbak ingekomen. Ik heb inmiddels enkele proefritten gemaakt en er is geen vuiltje aan zoals ik al vernomen had van de monteur die de auto heeft onderhouden. Het is nu nog onderhandelen over de prijs maar hier valt zeker uit te komen.

Ik hoop dat jullie nu een beetje een beeld van mij gekregen hebben, of meer van mijn auto geschiedenis en plannen waar het hier natuurlijk meer om gaat. Ik hou jullie op de hoogte wat betreft de aankoop van deze auto.

Greetz Tune2burn :) 8)
Tom
Moderator
Car: MB

Hoi tune2burn. welkom op .com Voor het voorstellen hebben we echter het volgende topic "wie is wie"

veel plezier op het forum
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Welkom op het forum Remco.

Voorstellen doe je in dit topic:

Wie is Wie, klik hier en stel je even opnieuw voor.

Het is misschien ook duidelijker voor de andere bezoekers om je naam aan te passen naar Remco.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Tune2burn

Heb hem al bij de Wie is Wie topic gezet. Bedankt voor de tip Chris :wink:
Gesloten