ik heb ff een vraagje,ik wilde de airco van mijn auto verwijderen omdat deze het toch niet meer doet.
ombouwen naar nieuwe milieu eisen is me te duur en blijvend functioneren is me ook niet gegarandeerd.
dus mijn vraag kan ik em zo verwijderen en moet ik nog ergest op letten of iets veranderen,thanks pat.
[R21T]verwijderen airco
-
Als je weet dat er geen druk meer op staat kun je hem zo verwijderen. Probeer het buiten te doen, dan speel je op zeker. ALS er dan nog wat koudemiddel vrijkomt, verdwijnt dat in de open lucht. R122 schijnt namelijk niet heel gezond te zijn
Als je wilt weten of er druk opstaat moet je met een klein puntig dingetje een ventieltje op een alu aircoleiding helemaal indrukken. Hoor je pssstt dan zit er nog wat in.
Als je wilt weten of er druk opstaat moet je met een klein puntig dingetje een ventieltje op een alu aircoleiding helemaal indrukken. Hoor je pssstt dan zit er nog wat in.
nope hij is helemaal leeg,duidt dus op lekkage denk ik.
maar fijn dat je het ff meld.
wat moet ik doen met die riem die op die pomp zit,komt daar een kleinere voor in de plaats?
maar fijn dat je het ff meld.
wat moet ik doen met die riem die op die pomp zit,komt daar een kleinere voor in de plaats?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
weet niet hoe het met een 21T zit, maar OF inderdaad een kortere OF de riem (als ie alleen de airco pomp aandrijft) helemaal weg laten.
De airco word aangedreven door een eigen snaar, dus gewoon de pomp,snaar, slangen ect weg halen geen probleem je moet aleen ff de relais van je koelvinnen aanpassen dacht ik deze werken geloof ik iets anders, trouwens goed kijken werkt ook . als je een dashbord van een fase 1 zoekt met of zonder airco kan ik je wel helpen, ik heb immers ongeveer 8 21 tbos gesloopt ....... dus meer dan genoeg onderdelen.groetjes Robert 06-50207956