Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@rob.
Denk je nog even aan me voor dat je naar beuningen komt vanavond??
Hint. Het levert je een mcflubber (of zoiets)op!.
Gr. Frits
Denk je nog even aan me voor dat je naar beuningen komt vanavond??
Hint. Het levert je een mcflubber (of zoiets)op!.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
voor de vaste FNO'ers:
Merijn zijn auto staat netjes bij een garage-bedrijf in Oss. En Merijn heb ik netjes thuis afgezet. Wat een service!!!
Slepen ging prima, ondanks dat het voor ons allebei een "nieuwe" ervaring was. Lekker rustig op de weg om 01.00 's nachts. Op de snelweg 70km/h en met afremmen en optrekken ging het eigenlijk ook wel lekker.
Hopen dat het snel gemaakt wordt. Het verslagje zal nog wel verschijnen hier ergens op het forum.
Merijn succes met je auto en tot over 2 weken.
JPP.
Merijn zijn auto staat netjes bij een garage-bedrijf in Oss. En Merijn heb ik netjes thuis afgezet. Wat een service!!!

Slepen ging prima, ondanks dat het voor ons allebei een "nieuwe" ervaring was. Lekker rustig op de weg om 01.00 's nachts. Op de snelweg 70km/h en met afremmen en optrekken ging het eigenlijk ook wel lekker.
Hopen dat het snel gemaakt wordt. Het verslagje zal nog wel verschijnen hier ergens op het forum.
Merijn succes met je auto en tot over 2 weken.
JPP.
Nou verslagje? Laat maar hangenjpp_GTX schreef:voor de vaste FNO'ers:
Slepen ging prima, ondanks dat het voor ons allebei een "nieuwe" ervaring was. Lekker rustig op de weg om 01.00 's nachts. Op de snelweg 70km/h en met aftrekken ging het eigenlijk ook wel lekker. En Merijn heb ik netjes thuis afgezet.
Het verslagje zal nog wel verschijnen hier ergens op het forum.
JPP.

Zo... Daar zijn we weer!
Het was me het avondje wel, zeg! Denk je effe helemaal de bink uit te hangen met je (half)gewassen Williams, sta je eigenlijk alleen maar stil...
Maar goed... Na effe een stukje gereden te hebben, omdat Niels mee wilde rijden om de verschillen tussen een 16v en een Willi te onderzoeken, trap ik dus ineens door mijn koppeling heen.
In z'n neutraal maar uit laten rollen en ergens veilig neerplanten. Eigenlijk kon ik er alleen maar om lachen, maar dat was er snel vanaf toen ik erover na begon te denken dat ik niet echt dicht bij huis was. Dus Niels belt Jesper en zoals een echte Plass dat betaamt kon hij een lachje niet onderdrukken.
Binnen een minuut staat de hele F.N.O.-garde rond de Willi, met hier en daar een glimlachje. Dus effe denken, wat doen we? Naar de F.N.0.-parkeerplaats duwen dan maar. Ikke sturen, Rob, Jesper en Niels (edit: en Johan natuurlijk, hoe kan ik dat vergeten!) duwen, terwijl Tom het verkeer een beetje regelt. Maar, door alle commotie, stuur ik volledig de verkeerde kant op! Toen waren de glimlachjes snel verdwenen.
Toen hebben we 'm maar langs de weg geduwd en omgedraaid. Jan-Paul was zo vriendelijk en slim om een sleepkabel bij zich te hebben en zijn wagen te gebruiken om 'm toch nog op de parkeerplaats te krijgen. Met gesleept worden heb ik zelf een beetje slechte ervaringen, dus keek ik Niels even lief aan. Binnen een minuutje stond ie op z'n plek, maar helaas nog niet thuis.
Maar een simpel geknapte koppelingskabel mag de pret niet drukken, dus gaan we maar effe de Mac binnen om wat welverdiend vet en wat koffie ons kanaal in te duwen. Mijn pa gebeld of het een idee was om op zijn ANWB-pasje iemand te laten komen, maar daar heb ik toch maar vanaf gezien. Toen maar 'mijn' garage gebeld en daar kon ik 'm wel neerzetten vannacht. Jan-Paul vond het absoluut geen probleem om me daarheen te slepen, dus het probleem was tot zover opgelost. De rest van de avond was verder erg gezellig. Beetje rond lopen ouwehoeren en ook Haas nog even onderworpen aan een verhoor over zijn geaardheid en ons vermoeden bleek gegrond.
Rond een uur of 1, toen alleen de echte bikkels er nog waren, hebben we de Willi weer aan de GTX van JPP gekoppeld en na wat afspraken gemaakt te hebben over hoe we gingen rijden, zijn we vertrokken. Na een kwartiertje of 3 (schat ik), kwamen we heelhuids aan bij de garage. De auto op de plaats geduwd en richting Uden (hometown) vertrokken. Daar aangekomen JPP nog even op een welverdiend glaasje cola getrakteerd (geld wilde hij niet, maar dat komt nog wel...) en tegen 3 uur maar gaan slapen.
Omdat ik mijn sleutels niet kon achterlaten bij het autobedrijf had ik de wekker al om 9 uur gezet, maar de snooze-knop draaide overuren. Om half 11 uit bed gekomen, douchen en naar de garage. Even overlegd wat we gingen doen, gebeld naar de dealer voor een nieuwe kabel en deze ook maar meteen opgehaald. En wat denk je? Asociale prijzen die ze daar rekenen voor een simper kabeltje: 47 euro exclusief BTW! Maar ja, wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.
Als er nog tijd voor was, dan werd hij vanmiddag nog gefixed, maar helaas konden ze dat niet beloven. Ik zit nu dus met smart op een telefoontje te wachten, dat begrijpen jullie!
Nieuws volgt!
Het was me het avondje wel, zeg! Denk je effe helemaal de bink uit te hangen met je (half)gewassen Williams, sta je eigenlijk alleen maar stil...

Maar goed... Na effe een stukje gereden te hebben, omdat Niels mee wilde rijden om de verschillen tussen een 16v en een Willi te onderzoeken, trap ik dus ineens door mijn koppeling heen.

Maar een simpel geknapte koppelingskabel mag de pret niet drukken, dus gaan we maar effe de Mac binnen om wat welverdiend vet en wat koffie ons kanaal in te duwen. Mijn pa gebeld of het een idee was om op zijn ANWB-pasje iemand te laten komen, maar daar heb ik toch maar vanaf gezien. Toen maar 'mijn' garage gebeld en daar kon ik 'm wel neerzetten vannacht. Jan-Paul vond het absoluut geen probleem om me daarheen te slepen, dus het probleem was tot zover opgelost. De rest van de avond was verder erg gezellig. Beetje rond lopen ouwehoeren en ook Haas nog even onderworpen aan een verhoor over zijn geaardheid en ons vermoeden bleek gegrond.

Rond een uur of 1, toen alleen de echte bikkels er nog waren, hebben we de Willi weer aan de GTX van JPP gekoppeld en na wat afspraken gemaakt te hebben over hoe we gingen rijden, zijn we vertrokken. Na een kwartiertje of 3 (schat ik), kwamen we heelhuids aan bij de garage. De auto op de plaats geduwd en richting Uden (hometown) vertrokken. Daar aangekomen JPP nog even op een welverdiend glaasje cola getrakteerd (geld wilde hij niet, maar dat komt nog wel...) en tegen 3 uur maar gaan slapen.
Omdat ik mijn sleutels niet kon achterlaten bij het autobedrijf had ik de wekker al om 9 uur gezet, maar de snooze-knop draaide overuren. Om half 11 uit bed gekomen, douchen en naar de garage. Even overlegd wat we gingen doen, gebeld naar de dealer voor een nieuwe kabel en deze ook maar meteen opgehaald. En wat denk je? Asociale prijzen die ze daar rekenen voor een simper kabeltje: 47 euro exclusief BTW! Maar ja, wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.

Nieuws volgt!

Laatst gewijzigd door Merijn op za 25 jan 2003 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Car: MB
mooi verhaaltje Merijn, Ik hoop voor je dat de auto vanmiddag nog gemaakt is !!!
Ik had gisteren trouwens wel weer een paar sukkels getroffen hoor
Rijd ik heel de tijd netjes achter jullie aan. Geef ik op een gegeven moment gas en kom ik al gauw de auto's weer tegen die ons allang ingehaald hadden (wat wil je met 190), beginnen er echt drie achter elkaar groot licht naar mij te sijnen. Weet ook niet wat die knakkers hadden, konden het zeker niet hebben dat ze met een gare #@%@#% golf op pad waren.
Ik had gisteren trouwens wel weer een paar sukkels getroffen hoor

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
F.N.O. GOES F.N.Z.
Wanneer: vrijdag 28 februari
Waar: Silverdome, Zoetermeer
Verzamelplaats: AC De Meern
Tijd voor verzamelen: 20:00 uur
Wie:
Zeker:
Tom - 5 GTT
Merijn & broer - Clio Williams #793
Jesper - Clio Grand Prix #416 + aantal Opels
Rob - Clio 16v
Niels - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Frits & Tom - Clio 1.8
Marcel dlC - 19
Roderik - VW Corrado g60
Roy - Seat Leon TDi
Twijfelaars:
Jeroen.k - R19 1.7 mpi (bijna zeker)
Armando - Clio 16v
Haas - Clio S
JPP - 5 GTX
Aziz - Peugeot 205 GTi 1.9
Jeroen - Peugeot 106
Bas - Honda Civic
Jochem - Honda Civic ESi
Hoe zit het met de rest?
Hugo ??
...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mooi dat ie weer gemaakt is. En ja het kan iedereen overkomen.
Ik mag dan niet een bikkel zijn die tot 01.00 uur in beuningen zit maar ik ben dan ook niet zoŽn type dat om 06.30 zijn wekker op snooze drukt.
Het is mooi om te horen dat nu alles weer ok is.
Gister bijna een merc. mijn achterlichten laten zien maar met 190 ging ie me toch voorbij.
Gr. Frits
Ik mag dan niet een bikkel zijn die tot 01.00 uur in beuningen zit maar ik ben dan ook niet zoŽn type dat om 06.30 zijn wekker op snooze drukt.
Het is mooi om te horen dat nu alles weer ok is.
Gister bijna een merc. mijn achterlichten laten zien maar met 190 ging ie me toch voorbij.
Gr. Frits
Ja man zonder auto is het lastig in nijmegen komenjpp_GTX schreef:Riel you're really "wickit" !!!!
(of op zijn engels: WICKED)![]()
![]()
ps: komen jij en Martijn Baccara nu naar mij in Nijmegen voor jullie velgen-deal en een bakje koffie??

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wie weet kom ik binnen kort een keer langs!
Heb een maatje net over de grens wonen dus dat moet kunnen lukken. FF wat dingen voor school regelen en dan zie je me misschien wel een keer.
Gr. Frits
Heb een maatje net over de grens wonen dus dat moet kunnen lukken. FF wat dingen voor school regelen en dan zie je me misschien wel een keer.
Gr. Frits
mmm da's niet zo een heel slecht idee 

ben ik best voor om weer eens in veldhoven te meeten,maar dan wel met een fatsoenlijke opkomst,en niet zo als het de laatste keren was, 4 man daar,dat schiet niet echt op dan ,maar is de opkomst goed ben ik best bereid om naar veldhoven te crousen
greetz marco

greetz marco
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
naar veldhoven kom ik ook wel lijkt me ook eens leuk marco als jij gaat heb je al een stoetje ik zit namelijk dan achter je

Ik ga ook mee!
Merijn, ik ben blij om te horen dat je auto het weer doet! Was inderdaad erg vroeg de volgende ochtend. Ik was er namelijk om 09.00 al weer uit.
Kan toch nu wel zeggen dat ik 30km lang een willy achter me kan houden op de snelweg.!!!!
Ik zie je over 2 weken weer.
JPP.

Kan toch nu wel zeggen dat ik 30km lang een willy achter me kan houden op de snelweg.!!!!

JPP.
REGULIERE F.N.O.
datum: 7 februari
Waar: McD's, Beuningen
Tijd: 20:00
Wie:
Tom - 5 GTT
JPP - 5 GTX
Merijn - Clio Williams #793
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
F.N.O. GOES F.N.Z.
Wie:
Zeker:
Tom - 5 GTT
Rob - Clio 16v
Niels - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Frits & Tom - Clio 1.8
Marcel dlC - 19
Roderik - VW Corrado g60
Bas - Honda Civic
Roy - Seat Leon TDi
Twijfelaars:
JPP - 5 GTX
Armando - Clio 16v
Haas - Clio S
Jeroen - Peugeot 106
Jochem - Honda Civic ESi
Hoe zit het met de rest?
Hugo ??
Paskie ??
R5GTE ??
...
datum: 7 februari
Waar: McD's, Beuningen
Tijd: 20:00
Wie:
Tom - 5 GTT
JPP - 5 GTX
Merijn - Clio Williams #793
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
F.N.O. GOES F.N.Z.
Wie:
Zeker:
Tom - 5 GTT
Rob - Clio 16v
Niels - Clio 16v
Johan - Clio 16v
Frits & Tom - Clio 1.8
Marcel dlC - 19
Roderik - VW Corrado g60
Bas - Honda Civic
Roy - Seat Leon TDi
Twijfelaars:
JPP - 5 GTX
Armando - Clio 16v
Haas - Clio S
Jeroen - Peugeot 106
Jochem - Honda Civic ESi
Hoe zit het met de rest?
Hugo ??
Paskie ??
R5GTE ??
...
Laatst gewijzigd door Merijn op ma 27 jan 2003 8:59, 4 keer totaal gewijzigd.
Zo dan! Jij hebt een zware zaterdag gehad, dat is zeker!jpp_GTX schreef:Merijn, ik ben blij om te horen dat je auto het weer doet! Was inderdaad erg vroeg de volgende ochtend. Ik was er namelijk om 09.00 al weer uit.![]()
Kan toch nu wel zeggen dat ik 30km lang een willy achter me kan houden op de snelweg.!!!!![]()
![]()
JPP.

Over ongeveer 2 weken gaat de Willi weer naar de garage om 'm daar aan een stevig onderzoek te onderwerpen. Dit soort dingen doen namelijk niet veel goeds met je vertrouwen in een auto.

-
- Moderator
zet mij ook maar op het rijtje merijn.
de auto is nou gisteren weer omhoog gehaald achter. en nog iets (niet verder vertellen he, mischien ben ik binnenkort ook voortaan in de willie
)
de auto is nou gisteren weer omhoog gehaald achter. en nog iets (niet verder vertellen he, mischien ben ik binnenkort ook voortaan in de willie

aha op die manier.
Nou ja je moet natuurlijk doen wat je het liefste doet, maar je kunt mij natuurlijk niet de enige laten zijn met een R5 op de FNO
Ik zou zeggen houdt ons op de hoogte. !!! Maar wil je die auto erbij??? Of zou je dan je GT verkopen??? Ik ken je financiele positie niet dus misschien wel stomme vraag.
Staat jouw auto er nu helemaal naar wens bij (qua verhoging?)
Nou ja je moet natuurlijk doen wat je het liefste doet, maar je kunt mij natuurlijk niet de enige laten zijn met een R5 op de FNO

Ik zou zeggen houdt ons op de hoogte. !!! Maar wil je die auto erbij??? Of zou je dan je GT verkopen??? Ik ken je financiele positie niet dus misschien wel stomme vraag.
Staat jouw auto er nu helemaal naar wens bij (qua verhoging?)
-
- Contacteer:
Ik voor jou ook nog wel een mooie williams staan hoor
Dan kunnen jullie een willi meeting houden
Dan kunnen jullie een willi meeting houden

Tja dan moet ik er ook maar aan geloven he
Zal vast beginnen met sparen, misschien dat ik over 3 jaar dan wel geld heb om er eentje te kopen!!
Nee met al mijn plannen met mijn eigen GTX kan ik dat niet combineren. Misschien als ik afgestudeerd ben.

@Jeroen: weet jij een adresje van een carrosserie-bedrijf in Rotterdam waar ik een gat kan laten zagen in de motorkap???? Dan kan ik zelf dat ding wel monteren.

Zal vast beginnen met sparen, misschien dat ik over 3 jaar dan wel geld heb om er eentje te kopen!!

Nee met al mijn plannen met mijn eigen GTX kan ik dat niet combineren. Misschien als ik afgestudeerd ben.

@Jeroen: weet jij een adresje van een carrosserie-bedrijf in Rotterdam waar ik een gat kan laten zagen in de motorkap???? Dan kan ik zelf dat ding wel monteren.
-
- Moderator
whatever, is juist mooi man.
@JPP ik, zou ze naast mekaar kunnen houden ja (beetje sparen doet wonderen), maar dat is niet mijn bedoeling. die jongen heeft eventueel wel interesse in mijn 5, dus........
@JPP ik, zou ze naast mekaar kunnen houden ja (beetje sparen doet wonderen), maar dat is niet mijn bedoeling. die jongen heeft eventueel wel interesse in mijn 5, dus........
-
- Contacteer:
Lachen man hebben jullie dadelijk ipv ~~The grey turbo devils~~ het "WILLIAMS DUO"
Of mischien wel "WILLIE TRIO"

Of mischien wel "WILLIE TRIO"

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ jpp.
Je hebt PM
Je hebt PM