ACT: Magazines
Goed verhaal in de GTI T&D, hier en daar wel wat stukjes gejat
http://www.meganecoupe.nl/uitvoeringen/historie.htm

http://www.meganecoupe.nl/uitvoeringen/historie.htm
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Er staat nu ook een schitterende clioII in de gr8 street performance
Echt een gaaf ding....http://www.gr8streetperformancewithattitude.com
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Heb ik wel eens in het echt gezien in belgie inderdaad een gaaf ding.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Er staat nu ook een schitterende clioII in de gr8 street performance
-
- Contacteer:
Heeft redline eigenlijk ook een eigen site??
Ik krijg de maxpower en de revs thuis gestuurd maar ik kan redline niet vinden op het net.
Weet iemand een adres hiervan??
Ik krijg de maxpower en de revs thuis gestuurd maar ik kan redline niet vinden op het net.
Redline heeft geen eigen site, maar dit is de site van de uitgever waar je info over abbonnementen kan vinden.Jeroen Lubking schreef:Heeft redline eigenlijk ook een eigen site??
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Waar heb je die gezien dan? Foto?wouter 16v schreef:Heb ik wel eens in het echt gezien in belgie inderdaad een gaaf ding.RenaultclioII16v (Peter) schreef:Er staat nu ook een schitterende clioII in de gr8 street performance
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Ik las net het Alpine Magazine van m'n broertje. Zie ik bij de meetingverslagen mijn 19 16v op 1 van de foto's staan.

Wat leuker is, je ziet op een foto Edje een RTC stikker plakken op de Clio16V van Arjan B..Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Ik las net het Alpine Magazine van m'n broertje. Zie ik bij de meetingverslagen mijn 19 16v op 1 van de foto's staan.![]()

Hehehe.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Wilde het net posten.Ron RS schreef:In de GTI van deze maand staat een Renault 5 Alpine uit 1980 te koop.11000 km (na revisie.)nieuw plaat werk rvs uitlaat van EPS,maatstoel, en verlaagd met koni`s
zou wel even kijken of ik de foto gescand krijg.

5 GT Turbo '88 GT5
[img]http://picserver.student.utwente.nl/get ... p?id=48379[/img]
niet helemaal super maar ja.Kan geen nieuwe scanner betalen
niet helemaal super maar ja.Kan geen nieuwe scanner betalen

LeugenaarRon RS schreef:.Kan geen nieuwe scanner betalen

ja, dan kom je op een onoverkomelijk bedrag uit..Ron RS schreef:Der moetst ook nog een uitlaat onder van 215 euro

-
- Contacteer:
die alpine kost ca 5 d eurow
en heeft licht vandalisme schade
en heeft licht vandalisme schade
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Moderator
- Car: Megane
die alpine staat ook op marktplaats ik had hem ook al in de topic gezet met wie heeft er een at
doe mij eens een tipje van de sluier???
Immer wieder die verdammte Holländer
-
ik weet het, ik weet het-Ray- schreef:doe mij eens een tipje van de sluier???

Maaruh Emmelot-style: ik zeg nix

In de AW van deze week:
In de graadmeter:
Reacties op de graadmeter nr. 3 (via www,autoweek.nl). Feit is dat vermoeidheid naar schatting de oorzaak is van 30% van de rond één miljoen verkeersdoden die jaarlijks wereldwijd vallen. Daarom wordt nu op Europees niveau het AWAKE-project ontwikkeld, een boordcomputer die je aan de kant zet als je door vermoeidheid onbekwaam bent om te rijden.
Wat vind u daarvan?
Laat het wel of niet rijden alsjeblieft over aan de bestuurder zelf. We worden al genoeg beperkt door de vele regels, laat staan door de auto zelf!
André ter Velde
In de graadmeter:
Reacties op de graadmeter nr. 3 (via www,autoweek.nl). Feit is dat vermoeidheid naar schatting de oorzaak is van 30% van de rond één miljoen verkeersdoden die jaarlijks wereldwijd vallen. Daarom wordt nu op Europees niveau het AWAKE-project ontwikkeld, een boordcomputer die je aan de kant zet als je door vermoeidheid onbekwaam bent om te rijden.
Wat vind u daarvan?
Laat het wel of niet rijden alsjeblieft over aan de bestuurder zelf. We worden al genoeg beperkt door de vele regels, laat staan door de auto zelf!
André ter Velde
Mrtn = Maarten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De maand in MAX-POWER, een Gele 5 GT Turbo.
Hij heeft de auto thuis op zijn oprit gebouwd. Niet slecht een auto met 270bhp.
Verder spypics van TFATF 2 in REVS en MAX-POWER.
In GT&D staat weer eens een auto van Luca-Tuning, al ik die auto zo zie denk ik wat zal de Bank daar aan betaald hebben. Een nieuwe Seat Ibiza TDi alleen een bodykit en wielen, niks motorisch aan gepast en dan die foei lelijke Hyundai. Met 15inch wielen voor en 17inch wielen achter, was je geld op ofzo."Quote: Het lijkt nu net een achterwiel aandrijver"zegt de eigenaar. Het lijkt nu een noch lelijkere Hyundai dat zeg ik.
Vroeger was GT&D echt een top blad met auto's van de straat. De laatste keer dat ik in dit blad een auto zag waar mee gereden wordt is die keer dat de 21 Quadra van Roy er in stond. En daarna alleen maar van die door de Bank of Pappie&Mammie gesponsorde auto's. Bah :-*
Hij heeft de auto thuis op zijn oprit gebouwd. Niet slecht een auto met 270bhp.
Verder spypics van TFATF 2 in REVS en MAX-POWER.
In GT&D staat weer eens een auto van Luca-Tuning, al ik die auto zo zie denk ik wat zal de Bank daar aan betaald hebben. Een nieuwe Seat Ibiza TDi alleen een bodykit en wielen, niks motorisch aan gepast en dan die foei lelijke Hyundai. Met 15inch wielen voor en 17inch wielen achter, was je geld op ofzo."Quote: Het lijkt nu net een achterwiel aandrijver"zegt de eigenaar. Het lijkt nu een noch lelijkere Hyundai dat zeg ik.
Vroeger was GT&D echt een top blad met auto's van de straat. De laatste keer dat ik in dit blad een auto zag waar mee gereden wordt is die keer dat de 21 Quadra van Roy er in stond. En daarna alleen maar van die door de Bank of Pappie&Mammie gesponsorde auto's. Bah :-*
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Waar heb je dat op autoweek.nl gezien dan ?Mrtn schreef:In de AW van deze week:
In de graadmeter:
Wat vind u daarvan?
André ter Velde
Want ik kan dit echt niet vinden :-*
Heb ik een oude versie van http://www.autoweek.nl ?

ik denk dat ze gewoon iedere keer de nieuwste laten staan.. die van opa is er misschien al uitgevallen ofzow....
staat btw onder het pull-down schermpje van "magazine" en dan onderaan "graadmeter"
en vergeet niet die reno alpine die deze maand in de snel-weg (te koop) staat.Lex schreef:In GT&D staat weer eens een auto van Luca-Tuning, al ik die auto zo zie denk ik wat zal de Bank daar aan betaald hebben.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 24 jan 2003 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
binnenkort komt die van jan (blauwe coupe) ook in de GTI T&D te staan...........
-
Idd een auto waar de pers wat mee kan!Michel Meganefreak schreef:binnenkort komt die van jan (blauwe coupe) ook in de GTI T&D te staan...........

-
Deze week in de Autoweek in de rubriek "De Graadmeter" Opa's wijsheid !