[Safrane Bi-turbo/Dauphine]gezocht:trouw auto
Helaas ik kom er niet meer onderuit ik ga trouwen.
Om het geheel compleet te maken ben ik op zoek naar een auto. Een safrane biturbo of een mooie douphine.
Wie heeft of weet zo,n auto die ik een daarvoor een dag mag gebruiken?
Om het geheel compleet te maken ben ik op zoek naar een auto. Een safrane biturbo of een mooie douphine.
Wie heeft of weet zo,n auto die ik een daarvoor een dag mag gebruiken?
-
Gefeliciteerd alvast!
Safrane bi-turbo gaat denk ik lastig worden
hier in nederland.

Safrane bi-turbo gaat denk ik lastig worden

-
ow, keb er hier nog nooit een zien rijden!?!?Ivo8hoven schreef:Ik weet dat er volgens mij 4 klanten van Renault Dealer Hans Jongerius in Woerden zo'n mooie Safrane Bi turbo rijden.
Wie weet kan je daar is informeren
-
JATTUHHHHHHHH!!!!!!!! 
-
hmm, toch vreemd dat ik er nooit eentje spot. Vanaf nu ga ik nog beter opletten!Ivo8hoven schreef:Wel opletten he RobertNou ze rijden ook niet allemaal in Woerden hoor, er rijdt er nog zowieso 1 in Lopik. En tja, heel soms kom je er wel is een tegen
![]()

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Hé, ik weet er ééntje hier bij mij in de buurt.
Het is de duurste Safrane die er gebouwd is. De Safrane Baccara BiTurbo.
Hierbij de gegevens van Autohandel HAMHUIS:
DE VAART 8
7784DJ Ane
(0524) 56 28 53
Deze man rijdt dus privé de dikste Safrane!
Groeten en veel geluk gewenst in jullie Huwelijk,
Rik Hamberg
DE VAART 8
7784DJ Ane
(0524) 56 28 53
Rik Hamberg
- Rik Hamberg
Ane ligt onder de rook van Gramsbergen, tussen Hardenberg en Coevorden. Dhr. Hamhuis woont vlak naast de N34 Zwolle-Emmen, afslag Gramsbergen en dan links onder het viaduct door en dan zit hij aan de linkerkant. Ik rijdt er elke dag langs naar en van mijn werk. Het is echt een superdikke auto, elke keer geniet ik weer!! Hij is trouwens donkerblauw, bijna paars, echt een luxe kleur.
Ik heb trouwens gehoord dat hij de Safrane Baccara BiTurbo wil verkopen, hij is van 1996. Hij vraagt volgens mij EUR. 15.000, -.
Misschien wil hij hem dus ook wel een dag of twee verhuren, wie weet.
Ik heb trouwens gehoord dat hij de Safrane Baccara BiTurbo wil verkopen, hij is van 1996. Hij vraagt volgens mij EUR. 15.000, -.
kijk met tel. nr erbij hartelijk dank.
het is niet in de buurt maar er staat niet op elke hoek zo,n auto (hoekse waard) maar misschien wil die mijn laguna v6 wel inruilen op die bi-turbo ik zal hem morgen wel eens bellen.
maar nu nog een dophine helemaal niemand?????
het is niet in de buurt maar er staat niet op elke hoek zo,n auto (hoekse waard) maar misschien wil die mijn laguna v6 wel inruilen op die bi-turbo ik zal hem morgen wel eens bellen.
maar nu nog een dophine helemaal niemand?????
Dat is toch vlakbij de oude weg richting De Krim? Dan heb ik hem daar ook weleens zien staan. Mooi ding.Rik Hamberg schreef:Ane ligt onder de rook van Gramsbergen, tussen Hardenberg en Coevorden. Dhr. Hamhuis woont vlak naast de N34 Zwolle-Emmen, afslag Gramsbergen en dan links onder het viaduct door en dan zit hij aan de linkerkant. Ik rijdt er elke dag langs naar en van mijn werk. Het is echt een superdikke auto, elke keer geniet ik weer!! Hij is trouwens donkerblauw, bijna paars, echt een luxe kleur.
-
- Contacteer:
Vriend van mij had zo'n bi-turbo een dag te leen van zijn oom. Was ook zo'n bacarat, erg mooie wagen. Die dag de hele dag getoerd met die wagen en mijn integrale. Uiteindelijk nog stukje duitse autobahn meegepakt. Echt heerlijk, achter elkaar met 234 km/u op de teller...Rik Hamberg schreef:Hé, ik weet er ééntje hier bij mij in de buurt.
DE VAART 8
7784DJ Ane
(0524) 56 28 53
Rik Hamberg
Gijs
PS: Kon hem net hebben in de sprint maar was o zo taai...
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
- Rik Hamberg
Arjen schreef:Dat is toch vlakbij de oude weg richting De Krim? Dan heb ik hem daar ook weleens zien staan. Mooi ding.Rik Hamberg schreef:Ane ligt onder de rook van Gramsbergen, tussen Hardenberg en Coevorden. Dhr. Hamhuis woont vlak naast de N34 Zwolle-Emmen, afslag Gramsbergen en dan links onder het viaduct door en dan zit hij aan de linkerkant. Ik rijdt er elke dag langs naar en van mijn werk. Het is echt een superdikke auto, elke keer geniet ik weer!! Hij is trouwens donkerblauw, bijna paars, echt een luxe kleur.
Dat klopt, het is ook vlak bij De Krim! Het is inderdaad een zeer strak en goed onderhouden auto. Het wordt hem toch iets te duur deze auto, vandaar dat hij er denk ik met pijn in zijn hart vanaf wil. Hij heeft er ook lang naar gezocht, het was een jongensdroom voor hem geloof ik, om ooit eens zo'n dikke bak te rijden.
Ach ja, droom ?? het is en blijft een auto met voorwielaandrijving en het blok voorinRik Hamberg schreef:Arjen schreef:Dat is toch vlakbij de oude weg richting De Krim? Dan heb ik hem daar ook weleens zien staan. Mooi ding.Rik Hamberg schreef:Ane ligt onder de rook van Gramsbergen, tussen Hardenberg en Coevorden. Dhr. Hamhuis woont vlak naast de N34 Zwolle-Emmen, afslag Gramsbergen en dan links onder het viaduct door en dan zit hij aan de linkerkant. Ik rijdt er elke dag langs naar en van mijn werk. Het is echt een superdikke auto, elke keer geniet ik weer!! Hij is trouwens donkerblauw, bijna paars, echt een luxe kleur.
Dat klopt, het is ook vlak bij De Krim! Het is inderdaad een zeer strak en goed onderhouden auto. Het wordt hem toch iets te duur deze auto, vandaar dat hij er denk ik met pijn in zijn hart vanaf wil. Hij heeft er ook lang naar gezocht, het was een jongensdroom voor hem geloof ik, om ooit eens zo'n dikke bak te rijden.

Bij ons in Roosendaal rijdt er ook eentje rond; Is van een of andere pauper (wat je je idd niet kan voorstellen). Maar ken die gast alleen van zien; hij komt nl weleens (regelmatig) tanken bij de benzinepomp waar ik af en toe werk!! Kan misschien wel zijn foonnummer vragen als je echt desperate bent!?
Iig su6 met je huwelijk!
Iig su6 met je huwelijk!
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Pardon? Een Safrane Biturbo gebruikt dus wel even 4 wieltjes om het vermogen op de weg te krijgen.Matthijs schreef:Ach ja, droom ?? het is en blijft een auto met voorwielaandrijving en het blok voorinRik Hamberg schreef:Arjen schreef:Dat is toch vlakbij de oude weg richting De Krim? Dan heb ik hem daar ook weleens zien staan. Mooi ding.Rik Hamberg schreef:Ane ligt onder de rook van Gramsbergen, tussen Hardenberg en Coevorden. Dhr. Hamhuis woont vlak naast de N34 Zwolle-Emmen, afslag Gramsbergen en dan links onder het viaduct door en dan zit hij aan de linkerkant. Ik rijdt er elke dag langs naar en van mijn werk. Het is echt een superdikke auto, elke keer geniet ik weer!! Hij is trouwens donkerblauw, bijna paars, echt een luxe kleur.
Vette bakken maar heel erg onderhoudsgevoelig omdat alles er maar net in past, onderdelen zijn ook megaduur dus tis een pittige kostenpost.
Maar je hebt wel een vette bak

Die dingen zijn er toch ook zonder 4-wiel ?? Tenmiste anders mag de R-garage de adds voortaan wel wat beter aanpassenSteven (Fiets) schreef:Pardon? Een Safrane Biturbo gebruikt dus wel even 4 wieltjes om het vermogen op de weg te krijgen.Matthijs schreef:Ach ja, droom ?? het is en blijft een auto met voorwielaandrijving en het blok voorinRik Hamberg schreef:Arjen schreef:Dat is toch vlakbij de oude weg richting De Krim? Dan heb ik hem daar ook weleens zien staan. Mooi ding.Rik Hamberg schreef:Ane ligt onder de rook van Gramsbergen, tussen Hardenberg en Coevorden. Dhr. Hamhuis woont vlak naast de N34 Zwolle-Emmen, afslag Gramsbergen en dan links onder het viaduct door en dan zit hij aan de linkerkant. Ik rijdt er elke dag langs naar en van mijn werk. Het is echt een superdikke auto, elke keer geniet ik weer!! Hij is trouwens donkerblauw, bijna paars, echt een luxe kleur.
Vette bakken maar heel erg onderhoudsgevoelig omdat alles er maar net in past, onderdelen zijn ook megaduur dus tis een pittige kostenpost.
Maar je hebt wel een vette bak

Michiel schreef:Bij ons in Roosendaal rijdt er ook eentje rond; Is van een of andere pauper (wat je je idd niet kan voorstellen). Maar ken die gast alleen van zien; hij komt nl weleens (regelmatig) tanken bij de benzinepomp waar ik af en toe werk!! Kan misschien wel zijn foonnummer vragen als je echt desperate bent!?
Iig su6 met je huwelijk!
Offtopic @ Michiel
Die pauper zei dattie een biturbo had, was helaas een V6 Baccara en geen V6 Baccara Biturbo. Hoe weten we dat? Onze Jean heeft em gekocht! Er zitten originele biturbo bumpers en velgen op maar that's it.
-
- Contacteer:
VIER WIEL AANDRIJVING !!!!!Matthijs schreef:
Ach ja, droom ?? het is en blijft een auto met voorwielaandrijving en het blok voorin
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ff lezen 2 reply's terug SVENSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:VIER WIEL AANDRIJVING !!!!!Matthijs schreef:
Ach ja, droom ?? het is en blijft een auto met voorwielaandrijving en het blok voorin

BTW Jean ??? wanneer heeft ie hem gekocht ??
-
nog ff offtopic , hoe verknal je een auto , weer ontopic , grijs staat hem goed...
Jean is in dit geval een Belg, die hier niet bekend is...[/b]Matthijs schreef:Ff lezen 2 reply's terug SVENSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:VIER WIEL AANDRIJVING !!!!!Matthijs schreef:
Ach ja, droom ?? het is en blijft een auto met voorwielaandrijving en het blok voorinmaar zoals ik al zei... de R-garages mogen hun ads er dan wel eens goed op zetten
BTW Jean ??? wanneer heeft ie hem gekocht ??
-
- Moderator
- Car: Megane
dit is toch geen renoRiël schreef:[img]http://www.tuning-project.com/images/ac ... e-ace1.jpg[/img]
Kon 't niet laten.. wooow
Ik kon het niet laten... Juk :-* !

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Volgens mij is dat niet helemaal origineel meer....
off topic, dit is tuning wel een beetje voorbij geschoten (zonde)

off topic, dit is tuning wel een beetje voorbij geschoten (zonde)
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... id=1001080
of je neemt contact op met club 'd anciennes renault
of je neemt contact op met club 'd anciennes renault
there is no spoon.
Een echte pauper!! Heeft Jean leuk bakkie!! Maar weet je zeker dat dit dezelfde is?? Kan me niet voorstellen dat Jean een auto van zo'n knakker koopt. Aan de andere kant als er iemand is die verstand van Renaults heeft is hij het wel!Zeeuw schreef:Michiel schreef:Bij ons in Roosendaal rijdt er ook eentje rond; Is van een of andere pauper (wat je je idd niet kan voorstellen). Maar ken die gast alleen van zien; hij komt nl weleens (regelmatig) tanken bij de benzinepomp waar ik af en toe werk!! Kan misschien wel zijn foonnummer vragen als je echt desperate bent!?
Iig su6 met je huwelijk!
Offtopic @ Michiel
Die pauper zei dattie een biturbo had, was helaas een V6 Baccara en geen V6 Baccara Biturbo. Hoe weten we dat? Onze Jean heeft em gekocht! Er zitten originele biturbo bumpers en velgen op maar that's it.
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
- Rik Hamberg