[GTT] rijden zonder geluidsisolatie?
Ik ben vandaag begonnen om mijn dashboard uit te bouwen (i.v.m. vochtproblemen), maar nu krijg ik mijn stuur niet van de stuurstang af. De moer los krijgen was al ff lastig, maar dat lukte nog wel. Maar nu heb ik zitten sjorren en timmeren, maar ik krijg dat verrekte ding niet in beweging. Ik heb al van alle kanten liters WD-40 erin gepoten, maar zonder succes.
Iemand een suggestie?
Ik kan niet de stuurkolom eruit halen met het stuur er nog op, of wel?
Iemand een suggestie?
Ik kan niet de stuurkolom eruit halen met het stuur er nog op, of wel?
Laatst gewijzigd door Matijs op za 25 jan 2003 12:45, 2 keer totaal gewijzigd.
met je hadpalm al tegen de stuurranden geslagen? op een gegeven moment moet ie los komen en anders bout er weer een stukje opdraaien en rammen op de naaf. (doordat je op de bout slaat die er net op zit blijft je draad heel)
Mrtn = Maarten
of ff een poulietrekker gebruiken...
- Geert Claes
gewoon links rechts naar voren drukken, trekken, op de kant kloppen,......
of op de naaf kloppen maar zet er de moer dan wel op
of op de naaf kloppen maar zet er de moer dan wel op
de enige tip die ik kan geven is ,Eff flink boos worden
,,dan maar eff lekker wrikken+rammen ,,dan zal hij er zo af liggen....Zo deed een collega van mij dat ook ,maar toen het stuur los schoot lag hij zowat op de achter bank
Dus pas wel op

-
- Contacteer:
met je vuisten om en om onder en boven slaan terwijl je met je knieen van onder druk zet
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
dit is een goede truck! werkte bij mij ook, ff 1 of 2 keer rammen op de naaf met een hamer (hierdoor 'schrikt' het metaal)...en dan wrikken aan je stuur...en met je knie-en de onderkant van het stuur klemmen.anders bout er weer een stukje opdraaien en rammen op de naaf. (doordat je op de bout slaat die er net op zit blijft je draad heel)
knieen enorm duwen, desnoods ook stoel verzetten, en met bronze of messing bus er tussen harde tik geven met hamer op moer die je aan het eind van de draad los er op gezet hebt..........maar eigenlijk ook meer vant zelfde
sccs
sccs
-
Achterklep open, lange sleepkabel tussen stuur en dikke boom, turbo druk op 1,2 bar, in zijn eerste versnelling, motor op 5000 toeren houden, enne..........POP THA CLUTCH!!! 

creatief met boom en kabelcanonballman schreef:Achterklep open, lange sleepkabel tussen stuur en dikke boom, turbo druk op 1,2 bar, in zijn eerste versnelling, motor op 5000 toeren houden, enne..........POP THA CLUTCH!!!

-
Oja....... BUKKEN!!!!!!!!!
-
Hoe weet je dat??
Na 2 jaar begint mn hoofd eindelijk weer een beetje los te groeien van me romp
Na 2 jaar begint mn hoofd eindelijk weer een beetje los te groeien van me romp

ik zou zeggen ... alles van hierboven, dan zonder de sleepkapel/boom-affaire, maar zeker de moer erop laten staan, anders krijg je het stuur tegen je voorgevel 
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
moet hem effe in spuiten met engine cleaner (geen grap) .dat spul zorgt ervoor dat hij was losser komt en dan ja vet beuken effe.
Hoi, ben ik weer. Kon even een paar dagen niet meer inloggen
Nog bedankt voor de goede, zij het soms erg onorthodoxe (Canonballman
), tips.
Op de boom na (is ook lastig als de motor uitelkaar ligt) had ik alles al geprobeerd, en gisteren hebben we weer met twee man aan dat ding liggen hengsten. Zo hard zelfs dat de imbusjes waarmee het stuur op dat verlengding zit daarna los zaten. Maar nog steeds zonder verder resultaat. Vandaag ga ik dus maar even langs de Boels om een poelietrekkertje te halen, dan zullen we nog wel eens zien wie hier de sterkste is

Nog bedankt voor de goede, zij het soms erg onorthodoxe (Canonballman
Op de boom na (is ook lastig als de motor uitelkaar ligt) had ik alles al geprobeerd, en gisteren hebben we weer met twee man aan dat ding liggen hengsten. Zo hard zelfs dat de imbusjes waarmee het stuur op dat verlengding zit daarna los zaten. Maar nog steeds zonder verder resultaat. Vandaag ga ik dus maar even langs de Boels om een poelietrekkertje te halen, dan zullen we nog wel eens zien wie hier de sterkste is

-
Moet je natuurlijk niet van tevoren zeggen wat je gaat doen!Yr! schreef:dit is een goede truck! werkte bij mij ook, ff 1 of 2 keer rammen op de naaf met een hamer (hierdoor 'schrikt' het metaal.

nee, je moet ook eerst die hamer onder je trui houden als je de auto in stapt..anders heeft die naaf het allang door!Stefijn schreef:Moet je natuurlijk niet van tevoren zeggen wat je gaat doen!Yr! schreef:dit is een goede truck! werkte bij mij ook, ff 1 of 2 keer rammen op de naaf met een hamer (hierdoor 'schrikt' het metaal.
GVD verhuren ze bij Boels geen poelietrekkers meer
Hufters.
Ik knutsel zelf wel ff wat inelkaar, want ik ga toch echt geen poelietrekker kopen omdat ik 1 keer mijn stuur niet los krijg
ff voor de duidelijkheid een situatieschets, dan weten we waar we over praten
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/krijgst ... _small.jpg[/img]
1 kalende auto
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/dashboa ... _small.jpg[/img]
het stuur zelf heb ik er maar af gehaald, want dat had dus geen zin meer. Nu de rest nog...

Ik knutsel zelf wel ff wat inelkaar, want ik ga toch echt geen poelietrekker kopen omdat ik 1 keer mijn stuur niet los krijg

ff voor de duidelijkheid een situatieschets, dan weten we waar we over praten

[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/krijgst ... _small.jpg[/img]
1 kalende auto

[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/dashboa ... _small.jpg[/img]
het stuur zelf heb ik er maar af gehaald, want dat had dus geen zin meer. Nu de rest nog...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Je studeert bouwkunde toch?? Ook praktijk op school?
Ga eens kijken naar een stuk steiger buis of iets. en door de auto heen en aan 2 kanten in eens een klap geven misschien helpt dat?? en anders met behulp van een stuk hout of iets een hefboom maken met b.v weer een stuk buis of op je deur stijl of als ie in de garage staat de muur van die garage. drukken en misschien nog een keer laten schrikken van het stuur.
gedachten van een collega.
Gr. Frits
Ga eens kijken naar een stuk steiger buis of iets. en door de auto heen en aan 2 kanten in eens een klap geven misschien helpt dat?? en anders met behulp van een stuk hout of iets een hefboom maken met b.v weer een stuk buis of op je deur stijl of als ie in de garage staat de muur van die garage. drukken en misschien nog een keer laten schrikken van het stuur.
gedachten van een collega.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Ja ik kan natuurlijk met allerlei soorten van geweld aan dat ding gaan raggen, maar ik zou toch graag de rest van de stuurinrichting ook nog een beetje heel laten N zo...
Dus ik ga het eerst nog even met een beetje verstand proberen. Ik laat nog wel weten of het gelukt is. En zo niet, dan zorg ik dat er bier is en mogen jullie allemaal ff jullie agressie komen afreageren
Dus ik ga het eerst nog even met een beetje verstand proberen. Ik laat nog wel weten of het gelukt is. En zo niet, dan zorg ik dat er bier is en mogen jullie allemaal ff jullie agressie komen afreageren

-
ook frikadellen???
IK EERST!!!!!!!!
IK EERST!!!!!!!!

Ik zal kijken wat ik voor je kan doen